Pentru judetul Ilfov, ma intereseaza in special Administratia de la Buftea, pot depune declaratii online daca iau semnatura digitala?
Va multumesc.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: Dan Vilceanu
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 13 (0 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (13 postari)
- Vizualizari: 3693
- Titlu User Membru junior
- Varsta 49 ani
- Data nasterii Octombrie 14, 1976
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
0
Neutral
User Tools
Prieteni
Dan Vilceanu nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Postari ale mele
In topicul:SOLUȚII PENTRU DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE ON LINE
12 February 2011 - 11:23 AM
In topicul:revenirea la impozit venit micro de 3%
04 January 2011 - 04:23 PM
Am citit cu interes situatia prezentata, dar nu inteleg la art 112 cu 2 alin (3) se mentioneaza:
"(3) Pentru anul 2011, persoanele juridice romane pot opta pentru plata impozitului reglementat de prezentul titlu daca indeplinesc, la data de 31.12.2010, conditiile prevazute de art 112 cu 1"
deci eu inteleg ca pentru anul 2011 poate toata lumea.
"(3) Pentru anul 2011, persoanele juridice romane pot opta pentru plata impozitului reglementat de prezentul titlu daca indeplinesc, la data de 31.12.2010, conditiile prevazute de art 112 cu 1"
deci eu inteleg ca pentru anul 2011 poate toata lumea.
In topicul:Reprezentanta platitoare de TVA?
18 October 2010 - 06:00 PM
Buna,
am preluat si eu o reprezentanta si ma lovesc de aceeasi problema. Un articol
interesant il gasesti aici:
http://www.deloitte....tNr5_042508.pdf
News Leter Deloitte:
Nr. 5
25 Aprilie 2008
RAMBURSAREA TVA ACHITATĂ ÎN ROMÂNIA DE CĂTRE
REPREZENTANłELE COMPANIILOR STRĂINE
Oportunitate
Companiile care sunt stabilite si înregistrate în alte state membre ale UE sau în
ElveŃia si care sunt prezente în România prin intermediul unei reprezentanŃe
pot recupera TVA achitată în România în baza prevederilor Directivei a 8-a
sau, respectiv, ale Directivei a 13-a. Primul an în legătură cu care pot fi depuse
astfel de cereri de rambursare este 2007.
Istoric
După 1 ianuarie 2007, România a transpus sistemul
de TVA stabilit prin
Directiva de TVA (2006/112/EC) referitoare la armonizarea legilor din Statele
Membre cu privire la impozitele pe cifra de afaceri. Totodată, în legislaŃia
română în domeniul TVA au fost transpuse prevederile Directivei a 8-a privind
rambursarea taxei către persoanele impozabile stabilite în cadrul Uniunii
Europene si Directivei a 13-a pentru persoane stabilite în afara comunităŃii
care, în prezent, este aplicabilă doar pentru ElveŃia.
Conform noilor prevederi, companiile stabilite în alte state membre ale UE care
nu sunt înregistrate si nu au obligaŃia înregistrării în scopuri de TVA in
România sau care nu au rezidenŃa, sediul sau un sediu permanent prin care
livrează bunuri sau prestează servicii pentru care sunt obligaŃi la plata taxei în
România, au dreptul sa solicite rambursarea cheltuielilor cu TVA efectuate
pentru achiziŃia de bunuri sau prestarea de servicii, în baza prevederilor
Directivei a 8-a sau a Directivei a 13-a.
Acesta ar fi cazul, de exemplu, pentru TVA din România aferentă achiziŃionării
unor bunuri sau servicii (mobilier, chirie, transport, utilităŃi, etc.) achitată de
către o reprezentanŃă înregistrată în România.
Suma minimă care poate fi recuperată in România este de 25 RON (aprox. 8
euro), pentru cererile de rambursare anuale si 200 RON (aprox. 60 euro) pentru
rambursări parŃiale. Cererile de rambursare pot fi completate pentru un an
calendaristic sau, pentru a mări fluxul monetar, pentru o perioada mai scurtă
(minimum un trimestru).
