search
conta.ro cauta meniu
search

De ce Neomanager 7 ?

Neomanager 7 este un sistem integrat pentru gestiunea firmei care se adreseaza firmelor medii de pe piața româneasca. Este o aplicație complexa care acopera multiple domenii de activitate (comerț, distribuție, servicii, auto, asamblare, etc.).

A
tuuri ale Neomanager 7

  • sistem integrat orientat pe automatizarea circuitelor interne de business și integrarea de "best practices" (practici verificate); 
  • este potrivit pentru o activitate comerciala complexa ;
  • este potrivit pentru cei care fac importuri și/sau doresc evidența în valuta ;
  • este potrivit pentru grupuri de companii (având aceiași proprietari);
  • orientare pe minimizarea costurilor colaterale (hardware și software de baza) și optimizarea raportului Beneficii/Costuri;
  • operare simplificata și flexibilitate în utilizarea modului de contabilitate prin: definirea de note contabile compuse din mai multe înregistrari contabile (crearea de șabloane contabile) și posibilitatea de a opera pe întregul an fiscal în curs;
  • generarea automata a unui set de rapoarte contabile (Registru Casa, Registru Banca, Jurnal de Vânzari, Jurnal de Cumparari, Balanța etc) pe baza operațiunilor contabile (provenite din gestiune și/sau introduse în contabilitate);
  • închiderea automata a conturilor de venituri, cheltuieli, TVA;
  • clientul este scutit de stresul schimbarilor legislative pentru ca actualizarile aplicației la legislație sunt oferite cu promptitudine de catre producator;
  • oricând are o problema sau o întrebare, clientul poate apela la serviciul asistența clienți Transart și va primi raspunsuri competente de la consultanții Neomanager 7;
  • ofera un set optim de rapoarte standard dinamice, ușor de personalizat cerințelor specifice ale clientului;
  • ofera posibilitatea de export a documentelor rezultate în cele mai uzuale formate existente în prezent (pdf, html, xls, rtf, etc);
  • interfața grafica intuitiva, orientata pe simplificarea și automatizarea operarii;
  • gestiune deschisa pe 2 luni;
  • generarea automata a comenzilor catre furnizor pe baza comenzilor de la clienți și a comenzilor interne;
  • îmbunatațirea controlului utilizarii documentelor fiscale prin: alocarea seriilor fiscale pe utilizatori și existența unui raport ce permite urmarirea gaurilor în utilizarea seriilor pe documentele fiscale;
  • posibilitatea stornarii/anularii tuturor tipurilor de facturi; posibilitatea anularii unei stornari;
  • analiza prin gestiune a veniturilor/cheltuielilor atât pentru marfa/materiale cât și pentru servicii, lucru facilitat prin înregistrarea în modulul de gestiune a tuturor facturilor furnizorilor (inclusiv utilitați: curent, gaz, apa, telefonie sau alte servicii);
  • gestionarea completa a încasarilor/plaților: posibilitatea utilizarii de efecte de încasare/plata (CEC, Bilet Ordin), posibilitatea girarii unui efect de încasare primit, posibilitatea anularii/ștergerii unor documente de încasare/plata;
  • simplificarea procedurii de inventariere prin generarea automata a documentelor necesare, evidențierea automata a plusurilor și minusurilor de inventar;
  • permite curațarea și optimizarea nomenclatorului de produse: denumirile de produse care nu se mai utilizeaza pot fi blocate pentru utilizare la întocmirea de noi documente (însa ramân disponibile pentru rapoarte și analize); organizarea pe mai multe nivele a nomenclatorului permite crearea unei game de rapoarte extrem de utile în analiza unor categorii, ramuri sau grupe de produse;
  • calcularea unui stoc optim pe baza analizei vânzarilor unui interval de timp;
  • permite facturarea automata a unui lot de comenzi (ce pot fi selectate individual din lotul comenzilor importate de pe palm);
  • este pregatita pentru integrare nativa cu Hermes, soluția de automatizare a vânzarilor (SFA) pe dispozitive mobile tip Palm, pentru firmele cu activitate de distribuție care folosesc agenți de teren;

    Neomanager 7 se bazeaza pe tehnologia Microsoft SQL folosind platforma Microsoft SQL Server Desktop Engine / SQL Server 2005 Express Edition. Beneficiile pe care le aduce cu sine o astfel de tehnologie sunt:

  • gestionarea unui volum foarte mare de date pe o perioada lunga de timp și obținerea de rapoarte și situații pe baza acestora;
  • accesul și operarea simultana de catre un numar mare de utilizatori, fara apariția blocarilor, ceea ce asigura integritatea datelor și a tranzacțiilor;
  • securitatea datelor și protejarea sistemului la acces neautorizat;
  • protejarea datelor în timp prin proceduri automatizate de salvare și restaurare;
  • investiție sigura, de lunga durata, prin deschiderea spre îmbunatațiri și modernizari și independența fața de modificarile tehnologice ale echipamentelor hardware


    Având o experiența de peste 11 ani în domeniul software-ului economic (contabilitate și gestiune a afacerii), Transart a lansat Neomanager 7 pe piața în primavara acestui an ca produs având multe din caracteristicile unei soluții de tip ERP, însa optimizat din punct de vedere a cerințelor (hardware și soft de baza) și a procedurii de implementare în sensul reducerii costurilor colaterale și minimizarii duratei de implementare și instruire. În prezent peste 4500 clienți au ales sa foloseasca o soluție de gestiune a afacerii (B-Org ERP, Neomanager 7 sau neomanager 4.0) oferita de Transart.

    Mai multe detalii despre Neomanager 7 gasiti pe situl Transart la: http://www.transart.ro/Neomanager7/

  • Esential pentru contabili - Monografii contabile complete



    Noutati contabile 1748725200
    Atentie, contabili!

    Contabilitatea se schimba!
    Completeaza adresa de email la care
    vrei sa primesti Raportul Gratuit
    TOP 12 Monografii Contabile