Recrutarea angajatilor a devenit in 2017 o mare provocare pentru cei mai multi angajatori, iar problema pleaca inca de la nivelul de baza: unde ii gasim, cum stim ca se potrivesc domeniului nostru de activitate si cum eficientizam procesul de recrutare?
Lovindu-se constant de aceasta dificultate in procesul de recrutare de personal, FOKUS Digital Services a lansat in martie 2017
FOKUS Jobs - platforma profesionista de recrutare, care cu ajutorul unei echipe de experti in Resurse Umane, ajuta angajatorii sa gaseasca rapid si precis candidatii potriviti pentru posturile vacante din companiile lor.
FOKUS Jobs vine, de asemenea, si ca solutia cea mai simpla, practica si eficienta pentru candidatii aflati in cautarea unui nou loc de munca.
Platforma FOKUS Jobs vine cu o interfata grafica moderna si simplu de utilizat, iar promisiunea brandului este aceea de a oferi candidatilor cele mai relevante job-uri si angajatorilor cei mai potriviti viitori angajati, in timp real.
Platforma de recrutare poate fi utilizata de pe orice device: computer, tableta sau smartphone, fiind necesara doar conexiunea la internet.
Indiferent daca esti candidat sau angajator, accesul in cont se face cu un singur click. Astfel, poti observa in permanenta cele mai noi locuri de munca publicate, ori istoricul job-urilor la care ai aplicat anterior. Accesul in cont le permite angajatorilor sa analizeze CV-urile primite si sa invite la interviu doar persoanele potrivite domeniului lor de activitate.
Marele avantaj pe care il aduce FOKUS Jobs este acela ca toate slujbele sunt reale, iar procesul de recrutare este unul simplu si transparent. In plus, companiile care isi creeaza cont in primele trei luni de la lansarea platformei pot publica
anunturi de recrutare gratuit, timp de 30 de zile.
Pornind de la sloganul FOKUS Jobs -
"Bursa locurilor de munca. Angajati fericiti ~ angajatori fericiti", platforma isi propune sa ofere fiecarui utilizator cea mai buna experienta: usor de utilizat, 100% satisfacut.
“Suntem o companie in continua dezvoltare, cu zeci de proiecte online in plina desfasurare, iar de aici resimtim nevoia de a recruta noi colegi in fiecare luna, care sa ne ajute sa ducem la bun sfarsit tot ceea ce am inceput si care sa dea un suflu nou echipei de profesionisti ce sta in spatele brandului FOKUS Digital Services.
Astfel am si identificat o problema majora de pe piata muncii din Romania, lovindu-ne singuri de dificultati in procesul de recrutare. Tot sistemul era complicat, pierdeam mult timp cautand candidati si chiar postand anunturi de angajare. Ne-am gandit ca putem imbunatati ceva si sa simplificam procesul de recrutare in Romania, mai ales ca noi chiar cu asta ne ocupam: dezvoltam de la zero proiecte online de succes.
Astfel s-a nascut ideea de FOKUS Jobs – platforma care vrem sa devina pana la finalul anului 2017 destinatia favorita a celor aflati in cautarea unui loc de munca sau a viitorilor angajati”, a declarat Marius Roman, Director General Fokus Digital Services.
Despre Fokus Digital Services
Fokus Digital Services este o companie care se ocupa cu externalizarea serviciilor online profesionale (Full-service Marketing, E-commerce, Web development), cu o prezenta de 8 ani in Romania.
Fokus Digital Services face parte din grupul romano-german Rentrop&Straton, lider de 21 de ani al pietei de informatii specializate din Romania, cu peste 200.000 de clienti si cu sute de produse de specialitate in portofoliu.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<