Termenul limită pentru depunerea cererilor de rambursare este data de 30 iunie
a anului următor. Spre exemplu, pentru cererea de rambursare a TVA aferentă
anului 2007, termenul limită este data de 30 iunie 2008.
Abordarea noastră
ReprezentanŃele companiilor din Uniunea Europeana sau ElveŃia trebuie să aibă
în vedere posibilitatea depunerii cererilor de rambursare referitoare la TVA
achitată în cursul anului 2007 în România.
Deloitte România oferă asistenŃă în vederea cuantificării drepturilor care revin
reprezentanŃelor companiilor străine, pregătirii dosarului de rambursare,
depunerii cererii la autorităŃile fiscale române si urmărirea dosarului de
rambursare până la soluŃionarea acestuia.
Eu sunt interesat de contabilitatea reprezentantelor si daca doresti putem comunica pe aceasta tema.
am preluat si eu o reprezentanta si ma lovesc de aceeasi problema. Un articol
interesant il gasesti aici:
http://www.deloitte....tNr5_042508.pdf
News Leter Deloitte:
Nr. 5
25 Aprilie 2008
RAMBURSAREA TVA ACHITATĂ ÎN ROMÂNIA DE CĂTRE
REPREZENTANłELE COMPANIILOR STRĂINE
Oportunitate
Companiile care sunt stabilite si înregistrate în alte state membre ale UE sau în
ElveŃia si care sunt prezente în România prin intermediul unei reprezentanŃe
pot recupera TVA achitată în România în baza prevederilor Directivei a 8-a
sau, respectiv, ale Directivei a 13-a. Primul an în legătură cu care pot fi depuse
astfel de cereri de rambursare este 2007.
Istoric
După 1 ianuarie 2007, România a transpus sistemul
de TVA stabilit prin
Directiva de TVA (2006/112/EC) referitoare la armonizarea legilor din Statele
Membre cu privire la impozitele pe cifra de afaceri. Totodată, în legislaŃia
română în domeniul TVA au fost transpuse prevederile Directivei a 8-a privind
rambursarea taxei către persoanele impozabile stabilite în cadrul Uniunii
Europene si Directivei a 13-a pentru persoane stabilite în afara comunităŃii
care, în prezent, este aplicabilă doar pentru ElveŃia.
Conform noilor prevederi, companiile stabilite în alte state membre ale UE care
nu sunt înregistrate si nu au obligaŃia înregistrării în scopuri de TVA in
România sau care nu au rezidenŃa, sediul sau un sediu permanent prin care
livrează bunuri sau prestează servicii pentru care sunt obligaŃi la plata taxei în
România, au dreptul sa solicite rambursarea cheltuielilor cu TVA efectuate
pentru achiziŃia de bunuri sau prestarea de servicii, în baza prevederilor
Directivei a 8-a sau a Directivei a 13-a.
Acesta ar fi cazul, de exemplu, pentru TVA din România aferentă achiziŃionării
unor bunuri sau servicii (mobilier, chirie, transport, utilităŃi, etc.) achitată de
către o reprezentanŃă înregistrată în România.
Suma minimă care poate fi recuperată in România este de 25 RON (aprox. 8
euro), pentru cererile de rambursare anuale si 200 RON (aprox. 60 euro) pentru
rambursări parŃiale. Cererile de rambursare pot fi completate pentru un an
calendaristic sau, pentru a mări fluxul monetar, pentru o perioada mai scurtă
(minimum un trimestru).
Termenul limită pentru depunerea cererilor de rambursare este data de 30 iunie
a anului următor. Spre exemplu, pentru cererea de rambursare a TVA aferentă
anului 2007, termenul limită este data de 30 iunie 2008.
Abordarea noastră
ReprezentanŃele companiilor din Uniunea Europeana sau ElveŃia trebuie să aibă
în vedere posibilitatea depunerii cererilor de rambursare referitoare la TVA
achitată în cursul anului 2007 în România.
