Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Adi.stanciu93 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Adi.stanciu93

Inregistrat la: 04 Jul 2022
Offline Ultimul click: Jul 07 2022 07:13 AM
-----

Topicele mele

Prelucrarea documentelor inainte de contabilitate

04 July 2022 - 11:18 AM

Buna ziua. Am o intrebare referitoare la un magazin online accesorii auto infiintat in 2017.

Magazinul are in prezent 4 furnizori: 2 locali si 2 cu care colaboram prin dropshipping. Astfel functionam fara stocuri - ce cumparam azi vindem exact in aceeasi zi.

Primim factura de intrare si facturam de iesire in aceeasi zi.
Pana la momentul de fata avem in medie sa zic 800 de facturi iesire pe luna.


Contabilul nostru ne solicita sa scriem pe factura de intrare pretul de vanzare cu tva al fiecarui produs in parte in vederea aflarii adaosului comercial.

Aici vine si intrebarea mea: este o metoda corecta sau se poate evita acest proces ?!
Sau cum ar trebui sa procesez eu toate documentele inainte de a le trimite contabilului ?!

Deoarece exact in contextul meu acest proces este foarte anevoios - pot exista situatii in care un produs cumparat sa aiba 4-5 preturi diferite de vanzare (exemplu - avem 2 siteuri proprii - pe emag este alt pret si asa mai departe)

Noi momentan cuplam fiecare factura de intrare cu cele de iesire din acea zi - avand in vedere ca exista pret de achizitie si pret de vanzare nu se poate calcula adaosul prin scaderea sumelor totale nu individuale la fiecare produs ?! Sau asta este procedura normala ?!

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Cometa SQL