Domeniul de retail s-a schimbat dramatic odata cu aparitia site-urilor de eCommerce, care au transformat modul in care clientii fac cumparaturi. Totusi, nu toate buticurile isi permit sa vanda online, ceea ce le pune in dificultate pe masura ce tot mai multe businessuri functioneaza doar pe internet. In acest context, apare intrebarea: ce masuri pot lua patronii de magazine pentru a tine pasul cu aceste schimbari si pentru a nu-si pierde clientii?
Un raport al J. Walter Thompson Intelligence arata ca exista cateva solutii prin care magazinele se pot adapta noilor cerinte ale clientilor si ii pot fideliza, in timp.
Servire rapida si amabila
Unul dintre cele mai mari avantaje ale digitalizarii, mai ales cand vine vorba de cumparaturi, este rapiditatea cu care clientii isi pot achizitiona in doar cateva minute lucrurile de care au nevoie, fara sa mai stea la cozi sau sa astepte sa fie observati de vanzator. De aceea, un butic trebuie sa prioritizeze serviciul rapid, dar si personalizat, astfel incat clientii sa revina. Putini mai sunt cei care au rabdare sa se invarta prin magazin, in cautarea unui angajat, pentru a afla pretul unui produs, daca acesta nu este deja imprimat pe eticheta. Si mai putini sunt cei dispusi sa astepte la raft pana cand cineva vine sa ii serveasca.
Angajatii trebuie instruiti sa se ocupe rapid de clienti, dar si sa fie amabili si politicosi. Pe de alta parte, si munca angajatilor trebuie simplificata si automatizata cat mai mult, astfel incat atentia lor sa fie indreptata mai degraba spre potentialii clienti decat spre logistica magazinului.
Incredere si transparenta
Un magazin care nu ofera factura sau bon fiscal fiecarui client nu risca doar sanctiuni din partea autoritatilor, dar pot pierde si increderea oamenilor. Tot mai multi clienti au inceput sa solicite in mod expres bonul fiscal atunci cand nu il primesc. In plus, altii pot avea nevoie de facturi, mai ales pentru achizitiile facute pe firma. Pentru a facilita toate aceste procese care tin de contabilitatea primara, de emiterea bonurilor si facturilor, orice magazin isi poate usura si automatiza munca daca foloseste un soft pentru facturare.
Prezenta in mediul online
Chiar si magazinele care nu vand produse prin intermediul paginilor de internet trebuie sa fie prezente si active in online. Fie ca vorbim despre retelele de socializare, fie de o pagina web personalizata, de prezentare a produselor sau serviciilor, aceste strategii pot fi cruciale in atingerea unui public la care, in mod normal, magazinele nu ar fi avut acces, precum si la construirea unei reputatii si imagini care sa atraga si sa fidelizeze clientii pe termen lung.
In plus, in cazul magazinelor care decid sa faca si pasul spre vanzarile online, este ideal ca software-ul de gestiune din magazin sa fie cat mai rapid integrat cu platforma de vanzari online. In acest mod, clientii pot vedea ce produse se afla pe stoc, ce stocuri au fost epuizate, dar pot avea acces mai usor si la pretul din magazin al produselor de care sunt interesati.
Oferirea unor experiente senzoriale
Locatiile comerciale care sunt atractive si atragatoare au o miza importanta. De exemplu, un magazin pentru copii in care cei mici se pot juca sau se pot implica activ in diverse activitati nu va duce niciodata lipsa de clienti. La fel cum un magazin pentru mamici, in care acestea pot beneficia de o experienta relaxanta, care sa le ajute sa se elibereze de stresul zilnic, va capata rapid popularitate.
Toate micile afaceri care tin cont de aceste sfaturi pot reusi nu doar sa se mentina pe linia de plutire, dar si sa aiba succes, chiar si atunci cand o parte dintre competitorii lor isi desfasoara activitatea in mediul online.
Sursa foto: Shutterstock/Copyright:Monkey Business Images Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<