Deloitte România oferă asistenŃă în vederea cuantificării drepturilor care revin
reprezentanŃelor companiilor străine, pregătirii dosarului de rambursare,
depunerii cererii la autorităŃile fiscale române si urmărirea dosarului de
rambursare până la soluŃionarea acestuia.
Eu sunt interesat de contabilitatea reprezentantelor si daca doresti putem comunica pe aceasta tema.
In topicul:Reprezentanta platitoare de TVA?
18 October 2010 - 05:54 PM
Buna,
am preluat si eu o reprezentanta si ma lovesc de aceeasi problema. Un articol interesant il gasesti aici:
http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Romani...tNr5_042508.pdf
News Leter Deloitte:
Nr. 5
25 Aprilie 2008
RAMBURSAREA TVA ACHITATĂ ÎN ROMÂNIA DE CĂTRE
REPREZENTANłELE COMPANIILOR STRĂINE
Oportunitate
Companiile care sunt stabilite si înregistrate în alte state membre ale UE sau în
ElveŃia si care sunt prezente în România prin intermediul unei reprezentanŃe
pot recupera TVA achitată în România în baza prevederilor Directivei a 8-a
sau, respectiv, ale Directivei a 13-a. Primul an în legătură cu care pot fi depuse
astfel de cereri de rambursare este 2007.
Istoric
După 1 ianuarie 2007, România a transpus sistemul de TVA stabilit prin
Directiva de TVA (2006/112/EC) referitoare la armonizarea legilor din Statele
Membre cu privire la impozitele pe cifra de afaceri. Totodată, în legislaŃia
română în domeniul TVA au fost transpuse prevederile Directivei a 8-a privind
rambursarea taxei către persoanele impozabile stabilite în cadrul Uniunii
Europene si Directivei a 13-a pentru persoane stabilite în afara comunităŃii
care, în prezent, este aplicabilă doar pentru ElveŃia.
Conform noilor prevederi, companiile stabilite în alte state membre ale UE care
nu sunt înregistrate si nu au obligaŃia înregistrării în scopuri de TVA in
România sau care nu au rezidenŃa, sediul sau un sediu permanent prin care
livrează bunuri sau prestează servicii pentru care sunt obligaŃi la plata taxei în
România, au dreptul sa solicite rambursarea cheltuielilor cu TVA efectuate
pentru achiziŃia de bunuri sau prestarea de servicii, în baza prevederilor
Directivei a 8-a sau a Directivei a 13-a.
Acesta ar fi cazul, de exemplu, pentru TVA din România aferentă achiziŃionării
unor bunuri sau servicii (mobilier, chirie, transport, utilităŃi, etc.) achitată de
către o reprezentanŃă înregistrată în România.
Suma minimă care poate fi recuperată in România este de 25 RON (aprox. 8
euro), pentru cererile de rambursare anuale si 200 RON (aprox. 60 euro) pentru
rambursări parŃiale. Cererile de rambursare pot fi completate pentru un an
calendaristic sau, pentru a mări fluxul monetar, pentru o perioada mai scurtă
(minimum un trimestru).
Termenul limită pentru depunerea cererilor de rambursare este data de 30 iunie
a anului următor. Spre exemplu, pentru cererea de rambursare a TVA aferentă
anului 2007, termenul limită este data de 30 iunie 2008.
Abordarea noastră
ReprezentanŃele companiilor din Uniunea Europeana sau ElveŃia trebuie să aibă
în vedere posibilitatea depunerii cererilor de rambursare referitoare la TVA
achitată în cursul anului 2007 în România.
Deloitte România oferă asistenŃă în vederea cuantificării drepturilor care revin
reprezentanŃelor companiilor străine, pregătirii dosarului de rambursare,
depunerii cererii la autorităŃile fiscale române si urmărirea dosarului de
rambursare până la soluŃionarea acestuia.
