Un fiset metalic este un obiect de mobilier care nu ar trebui sa lipseasca din niciun birou, fiind solutia ideala pentru a organiza si a arhiva acte, contracte si alte documente esentiale pentru bunul mers al activitatii in cadrul unei companii, insa care nu sunt necesare zilnic.
Avand in vedere spatiile relativ restranse in care lucreaza majoritatea angajatilor din Romania, astfel de articole de mobilier sunt absolut necesare.
In plus, un birou curat si aerisit, dar si certitudinea ca vei gasi rapid si eficient orice document ai nevoie sunt factori care iti vor spori productivitatea si vor contribui la reducerea nivelului de stres in timpul orelor de program.
Daca si tu ai nevoie de un fiset metalic, trebuie sa tii cont de cativa factori importanti pentru a te asigura ca faci o alegere potrivita si optezi pentru produsul cel mai durabil, care iti ofera cel mai bun raport calitate-pret:
1. Alege un furnizor profesionist
Alegerea unui furnizor profesionist este esentiala inainte sa alegi un fiset metalic, pentru ca doar un magazin autorizat iti pune la dispozitie o oferta variata, exclusiv de la producatori renumiti la nivel international, iti asigura transportul si instalarea acestor piese de mobilier si solutii personalizate, in functie de nevoile si preferintele tale.
Spre exemplu, OfficeClass, magazinul online de papetarie, birotica si mobilier de birou nr 1 din Romania, are in oferta sa peste 30 de modele de fiset metalic de diverse forme si dimensiuni.
2. Alege modelul potrivit pentru tine
OfficeClass iti pune la dispozitie urmatoarele tipuri de fiset metalic:
- cu 1 - 2 usi;
- cu 1 - 4 polite, fiecare putand suporta intre 35 si 60 de kilograme;
- cu seif / caseta si polite suplimentare la comanda;
- cu dimensiuni cuprinse intre 800 x 350 x 600 mm si 1.000 x 400 x 1.800 mm;
- in diferite culori: albastru, galben, gri, portocaliu, rosu, verde;
- cu preturi pornind de la 540 de Lei.
3. Alege un model gata asamblat
Asamblarea unui fiset metalic poate fi problematica, mai ales pentru cei care nu au inclinatii tehnice. In plus, avand in vedere ca vorbim despre un spatiu de birouri, unde eficienta este cuvantul de ordine, este recomandat sa optezi pentru un magazin care iti va livra produsul deja asamblat, gata sa fie instalat in locul ales de tine.
4. Profita de cadouri si promotii
OfficeClass desfasoara periodic promotii la anumite modele de fiset metalic si ofera cumparatorilor sai diverse produse cadou, dupa cum urmeaza:
- fiset cu 3 rafturi si seif Eco+ (900 x 400 x 1.800 mm) si 5 bibliorafturi cadou;
- fiset cu 4 rafturi Eco+ (900 x 400 x 1.800 mm) si 10 bibliorafturi cadou;
- 11 fisete cu 4 rafturi AP 60 (35 kg / polita) la pret de 10;
- 11 fisete cu 4 rafturi AP 80 (40 kg / polita) la pret de 10;
- 11 fisete cu 4 rafturi AP 100 (60 kg / polita) la pret de 10.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Constituire Provizioane Clienti Neincasati
Provizioanele reprezinta o componenta importanta a evidentei contabile si sunt utilizate pentru a reflecta obligatii sau pierderi viitoare certe sau probabile. Constituirea corecta a acestora ajuta companiile sa-si gestioneze riscurile financiare si sa respecte principiul prudentei.Cand se constituie provizioanele?Provizioanele se constituie atunci cand o entitate are o obligatie curenta (legala sau implicita) generata de un eveniment trecut, iar pentru solutionarea acesteia este probabil sa fie...
vezi AICI monografia << Venituri Din Alte Surse: Tratament Fiscal si Monografie Contabila
Conform Codului Fiscal din Romania, veniturile din alte surse reprezinta o categorie fiscala distincta, in cadrul careia sunt incluse toate veniturile obtinute de persoanele fizice care nu se incadreaza in alte categorii de venituri, cum ar fi: salarii, activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, pensii, investitii etc. In acest articol vom analiza tipurile de venituri din alte surse si tratamentul lor fiscal, oferind si un exemplu de monografie contabila.Ce sunt veniturile din alte...
vezi AICI monografia << Drepturi Salariale Castigate In Instanta: Monografie Contabila Si Tratament Fiscal
Drepturile salariale castigate in instanta de catre angajati genereaza obligatii clare pentru angajatori, nu doar din punct de vedere juridic, ci si fiscal-contabil. Aceste sume trebuie tratate ca venituri salariale, impozitate si inregistrate corespunzator, inclusiv cu dobanzile legale aplicabile. In acest articol analizam regimul fiscal al acestor plati si prezentam un studiu de caz practic cu monografie contabila.Tratament fiscal si contabil drepturi salariale castigate in instantaDrepturile...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cesiune Actiuni si Reglementari Cheie
Cesiunea partilor sociale reprezinta transmiterea partilor sociale catre persoane care, astfel, vor dobandi calitatea de asociat. Cesiunea se realizeaza pe baza unui contract de cesiune, iar transmiterea partilor sociale trebuie inscrisa in registrul comertului. In acest articol vom prezenta aspecte fiscale esentiale si vom oferi un exemplu de monografie contabile pentru cesiunea actiunilor.Reglementari cheie cu privire la cesiunea de actiuniContractul de cesiune se va incheia intre:cedenti,...
vezi AICI monografia << Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia <<