B-ORG – soluţia de tip ERP (Enterprise Resource Planning), dezvoltatǎ de firma Transart – este un sistem integrat orientat spre optimizarea proceselor interne ale afacerii, creşterea productivitǎţii şi îmbunǎtǎţirea relaţiei cu clienţii.
Misiunea sistemului informatic B-ORG (Be Organized!) - de a îmbunatǎţi organizarea, comunicarea şi în general activitatea firmelor, permite managerilor sǎ se focuseze spre ceea ce a devenit avantajul concurenţial esenţial: înţelegerea nevoilor clienţilor.
Informaţia fiind una din cele mai valoroase resurse pe care le poseda o companie, B-ORG oferǎ, în timp real, managerilor informaţiile de care au nevoie şi organizarea acestora, pentru a lua rapid decizii optime, care vor creşte profitul si eficienţa firmei
Beneficiile pe care le aduce aceastǎ soluţie asigurǎ control şi siguranţă afacerii:
- creşterea productivitǎţii angajaţilor prin automatizarea circuitelor de rutinǎ;
- reducerea costurilor prin eliminarea operaţiilor duble şi a erorilor umane;
- facilitarea fluxului informaţional prin automatizarea transferului datelor dintre departamente;
- centralizarea tuturor informaţiilor prin integrarea on-line sau off-line a punctelor de lucru aflate la distanţǎ (reţea de magazine/puncte de lucru în teritoriu);
- optimizarea stocurilor de marfǎ si a circuitelor de aprovizionare şi de inventariere;
- corectitudinea si consistenta datelor prin integrarea de mecanisme de validare în interfaţǎ;
- gestiunea eficientǎ a garanţiilor pe baza numerelor seriale şi a codurilor de bare ceea ce asigurǎ trasabilitatea produselor;
- salvare de timp preţios printr-o mai bunǎ gestionare a ambalajelor şi raportǎri flexibile (unitǎţi de mǎsurǎ echivalente);
- control în gestionarea rǎu-platnicilor, a discounturilor acordate şi a plafonului de creditare;
- securitatea datelor prin posibilitatea configurǎrii în detaliu a accesului utilizatorilor;
- decizii manageriale fundamentate pe informaţiile din modulul de Analizǎ Managerialǎ – bazat pe tehnologia OLAP;
- automatizarea procesului de vânzǎri prin integrarea nativǎ cu soluţia Sales Force Automation - HERMES SFA;
- situaţii complete referitoare la vânzǎri, discounturi, încasǎri;
- situaţii defalcate pe agenţi, branduri, furnizori, clienţi, regiuni sau produse;
- gestiunea exactǎ a magazinelor prin posibilitatea integrǎrii cu casa de marcat;
- siguranţa datelor prin salvǎri automate;
- raportări conforme cu legislaţia în vigoare prin actualizǎri legislative la zi;
- capacitatea de a gestiona un volum mare de date prin integrarea unor servere de baze de date performante – Microsoft SQL Server 2000/2005.
Peste 200 de companii cu renume pe plan local si regional au ales sǎ foloseascǎ soluţia ERP – B-ORG – dezvoltatǎ de firma Transart. Este vorba, în special, de companii din domeniile de activitate: distribuţie FMCG sau IT, comerţ en-gross sau en-detail şi servicii, care au apreciat atât gradul ridicat de acoperire a cerinţelor, cât şi calitatea serviciilor aferente implementǎrii produsului.
Mai multe detalii despre B-ORG gǎsiţi pe situl Transart www.transart.ro .
Despre Transart
TRANSART este o companie cunoscută pentru dezvoltarea de soluţii software uşor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt şi sunt adaptate cerinţelor clienţilor săi. Produsele TRANSART includ: HERMES – soluţia completă pentru Automatizarea Forţei de Vânzare şi Merchandising, B-ORG – sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager – sistemul pentru managementul firmelor mici (instalat la peste 4000 clienţi), soluţii pentru logistică, aplicaţii web. Serviciile oferite de TRANSART au stat la baza unei puternice relaţii de parteneriat cu clienţii săi. Din 2005 TRANSART este Microsoft Gold Certified Partner. Detalii suplimentare la http://www.transart.ro
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << ​Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<