Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti Isi propune sa atinga un nivel de excelenta In cercetarea stiintifica, sa fie lider In asigurarea unui Invatamant superior de calitate si sa dezvolte oportunitati pentru formarea continua.
In acest context, facultatea noastra organizeaza In perioada 21-22 iunie 2007, la Bucuresti, a doua conferinta internationala de Contabilitate si Informatica de Gestiune cu tema "Crearea de valoare In contextul globalizarii". Partenerii conferintei sunt: Corpul Expertilor Contabili si al Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), International Association for Accounting Education and Research (IAAER), Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR), CIEL Romania si Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Conferinta este sponsorizata de: BRD Groupe Societe Generale, S&T, Howard Johnson, Deloitte, PricewaterhouseCoopers, Ernst & Young, ATC International, Eximbank, Wizrom.
Scopul conferintei este de a genera o dezbatere stiintifica la nivel international In urmatoarele domenii: contabilitate financiara si de gestiune, audit, informatica de gestiune, analiza economico-financiara, drept comercial si civil. Comitetul stiintific este format din renumiti profesori de la universitati din tara si din strainatate. In urma procesului de evaluare stiintifica desfasurat In doua etape succesive (evaluarea rezumatului si evaluarea lucrarilor) au fost acceptate 113 lucrari care vor fi prezentate In cadrul a 23 de sectiuni. Lucrarile conferintei vor fi sustinute In limbile franceza si engleza. In acest an, organizatorii propun 3 inovatii pentru mediul academic romanesc:
In deschiderea lucrarilor vor fi transmise mesaje din partea IAAER, CECCAR, CAFR, ANEVAR, CIEL si ATC International. Prezentarile In plen vor fi sustinute de profesori de la universitati de prestigiu din SUA, Franta, Olanda si Elvetia.
Lucrarile se vor desfasura In Academia de Studii Economice din Bucuresti, In zilele de 21 si 22 iunie, conform programului anexat, afisat si pe pagina web a conferintei, amis2007.ase.ro. Pentru informatii suplimentare, va puteti adresa ofiterului de relatii cu publicul al Facultatii de Contabilitate si Informatica de Gestiune, la telefon 021/319.19.89 sau la email amis2007@cig.ase.roDecan Prof.univ. dr. Pavel NASTASE
Programul Conferintei
Joi, 21 iunie 2007
8.30 - 9.30 Inregistrarea participantilor - Hol Aula Magna, Piata Romana nr.
9.30 - 10.00 Festivitatea de deschidere - Aula Magna
Mesaje de deschidere:
Ion Gh. ROSCA - Rector al Academiei de Studii Economice din Bucuresti
Pavel NASTASE - Decan al Facultatii de Contabilitate si Informatica de Gestiune
Donna STREET - Presedinte IAAER
Marin TOMA - Presedinte CECCAR
Ion MIHAILESCU - Presedinte CAFR
Dan DAMIAN - Director CIEL
Ronnie SMITH - Director ATC International
Ion ANGHEL - Presedinte ANEVAR
10.00 - 13.00 Prezentari In plen:
Prof. Bernard RAFFOURNIER, Universitatea din Geneva, Elvetia
Is publishing a fair game?
Prof. Donna STREET, Universitatea din Dayton, SUA
IFRS application in Europe and beyond
Prof. Allan HODGSON, Universitatea din Amsterdam, Olanda Corporate governance and directors trading
Roger ACTON, ACCA
Accountants adding value to business
13.00 - 14.00 Masa de pranz
14.00 - 16.30 Prezentari pe sectiuni
16.30 - 17.00 Pauza de cafea
17.00 - 18.30 Prezentari pe sectiuni
Vineri, 22 iunie 2007
8.30 - 10.30 Prezentari In plen:
Prof. Alain BURLAUD, INTEC Paris, Franta
Quel droit comptable pour les PME ?
Prof. Marc NIKITIN, Universitatea din Orléans, Franta
A quoi cela sert-il de calculer des couts ? Produire des informations, de la discipline ou de la confiance ?
Prof. Alan LORD, Universitatea Bowling Green, SUA
IT governance - a global issue
Prof. Oktay GÜVEMLI, Universitatea Marmara, Turcia
Prezentarea celui de-al 12-lea Congres al Istoricilor In Contabilitate
10.30 - 11.00 Pauza de cafea
11.00 - 13.00 Prezentari pe sectiuni
13.00 - 14.00 Masa de pranz
14.00 - 16.00
- Sectiuni pentru doctoranzi
- Panel - Educatia contabila
16.00 - 17.00 Inchiderea lucrarilor conferintei