Recrutarea angajatilor a devenit in 2017 o mare provocare pentru cei mai multi angajatori, iar problema pleaca inca de la nivelul de baza: unde ii gasim, cum stim ca se potrivesc domeniului nostru de activitate si cum eficientizam procesul de recrutare?
Lovindu-se constant de aceasta dificultate in procesul de recrutare de personal, FOKUS Digital Services a lansat in martie 2017
FOKUS Jobs - platforma profesionista de recrutare, care cu ajutorul unei echipe de experti in Resurse Umane, ajuta angajatorii sa gaseasca rapid si precis candidatii potriviti pentru posturile vacante din companiile lor.
FOKUS Jobs vine, de asemenea, si ca solutia cea mai simpla, practica si eficienta pentru candidatii aflati in cautarea unui nou loc de munca.
Platforma FOKUS Jobs vine cu o interfata grafica moderna si simplu de utilizat, iar promisiunea brandului este aceea de a oferi candidatilor cele mai relevante job-uri si angajatorilor cei mai potriviti viitori angajati, in timp real.
Platforma de recrutare poate fi utilizata de pe orice device: computer, tableta sau smartphone, fiind necesara doar conexiunea la internet.
Indiferent daca esti candidat sau angajator, accesul in cont se face cu un singur click. Astfel, poti observa in permanenta cele mai noi locuri de munca publicate, ori istoricul job-urilor la care ai aplicat anterior. Accesul in cont le permite angajatorilor sa analizeze CV-urile primite si sa invite la interviu doar persoanele potrivite domeniului lor de activitate.
Marele avantaj pe care il aduce FOKUS Jobs este acela ca toate slujbele sunt reale, iar procesul de recrutare este unul simplu si transparent. In plus, companiile care isi creeaza cont in primele trei luni de la lansarea platformei pot publica
anunturi de recrutare gratuit, timp de 30 de zile.
Pornind de la sloganul FOKUS Jobs -
"Bursa locurilor de munca. Angajati fericiti ~ angajatori fericiti", platforma isi propune sa ofere fiecarui utilizator cea mai buna experienta: usor de utilizat, 100% satisfacut.
“Suntem o companie in continua dezvoltare, cu zeci de proiecte online in plina desfasurare, iar de aici resimtim nevoia de a recruta noi colegi in fiecare luna, care sa ne ajute sa ducem la bun sfarsit tot ceea ce am inceput si care sa dea un suflu nou echipei de profesionisti ce sta in spatele brandului FOKUS Digital Services.
Astfel am si identificat o problema majora de pe piata muncii din Romania, lovindu-ne singuri de dificultati in procesul de recrutare. Tot sistemul era complicat, pierdeam mult timp cautand candidati si chiar postand anunturi de angajare. Ne-am gandit ca putem imbunatati ceva si sa simplificam procesul de recrutare in Romania, mai ales ca noi chiar cu asta ne ocupam: dezvoltam de la zero proiecte online de succes.
Astfel s-a nascut ideea de FOKUS Jobs – platforma care vrem sa devina pana la finalul anului 2017 destinatia favorita a celor aflati in cautarea unui loc de munca sau a viitorilor angajati”, a declarat Marius Roman, Director General Fokus Digital Services.
Despre Fokus Digital Services
Fokus Digital Services este o companie care se ocupa cu externalizarea serviciilor online profesionale (Full-service Marketing, E-commerce, Web development), cu o prezenta de 8 ani in Romania.
Fokus Digital Services face parte din grupul romano-german Rentrop&Straton, lider de 21 de ani al pietei de informatii specializate din Romania, cu peste 200.000 de clienti si cu sute de produse de specialitate in portofoliu.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cesiune Actiuni si Reglementari Cheie
Cesiunea partilor sociale reprezinta transmiterea partilor sociale catre persoane care, astfel, vor dobandi calitatea de asociat. Cesiunea se realizeaza pe baza unui contract de cesiune, iar transmiterea partilor sociale trebuie inscrisa in registrul comertului. In acest articol vom prezenta aspecte fiscale esentiale si vom oferi un exemplu de monografie contabile pentru cesiunea actiunilor.Reglementari cheie cu privire la cesiunea de actiuniContractul de cesiune se va incheia intre:cedenti,...
vezi AICI monografia << Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia << Monografii Contabile Institutii Publice
Institutiile publice, spre deosebire de entitatile din sectorul privat, se supun unui cadru contabil specific, reglementat de normele Ministerului Finantelor si alte acte normative in vigoare. In activitatea curenta, apar frecvent situatii contabile complexe care necesita o abordare riguroasa, in conformitate cu legislatia bugetara si fiscala aplicabila. In acest articol vom prezenta exemple concrete de monografii contabile care vizeaza situatii des intalnite in institutiile publice!Monografie -...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Colectarea Deseurilor Si Aspecte Fiscale
Activitatea de colectare a deseurilor este tot mai importanta in contextul protejarii mediului si al dezvoltarii durabile. Aceasta implica nu doar operatiuni logistice si tehnice, ci si aspecte contabile specifice. Indiferent daca este vorba despre deseuri reciclabile, menajere sau industriale, firmele care desfasoara astfel de activitati trebuie sa respecte o serie de reglementari fiscale si contabile. In aceasta monografie, prezentam modul de inregistrare in contabilitate a principalelor...
vezi AICI monografia << Monografie Gestionarea Subventiilor Si Reglementari Cheie
Subventiile sunt fonduri nerambursabile acordate de autoritati sau organizatii guvernamentale cu scopul de a sprijini diverse sectoare economice, de la agricultura si industrie pana la educatie si cercetare. O gestionare corecta este esentiala pentru conformitatea legala si pentru asigurarea transparentei si eficientei utilizarii fondurilor respective. Va prezentam in acest articol principalele reglementari contabile cu privire la gestionarea subventiilor si vom oferi o monografie contabila...
vezi AICI monografia <<