Prima conferinta dedicata crizei economice actuale si provocarilor cu care se confrunta companiile si mediul de afaceri romanesc, intitulata “The global financial crisis. Where does Romania fit?”, va avea loc pe data de 9 decembrie la Radisson SAS Hotel din Bucuresti.
Conferinta isi propune sa ofere o imagine detaliata asupra schimbarilor economice actuale, prin analiza si identificarea celor mai vulnerabile industrii si companii in conditii de instabilitate financiara, oferind totodata si solutii practice pentru a reduce impactul negativ al actualei crizei economice asupra mediul de afaceri.
Cei mai importanti specialisti si analisti financiari vor discuta despre criza financiara curenta, despre cum putem crea si gestiona un plan strategic de criza si despre cum putem gestiona eficient aspectele imprevizibile ale unei crizei. De asemenea, printre subiectele cheie ale evenimentului se numara riscurile generate de criza financiara si managementul si logistica resurselor. Deoarece criza economica are efecte si asupra sectorului de real-estate, vorbitorii invitati vor discuta despre asteptarile si riscurile generate de criza in acest domeniu.
Evenimentul se bucura de participarea unor prestigiosi analisti si specialisti financiari precum Lucian Croitoru (Banca Nationala a Romaniei), Nicolae Danila (Profesor Universitar Dr. Vicepresedinte, Academia Oamenilor de Stiinta din Romania), Radu Soviani (The Money Channel), Dorin Alexandru Badea (Treasury Director, UniCredit Tiriac Bank), Patrick Leonard (Partner,Taxation Services, KPMG Romania), Speranta Munteanu (Senior Director, PricewaterhouseCoopers Romania), Dan Bunea (Consultant Independent), Gabriel Biris (Managing Partner, Biris Goran), Roland Teufel (Partner, Ensight Management Consulting), Toni Iordache (Audit Senior Manager, Deloitte Romania), Ruxandra Stoian (Director HR Services, PricewaterhouseCoopers Romania), Catherine Martin (Director Financial Advisory, Deloitte Balkans), Kurt Weber (Managing Director, Horváth & Partners Management Consultants) si Viorel Cernea (Senior Consultant, Ensight Management Consulting).
“Cei participanti la conferinta vor putea afla mai multe informatii despre schimbarile produse in mediul economic actual, despre efectele crizei economice asupra companiilor, dar si despre cum pot acestea sa gestioneze riscul financiar. Evenimentul va aborda special acele subiecte de real interes pentru comunitatea de business de astazi, precum efectele crizei asupra dezvoltatorilor imobiliari si cum putem avea acces la piata de credite in contextul crizei. Este un eveniment care nu trebuie ratat, deoarece vizeaza pe companiile direct implicate si afectate de criza economica actuala”, spune Dana Dumitrescu, Managing Partner, Evensys.
Mai multe informatii despre eveniment, program si invitati pot fi gasite la adresa www.crisisconference.ro.
***
EVENSYS este o companie cu 2 ani de experienta in organizarea de evenimente si meeting-uri corporate. Evensys este specializata pe dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii si acopera patru domenii de activitate: Marketing, Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << ​Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<