Eu sunt interesat de contabilitatea reprezentantelor si daca doresti putem comunica pe aceasta tema.
am preluat si eu o reprezentanta si ma lovesc de aceeasi problema. Un articol interesant il gasesti aici:
http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Romani...tNr5_042508.pdf
News Leter Deloitte:
Nr. 5
25 Aprilie 2008
RAMBURSAREA TVA ACHITATĂ ÎN ROMÂNIA DE CĂTRE
REPREZENTANłELE COMPANIILOR STRĂINE
Oportunitate
Companiile care sunt stabilite si înregistrate în alte state membre ale UE sau în
ElveŃia si care sunt prezente în România prin intermediul unei reprezentanŃe
pot recupera TVA achitată în România în baza prevederilor Directivei a 8-a
sau, respectiv, ale Directivei a 13-a. Primul an în legătură cu care pot fi depuse
astfel de cereri de rambursare este 2007.
Istoric
După 1 ianuarie 2007, România a transpus sistemul de TVA stabilit prin
Directiva de TVA (2006/112/EC) referitoare la armonizarea legilor din Statele
Membre cu privire la impozitele pe cifra de afaceri. Totodată, în legislaŃia
română în domeniul TVA au fost transpuse prevederile Directivei a 8-a privind
rambursarea taxei către persoanele impozabile stabilite în cadrul Uniunii
Europene si Directivei a 13-a pentru persoane stabilite în afara comunităŃii
care, în prezent, este aplicabilă doar pentru ElveŃia.
Conform noilor prevederi, companiile stabilite în alte state membre ale UE care
nu sunt înregistrate si nu au obligaŃia înregistrării în scopuri de TVA in
România sau care nu au rezidenŃa, sediul sau un sediu permanent prin care
livrează bunuri sau prestează servicii pentru care sunt obligaŃi la plata taxei în
România, au dreptul sa solicite rambursarea cheltuielilor cu TVA efectuate
pentru achiziŃia de bunuri sau prestarea de servicii, în baza prevederilor
Directivei a 8-a sau a Directivei a 13-a.
Acesta ar fi cazul, de exemplu, pentru TVA din România aferentă achiziŃionării
unor bunuri sau servicii (mobilier, chirie, transport, utilităŃi, etc.) achitată de
către o reprezentanŃă înregistrată în România.
Suma minimă care poate fi recuperată in România este de 25 RON (aprox. 8
euro), pentru cererile de rambursare anuale si 200 RON (aprox. 60 euro) pentru
rambursări parŃiale. Cererile de rambursare pot fi completate pentru un an
calendaristic sau, pentru a mări fluxul monetar, pentru o perioada mai scurtă
(minimum un trimestru).
Termenul limită pentru depunerea cererilor de rambursare este data de 30 iunie
a anului următor. Spre exemplu, pentru cererea de rambursare a TVA aferentă
anului 2007, termenul limită este data de 30 iunie 2008.
Abordarea noastră
ReprezentanŃele companiilor din Uniunea Europeana sau ElveŃia trebuie să aibă
în vedere posibilitatea depunerii cererilor de rambursare referitoare la TVA
achitată în cursul anului 2007 în România.
Deloitte România oferă asistenŃă în vederea cuantificării drepturilor care revin
reprezentanŃelor companiilor străine, pregătirii dosarului de rambursare,
depunerii cererii la autorităŃile fiscale române si urmărirea dosarului de
rambursare până la soluŃionarea acestuia.
Eu sunt interesat de contabilitatea reprezentantelor si daca doresti putem comunica pe aceasta tema.
In topicul:Examen acces stagiu Experti contabili 2010
30 June 2010 - 07:41 PM
As dori si eu materiale cu rezolvari. Daca imi puteti trimite pe adresa dan.vilceanu@gmail.com v-as fi recunoscator.
Unde pot postez si eu rezolvarile care le am, din acest forum am vazut mai multe locatii, unele transferate, unele dezactivate. Care este cel mai utilizat?
Unde pot postez si eu rezolvarile care le am, din acest forum am vazut mai multe locatii, unele transferate, unele dezactivate. Care este cel mai utilizat?
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: Dan Vilceanu
- Regulament



Find content
Afisare istoric nume
