Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
DMK2019 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


DMK2019

Inregistrat la: 06 Mar 2022
Offline Ultimul click: Feb 06 2023 05:39 PM
-----

Topicele mele

defalcare clienti incasati dupa raport Z

06 March 2022 - 02:56 PM

Bună ziua,
Avem casă de marcat pentru încasarea clienților - persoane juridice pentru servicii de salubrizare (ridicarea gunoiului). Încasarea se face pe teren, la sediul sau punctul de lucru al clientului. Încasatorul îi dă factura și îl pune să semneze de primire pe al doilea exemplar de factură.
La sfârșitul zilei predă la contabilitate raportul Z, facturile (exemplarul 2) semnate de clienți și o parte din bani, pentru că face și plăți la diverși furnizori. De cele mai multe ori face și borderou de încasare.
În lipsa borderoului nu știu cum să identific corect încasările, defalcat pe fiecare client. Se emit, în medie cam 30 de bonuri fiscale pe zi.
Scriu pe factură ”achitat cu raport z nr...”?
Am cazuri în care, în lipsa borderoului, nu îmi corespunde totalul din Z cu facturile semnate și presupus încasate, aduse înapoi.

Vă mulțumesc nespus pentru răspunsuri și ajutor!

NIR și bon consum combustibil

06 March 2022 - 02:19 PM

Bună ziua,
suntem o societate de salubrizare - în subordinea consiliului local. Am avut 2 controale - Curte + Anaf.
Curtea a spus că, în lipsa unui depozit, magazie etc. să nu mai facem nir și bon consum la combustibilul pentru utilaje (autogunoiere, camion, tractor, buldo etc.). Alimentarea se face direct în rezervor și nu se pune problema unui stoc. Tot așa și pentru cele 4 generatoare de curent ce le avem.
Anaf-ul spune că trebuie... Combustibilul intră în gestiune pe factură sau bon fiscal și se repartizează pe utilaje sau generatoare pe bon de consum.

Cum este corect?

Eu oricum țin o evidență defalcată pe tip de combustibil, conform bonurilor aduse de șoferi. Dar...am și un stoc destul de mare, din trecut, nerepartizat... Încerc să caut unde s-a greșit și să rectific. Am găsit o neregulă comună: spre exemplu, autogunoiera are trecut în foaia de parcurs doar drumul de colectare și drumul la groapă, dar nu și drumul la PECO, cele de la vulcanizare, spălare mașină sau service auto...

Vă mulțumesc nespus pentru ajutor și sfaturi!

P.S. Scuze dacă nu am postat corect...

Cometa SQL