Atat in momentul infiintarii si autorizarii unei afaceri, cat si pe parcursul dezvoltarii acesteia, antreprenorii se confrunta in mod inevitabil cu numeroase provocari de ordin juridic. In functie de modul de abordare al acestor provocari, activitatea unei companii poate fi influentata fie in sens pozitiv, daca sunt implementate cele mai adecvate solutii juridice, fie in sens negativ, daca problemele intervenite sunt gestionate in mod ineficient sau intr-o maniera care conduce chiar la agravarea lor.
Pentru ca problemele sa fie evitate intr-un mod cat mai profesionist, o persoana juridica poate apela la un
avocat de Drept Comercial. Iata care sunt avantajele serviciilor juridice din aceasta ramura de Drept!
Ajuta la negocierea si elaborarea contractelor comerciale
Desfasurarea activitatii economice de catre orice companie implica in mod necesar incheierea de numeroase contracte comerciale cu furnizorii si beneficiarii. Modul in care clauzele contractuale sunt concepute reprezinta o importanta ridicata, deoarece inca de la momentul semnarii contractului, acesta din urma va produce efecte juridice obligatorii intre parti. Din acest motiv, este recomandat ca, la negocierea si incheierea contractelor comerciale, o persoana juridica sa apeleze la un avocat de Drept Comercial care va examina si revizui cu atentie clauzele contractuale, astfel incat drepturile si interesele companiei sa beneficieze de un nivel ridicat de protectie in raportul cu partenerii.
Asigura consultanta in domeniile Publicitate si Marketing
In orice business, publicitatea si marketingul reprezinta sectoare in care activitatea trebuie sa se desfasoare impecabil pentru ca afacerea sa fie una de succes. Un avocat de Drept Comercial va oferi consultanta remote (la distanta) sau in-house (la sediul firmei) pentru orice aspecte legate de legea publicitatii, de la etapa de planificare pana la negocieri pentru acorduri de publicitate sau marketing.
Spre exemplu, avocatii din cadrul societatii profesionale AndrewID sunt specializati si in solutionarea problemelor de confidentialitate din mass-media sau a drepturilor de autor.
Sustine afacerea in acordarea si dezvoltarea francizei
Un avocat de Drept Comercial are rolul de a sustine un business in procesul de acordare si dezvoltare a unei francize cu solutii complexe. Impreuna cu antreprenorul se va elabora o strategie completa si eficienta, astfel incat business-ul sa se desfasoare in cele mai bune conditii. Totodata, un avocat specializat in Drept Comercial ofera consultanta juridica in privinta documentatiilor necesare pentru diferite proceduri specifice acordarii unei francize, astfel incat riscul unor eventuale probleme sa fie evitat in totalitate.
Supervizeaza reglementarea GDPR
Printre serviciile acordate de un avocat de Drept Comercial se numara si elaborarea de strategii si masuri pentru implementarea prevederilor legale in materia protectiei datelor cu caracter personal, cum ar fi redactarea de politici de prelucrare a datelor, evaluarea riscurilor asupra drepturilor persoanei vizate, revizuirea contractelor cu operatorii de date etc.
Asadar, daca vrei sa beneficiezi de servicii profesionale de consultanta juridica pentru ca business-ul tau sa functioneze legal din toate punctele de vedere, intra pe Andrewid.ro si contacteaza un avocat specializat in Drept Comercial din cadrul firmei care va putea intelege provocarile profesionale indiferent de sectorul industrial de activitate vizat.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Retur Marfa Furnizor
Returul de marfa catre furnizor este o situatie care poate aparea in activitatea unei societati din varii motive, precum: marfa livrata neconforma, expirata, deteriorata sau pur si simplu in surplus fata de necesarul efectiv. Pentru a reflecta corect aceste operatiuni in contabilitate, este esential sa se respecte prevederile legale si principiile contabile in vigoare. In acest articol, prezentam monografia contabila aferenta returului de marfa catre furnizor, alaturi de implicatiile fiscale si...
vezi AICI monografia << Monografie Garantie Chirie Si Reglementari Cheie
Un contract de inchiriere implica, de cele mai multe ori, plata unei garantii de catre chirias, menita sa acopere eventualele daune sau neplati. Din punct de vedere contabil, aceasta garantie trebuie tratata cu atentie, avand un regim specific de inregistrare. In acest articol, prezentam aspecte contractuale importante si oferim o monografie clara pentru inregistrarea garantiei pentru chirie, conforma cu reglementarile contabile in vigoare.Garantie chirie: reglementari legislativeIn cazul unui...
vezi AICI monografia <<