4 solutii pentru o eficientizare financiara mai buna a firmei - articole conta.ro
Contabilitate � Conta.ro
Va asteptam online 24 ore din 24 sub sloganul: 100% contabilitate!
Puteti cere, oferi si gasi solutii la orice problema de contabilitate si fiscalitate. Si in plus aveti legislatia economica actualizata si un modul important de resurse umane.

4 solutii pentru o eficientizare financiara mai buna a firmei

Eficienta unei firme, fie ca vorbim despre un startup, despre o companie de dimensiuni mari sau de o adevarata corporatie, trebuie sa ramana mereu o prioritate. Aici nu vorbim numai despre capacitatea de a livra la timp si de a oferi rezultatele promise, ci si despre eficientizarea interna a companiei, de la nivel micro, adica de la fiecare angajat in parte, pana la cel macro, prin automatizare, colaborarea interdepartamentala si stabilirea unui workflow pe care toata organizatia sa-l respecte. Desi nu toate aspectele sunt de natura financiara, o activitate impecabila a firmei se va reflecta si in bilantul anual, oferind stabilitate din punct de vedere economic.

4 solutii pentru o eficientizare financiara mai buna a firmei:


1. Traininguri si workshopuri pentru angajati

Unul dintre cele mai importante aspecte ale eficientizarii firmei este invatarea angajatilor sa foloseasca toate resursele pe care le au la dispozitie la capacitate maxima. Acest lucru poate fi realizabil doar printr-un proces continuu de instruire. Organizarea de traininguri si workshopuri poate reprezenta un cost initial care va oferi insa multe beneficii pe termen lung. In primul rand, angajatii vor reusi sa lucreze mai rapid si mai bine in echipa. Apoi, vor intelege cum pot imbunatati actvitatea firmei, pentru ca nu in ultimul rand sa aiba satisfactia faptului ca lucreaza intr-un mediu unde au oportunitatea de a invata lucruri noi si de a evolua. Aceste traininguri reprezinta nu numai un castig de cunoastere, dar si posibilitatea de a aduce mai multa fidelitate in companie, un lucru extrem de important.


2. Integrarea tehnologiei in procesele firmei

O firma care activeaza in 2018 nu poate avea procese interne vechi de 10 sau chiar 20 de ani. Tehnologia a avansat pentru zona de business atat de mult incat acum automatizarea a devenit o obligatie pentru orice firma care vrea sa-si eficientizeze la maximum potentialul. De la un program de pontaj de ultima generatie, care va oferi posibilitatea de a gestiona si organiza mai bine activitatea interna a angajatilor din firma, pana la programe de comunicare interna pentru a putea mentine un dialog permanent cu toti reprezentantii firmei, astfel de mici imbunatatiri se vor regasi intr-o mai buna activitate a firmei, ceea ce se poate traduce in beneficii de ordin financiar.

 

3. Colaborarea intre departamente

O comunicare fluenta intre departamente este cheia succesului in orice firma. Pentru ca intreg mecanismul firmei sa functioneze la capacitate maxima, fiecare piesa trebuie sa performeze, altfel apar probleme. Acesta este si motivul pentru care departamentele trebuie tinute mereu la curent cu activitatea generala a firmei, pentru a putea aduce propria viziune intr-un eventual proiect. Vederea de ansamblu este de multe ori foarte greu de obtinut, mai ales atunci cand piese importante din firma nu sunt tinute la curent cu ultimele evolutii interne.


4. Externalizarea in zonele cheie

Eficientizarea financiara a firmei tine si de luarea unor decizii care se potrivesc cu contextul real al businessului. Daca firma nu poate suporta un numar mare de angajati, riscul de a intra in incapacitate de plata fiind ridicat, atunci este de recomandat ca anumite activitati ale firmei sa fie externalizate, acolo unde aceasta decizie poate fi de succes.


Sursa foto: Shutterstock / Copyright: William Perugini




Comenteaza acest articol in forum

Articol de: Conta.ro - www.conta.ro
Data: 2018-07-26
Vizualizari: 3040


  Alte ContaArticole
postat la: 2020-11-26
Pentru a combate efectele economice provocate de pandemie, Guvernul a introdus o noua facilitate pentru contribuabilii care au acumulat obliga?ii fiscale ulterior declar?rii st?rii de urgen??, respectiv dup? data de 16 martie 2020: esalonarea la plata.  Citeste mai mult ...
postat la: 2020-11-26
Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman informeza ca in Monitorul Oficial nr. 1041/2020 a fost publicata Legea nr. 242/2020 pentru modificarea si completarea art. 1 din Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri. Citeste mai mult ...
postat la: 2020-11-24
OUG 130/2020 a fost modificata recent printr-un nou act normativ publicat in Monitorul Oficial. Pe lista beneficiarilor eligibili pentru microgranturi au aparut noi categorii. In plus, a fost suplimentat bugetul pentru granturile de capital de lucru.  Citeste mai mult ...
  Conta Newsletter

MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi Fii un contabil informat!

Aboneaza-te GRATUIT si vei primi Raportul Special

MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


  Conta Director
  Conta Site
  Conta Topicuri Forum
Copyright Conta Online / Conta.ro 2006 - 2020. Toate Drepturile rezervate
Un proiect: Fokus Digital Services