Sunt o persoana juridica ce importa si comercializeaza produse strict catre alte persoane juridice.
Am un produs defect pe care clientul meu persoana juridica il returneaza in perioada de garantie.
Eu il pot repara rapid daca nu e ceva complex, sau ii pot da la schimb un alt produs functional ca sa nu astepte dupa mine clientul.
Intrebarile sunt:
1. Pentru operatiunile de preluare produs defect, respectiv eliberarea produsului reparat( sau acordarea unui produs identic/similar), sunt obligat sa emit facturi de storno respectiv refacturare, catre client?
M-ar interesa temeiul legal de unde ar putea rezulta o asemenea obligatie.
2. Dpdv gestiune stoc, imi inregistrez intrarea respectiv iesirea de produse in gestiune, pentru a putea avea mereu concordanta stoc fizic-stoc scriptic (371 in contrapartida cu 607).
Este monografia contabila corecta? Sau ar fi mai nimerit un 371 la 473, de exemplu?
Alexa1989
Inregistrat la: 14 Feb 2023Offline Ultimul click: Mar 07 2023 03:29 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
