Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
search

Antifrauda avertizeaza firmele si contabilii care inregistreaza facturi false

Cheltuieli de constituire: ce sunt si cum le inregistram in contabilitate

In cadrul operatiunii Apollo, care vizeaza atat firmele care emit facturi false, cat si pe cele care utilizeaza aceste facturi, in urma verificarii documentelor transmise de contribuabilii aflati in primul esantion analizat, au fost identificate o serie de aspecte care confirma analizele de risc.

De asemenea, exista suspiciuni de evaziune fiscala in aproape 90% din cazurile analizate din primul esantion verificat. DGAF atrage atentia persoanelor implicate in gestionarea contabilitatii ca inregistrarea in evidentele contabile a facturilor false este o practica frauduloasa


Astfel:

1.    Nu toate societatile au pus la dispozitie toate documentele solicitate (exemplu: nu au transmis toti furnizorii, unele au transmis doar note de receptie, unele au transmis facturi numai pentru o anumita perioada etc.);

2.    Majoritatea facturilor sunt emise pentru produse a caror valoare (inclusiv TVA) este mai mica  de 5.000 lei si sunt achitate in numerar (intre 4.800 - 5.000 lei);

3.    Nu se respecta cronologia/ordinea eliberarii facturilor;

4.    Facturile/chitantele nu au completate in totalitate informatiile obligatorii;

5.    Acelasi mod de completare a facturilor si acelasi scris pe facturi ce sunt emise de furnizori diferiti;

Continuarea aici.



Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba de la 1 ianuarie 2023!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit

Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative