Va prezit un aspect mai delicat al problemei dezbatute mai sus.
Noi incasam la un ONG , contributiile membrilor stabilite prin Statut.Incasarea se face in numerar, si emitem chitanta ( suntem exceptati, de asemenea, de la obligativitatea detinerii unei case de marcat), sau prin virament bancar si incasarea este evidentiata in extras.
Mai nou, la casierie se pot incasa aceste contributii si prin POS, iar programul de casierie permite evidentierea incasarilor in fisa fiecarui membru.
Dar, in bonul emis de POS , este evidentiata doar suma achitata, iar in extras nu figureaza niciun alt detaliu al incasarii.
Cum sa procedam ca sa putem evidentia in contabilitate incasarile, iar membrii ONG-ului sa isi poata deduce contributiile achitate?
S-au vehiculat 2 posibilitati:
- emiterea unei facturi ( in masura in care putem emite facturi pentru cotizatii/ contributii)
- emiterea unei chitante pentru incasare cu POS, care nu se opereaza in registrul de casa, ci are doar rolul unui documente justificativ pentru incasarea cu POS ( si acre ar contine toate detaliile platii ).
Nu suntem siguri pe niciuna din aceste variante. Aveti vreun sfat?
Va multumesc pentru ajutor.
ancaelena
Inregistrat la: 30 Sep 2004Offline Ultimul click: Jul 19 2013 12:38 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
