Firmele de consultanta juridica, contabilii, avocatii, notarii fac parte din categoria profesionalistilor care nu pun accent pe promovare. De inteles, din moment ce aici faptele rasuna mai puternic decat vorbele. Poate tocmai de asta cei mai multi membri inscrisi pana acum in proiectul Firma de Incredere, pe care il vom prezenta in randurile ce urmeaza, vin din aceste domenii. Aici calitatea si raspunderea sunt cuvinte de ordine, caci altfel intreaga activitate a afacerilor pe care le consiliaza se sustine pe o fundatie instabila. Legea leaga si dezleaga, prin urmare acest subiect nu poate fi tratat altfel decat cu maxima seriozitate.
Propunerea de intrare in program a fost pana acum primita cu deschidere de cei mai multi, deoarece competitia exista in orice segment generator de castig si astfel o modalitate de promovare ce implica investitii minime, care se bazeaza pe recunoasterea obiectiva a competentelor, rezoneaza cu cei care isi desfasoara activitatea in aceast camp de profesii.
Proiectul propus spre discutie urmareste sa includa intr-o baza de date toti acei intreprinzatori care, in urma verificarii cu un algoritm special conceput pentru masurarea coeficientului de opinie, nu figureaza avand comentarii negative din partea clientilor in mediul online. Analiza de sentiment, concept familiar managerilor de afaceri si directorilor de marketing pentru evaluarea propriilor performante, devine un instrument in mana clientului. Acesta are acum posibilitatea sa aleaga mai rapid si mai informat dintr-o baza de date selectionata cu ajutorul unor metode de masurare statistica.
Membrii, pe de alta parte, dobandesc prin apartenenta la acest proiect un element care ii diferentiaza si le creste vizibilitatea. Astfel ei primesc date de acces pe profilul propriu in cadrul platformei
Firma de Incredere, un site excelent optimizat SEO, pot pune autocolante pe geamurile exterioare ale birourilor sau ale masinilor de firma si de asemenea pot utiliza inteligent logo-ul proiectului imprimandu-l pe carti de vizita, pe contracte, pe site-ul propriu sau alte canale de popularizare.
Certificatul acreditat de
Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor, pe care participantii il primesc si il expun în birouri este un titlu onorific , nu are mai multa greutate aparenta ca un afis publicitar care vinde iluzia unui viitor mai bun sau a unei acceptari sociale. Vorbeste in schimb despre faptul ca a venit momentul sa promovam activitatile celor care au lucruri mai importante de facut decat sa isi construiasca imagini, ca de exemplu sa isi multumeasca clientii prin rezultate.
Diana Tanase
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cesiune Actiuni si Reglementari Cheie
Cesiunea partilor sociale reprezinta transmiterea partilor sociale catre persoane care, astfel, vor dobandi calitatea de asociat. Cesiunea se realizeaza pe baza unui contract de cesiune, iar transmiterea partilor sociale trebuie inscrisa in registrul comertului. In acest articol vom prezenta aspecte fiscale esentiale si vom oferi un exemplu de monografie contabile pentru cesiunea actiunilor.Reglementari cheie cu privire la cesiunea de actiuniContractul de cesiune se va incheia intre:cedenti,...
vezi AICI monografia << Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia << Monografii Contabile Institutii Publice
Institutiile publice, spre deosebire de entitatile din sectorul privat, se supun unui cadru contabil specific, reglementat de normele Ministerului Finantelor si alte acte normative in vigoare. In activitatea curenta, apar frecvent situatii contabile complexe care necesita o abordare riguroasa, in conformitate cu legislatia bugetara si fiscala aplicabila. In acest articol vom prezenta exemple concrete de monografii contabile care vizeaza situatii des intalnite in institutiile publice!Monografie -...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Colectarea Deseurilor Si Aspecte Fiscale
Activitatea de colectare a deseurilor este tot mai importanta in contextul protejarii mediului si al dezvoltarii durabile. Aceasta implica nu doar operatiuni logistice si tehnice, ci si aspecte contabile specifice. Indiferent daca este vorba despre deseuri reciclabile, menajere sau industriale, firmele care desfasoara astfel de activitati trebuie sa respecte o serie de reglementari fiscale si contabile. In aceasta monografie, prezentam modul de inregistrare in contabilitate a principalelor...
vezi AICI monografia << Monografie Gestionarea Subventiilor Si Reglementari Cheie
Subventiile sunt fonduri nerambursabile acordate de autoritati sau organizatii guvernamentale cu scopul de a sprijini diverse sectoare economice, de la agricultura si industrie pana la educatie si cercetare. O gestionare corecta este esentiala pentru conformitatea legala si pentru asigurarea transparentei si eficientei utilizarii fondurilor respective. Va prezentam in acest articol principalele reglementari contabile cu privire la gestionarea subventiilor si vom oferi o monografie contabila...
vezi AICI monografia <<