Buna ziua.
Sunt administrator unic la o societate. La inceputul anului 2019 am schimbat contabilul. Ea, contabila noua, ducea contabilitatea intr-un program vechi stiut doar de ea, desi eu aveam SAGA.
In fine, in august 2020 am terminat colaborarea cu ea pe motiv ca nu era serioasa, ma mintea, si am intels uterior ca a facut si multe greseli in declaratii.
Firma noua care mi-a preluat contabilitatea imi zice ca trebuie sa refac toata contabilitatea contra unui cost mare pentru mine, pentru toata perioada cat a fost contabila anterioara.
Intrebarea mea este, e obligatoriu sa o fac?
Eu am o linie de credit pe baza bilantului de 2019, si am aplicat si pentru ajutor prin Masura 2, tot pe baza actelor din 2019.
Exista o alta solutie, in afara refacerii contabilitatii?
Va multumesc.
Nina Odobescu
Inregistrat la: 11 Dec 2020Offline Ultimul click: Dec 14 2020 01:26 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
