Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
thre43 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


thre43

Inregistrat la: 07 Oct 2019
Offline Ultimul click: Aug 25 2020 12:21 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:Comert international (dropshipping)

09 October 2019 - 06:53 PM

Buna ziua,

Va multumesc pentru raspuns.

Intrebarea era referitoare la o firma platitoare de TVA. Clientii din UE sunt persoane fizice, deci nu sunt inregistrati in scopuri de TVA in tara de resedinta. Din pacate, postarea dvs. nu ofera un raspuns la intrebarea mea initiala, si anume cum (sau daca este, macar, posibil) sa se procedeze cu TVA-ul, pentru ca clientul final sa nu plateasca TVA-ul de 2 ori, o data la societatea noastra (cand plaseaza comanda) si inca o data la ridicarea coletului.

In topicul:Comert international (dropshipping)

07 October 2019 - 04:14 PM

Buna ziua,

Doresc sa deschid un SRL pentru o activitate de dropshipping. Furnizorul este din China, iar clientii sunt atat din UE (Marea Britanie, Germania, etc.), cat si non-UE (SUA, Canada).

Dupa cum stiti, pentru coletele trimise din China, la momentul cand ajung in UE, clientul final trebuie sa plateasca la vama TVA-ul.

Intrebarea mea este cum se poate proceda cu facturarea, din moment ce SRL-ul din Romania este obligat sa colecteze TVA de la clientii din UE, iar clientii trebuie sa plateasca din nou TVA-ul, la momentul ridicarii coletului?

Cometa SQL