Bună ziua,
Avem casă de marcat pentru încasarea clienților - persoane juridice pentru servicii de salubrizare (ridicarea gunoiului). Încasarea se face pe teren, la sediul sau punctul de lucru al clientului. Încasatorul îi dă factura și îl pune să semneze de primire pe al doilea exemplar de factură.
La sfârșitul zilei predă la contabilitate raportul Z, facturile (exemplarul 2) semnate de clienți și o parte din bani, pentru că face și plăți la diverși furnizori. De cele mai multe ori face și borderou de încasare.
În lipsa borderoului nu știu cum să identific corect încasările, defalcat pe fiecare client. Se emit, în medie cam 30 de bonuri fiscale pe zi.
Scriu pe factură ”achitat cu raport z nr...”?
Am cazuri în care, în lipsa borderoului, nu îmi corespunde totalul din Z cu facturile semnate și presupus încasate, aduse înapoi.
Vă mulțumesc nespus pentru răspunsuri și ajutor!
DMK2019
Inregistrat la: 06 Mar 2022Offline Ultimul click: Feb 06 2023 05:39 PM