Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Claudiun - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Claudiun

Inregistrat la: 10 Oct 2018
Offline Ultimul click: Nov 26 2018 06:40 AM
-----

Topicele mele

Casa de marcat PFA

12 October 2018 - 04:41 PM

Buna ziua!incep prin a spune ca am un PFA cu norma de venit impusa.in cei 10 ani de activitate nu am avut foarte multe obligatii fiscale catre ANAF ,doar depunerea unor declaratii anuale cu veniturile.
Odata cu schimbarea caselor de marcat,nu stiu daca se impune ceva in plus.ma refer la raportul lunar in format digital care trebuie transmis.
Ca sa fiu mai explicit:daca in cei 10 ani nu a trebuit sa duc la ANAF nimic,acum cu noile case,trebuie sa duc?adica sa transmit?la ce ar folosi acest lucru daca pana acum nu a folosit si nu a trebuit? se specifica in vreo lege cine,cand si cum are aceasta obligatie?
PFA cu norma plateste impozite conform normei nu conform veniturilor sau incasarilor.multumesc pentru raspusurile care vor veni.

Cometa SQL