Bună! Am deschis PFA cu codul CAEN 5320 ”Alte activități poștale și de curier”. Este prima dată când intru în contact cu contabilitatea reală (în afara cursurilor) și am întrebări destul de diverse.
1. Am primit actele: certificatul de înregistrare, certificatul constatator, rezoluția, scanate prin email. Trebuie să le am și în format fizic original? În sensul că nu am fost la ONRC să le ridic.
2. Registrul -jurnal de încasări și plăți și registrul inventar, e tot de ce am nevoie pentru contabilitatea în partidă simplă?
3. Aceste registre trebuie să le am fizic sau pot fi create fișiere excel simple?
4. În registrul - jurnal încasări și plăți introduc toate veniturile pe care le obțin inclusiv bacșisul?
5. Registrul - inventar, poate fi gol?
6. Știu că am acces imediat la bani, însă, atunci când îi folosesc trebuie să notez în registrul - jurnal?
7. Trebuie să dețin o ștampilă?
8. PFA-ul e înregistrat pe Bihor dar eu îmi desfășor activitatea în județul Cluj. Urmează să merg la ANAF pentru a completa declarația unică. Din moment ce ANAF Cluj este ”peste” ANAF Bihor, pot să depun declarația aici în Cluj?
9. Declarația unică de care am nevoie este cumva aceasta: https://static.anaf....atie_unica.html ?
Îmi cer scuze dacă unele topic-uri s-au mai discutat, din ce am căutat eu, nu am găsit răspunsul.
Catalin Alexandru
Inregistrat la: 26 Feb 2019Offline Ultimul click: Mar 21 2019 11:10 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
