Neomanager 7 este un sistem integrat pentru gestiunea firmei care se adreseaza firmelor medii de pe piața româneasca. Este o aplicație complexa care acopera multiple domenii de activitate (comerț, distribuție, servicii, auto, asamblare, etc.).
Atuuri ale Neomanager 7
sistem integrat orientat pe automatizarea circuitelor interne de business și integrarea de "best practices" (practici verificate);
este potrivit pentru o activitate comerciala complexa ;
este potrivit pentru cei care fac importuri și/sau doresc evidența în valuta ;
este potrivit pentru grupuri de companii (având aceiași proprietari);
orientare pe minimizarea costurilor colaterale (hardware și software de baza) și optimizarea raportului Beneficii/Costuri;
operare simplificata și flexibilitate în utilizarea modului de contabilitate prin: definirea de note contabile compuse din mai multe înregistrari contabile (crearea de șabloane contabile) și posibilitatea de a opera pe întregul an fiscal în curs;
generarea automata a unui set de rapoarte contabile (Registru Casa, Registru Banca, Jurnal de Vânzari, Jurnal de Cumparari, Balanța etc) pe baza operațiunilor contabile (provenite din gestiune și/sau introduse în contabilitate);
închiderea automata a conturilor de venituri, cheltuieli, TVA;
clientul este scutit de stresul schimbarilor legislative pentru ca actualizarile aplicației la legislație sunt oferite cu promptitudine de catre producator;
oricând are o problema sau o întrebare, clientul poate apela la serviciul asistența clienți Transart și va primi raspunsuri competente de la consultanții Neomanager 7;
ofera un set optim de rapoarte standard dinamice, ușor de personalizat cerințelor specifice ale clientului;
ofera posibilitatea de export a documentelor rezultate în cele mai uzuale formate existente în prezent (pdf, html, xls, rtf, etc);
interfața grafica intuitiva, orientata pe simplificarea și automatizarea operarii;
gestiune deschisa pe 2 luni;
generarea automata a comenzilor catre furnizor pe baza comenzilor de la clienți și a comenzilor interne;
îmbunatațirea controlului utilizarii documentelor fiscale prin: alocarea seriilor fiscale pe utilizatori și existența unui raport ce permite urmarirea gaurilor în utilizarea seriilor pe documentele fiscale;
posibilitatea stornarii/anularii tuturor tipurilor de facturi; posibilitatea anularii unei stornari;
analiza prin gestiune a veniturilor/cheltuielilor atât pentru marfa/materiale cât și pentru servicii, lucru facilitat prin înregistrarea în modulul de gestiune a tuturor facturilor furnizorilor (inclusiv utilitați: curent, gaz, apa, telefonie sau alte servicii);
gestionarea completa a încasarilor/plaților: posibilitatea utilizarii de efecte de încasare/plata (CEC, Bilet Ordin), posibilitatea girarii unui efect de încasare primit, posibilitatea anularii/ștergerii unor documente de încasare/plata;
simplificarea procedurii de inventariere prin generarea automata a documentelor necesare, evidențierea automata a plusurilor și minusurilor de inventar;
permite curațarea și optimizarea nomenclatorului de produse: denumirile de produse care nu se mai utilizeaza pot fi blocate pentru utilizare la întocmirea de noi documente (însa ramân disponibile pentru rapoarte și analize); organizarea pe mai multe nivele a nomenclatorului permite crearea unei game de rapoarte extrem de utile în analiza unor categorii, ramuri sau grupe de produse;
calcularea unui stoc optim pe baza analizei vânzarilor unui interval de timp;
permite facturarea automata a unui lot de comenzi (ce pot fi selectate individual din lotul comenzilor importate de pe palm);
este pregatita pentru integrare nativa cu Hermes, soluția de automatizare a vânzarilor (SFA) pe dispozitive mobile tip Palm, pentru firmele cu activitate de distribuție care folosesc agenți de teren;
Neomanager 7 se bazeaza pe tehnologia Microsoft SQL folosind platforma Microsoft SQL Server Desktop Engine / SQL Server 2005 Express Edition. Beneficiile pe care le aduce cu sine o astfel de tehnologie sunt:
gestionarea unui volum foarte mare de date pe o perioada lunga de timp și obținerea de rapoarte și situații pe baza acestora;
accesul și operarea simultana de catre un numar mare de utilizatori, fara apariția blocarilor, ceea ce asigura integritatea datelor și a tranzacțiilor;
securitatea datelor și protejarea sistemului la acces neautorizat;
protejarea datelor în timp prin proceduri automatizate de salvare și restaurare;
investiție sigura, de lunga durata, prin deschiderea spre îmbunatațiri și modernizari și independența fața de modificarile tehnologice ale echipamentelor hardware
Având o experiența de peste 11 ani în domeniul software-ului economic (contabilitate și gestiune a afacerii), Transart a lansat Neomanager 7 pe piața în primavara acestui an ca produs având multe din caracteristicile unei soluții de tip ERP, însa optimizat din punct de vedere a cerințelor (hardware și soft de baza) și a procedurii de implementare în sensul reducerii costurilor colaterale și minimizarii duratei de implementare și instruire. În prezent peste 4500 clienți au ales sa foloseasca o soluție de gestiune a afacerii (B-Org ERP, Neomanager 7 sau neomanager 4.0) oferita de Transart.
Mai multe detalii despre Neomanager 7 gasiti pe situl Transart la: http://www.transart.ro/Neomanager7/
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Garantie Chirie Si Reglementari Cheie
Un contract de inchiriere implica, de cele mai multe ori, plata unei garantii de catre chirias, menita sa acopere eventualele daune sau neplati. Din punct de vedere contabil, aceasta garantie trebuie tratata cu atentie, avand un regim specific de inregistrare. In acest articol, prezentam aspecte contractuale importante si oferim o monografie clara pentru inregistrarea garantiei pentru chirie, conforma cu reglementarile contabile in vigoare.Garantie chirie: reglementari legislativeIn cazul unui...
vezi AICI monografia << Restituire Suma Necuvenita: Cont Contabil si Reglementari Cheie
In relatiile de munca pot aparea, uneori, erori sau situatii neprevazute care determina plata unor sume de bani catre salariat fara un temei legal. De la salarii platite in exces sau indemnizatii de concediu de odihna acordate eronate, aceste sume sunt considerate necuvenite si, potrivit legislatiei in vigoare, angajatorul are dreptul sa solicite restituirea acestora. In acest articol prezentam principalele reglementari legale cu privire la returnarea sumelor necuvenite si contul in care se...
vezi AICI monografia << âMonografie Constituire Provizioane Clienti Neincasati
Provizioanele reprezinta o componenta importanta a evidentei contabile si sunt utilizate pentru a reflecta obligatii sau pierderi viitoare certe sau probabile. Constituirea corecta a acestora ajuta companiile sa-si gestioneze riscurile financiare si sa respecte principiul prudentei.Cand se constituie provizioanele?Provizioanele se constituie atunci cand o entitate are o obligatie curenta (legala sau implicita) generata de un eveniment trecut, iar pentru solutionarea acesteia este probabil sa fie...
vezi AICI monografia << Venituri Din Alte Surse: Tratament Fiscal si Monografie Contabila
Conform Codului Fiscal din Romania, veniturile din alte surse reprezinta o categorie fiscala distincta, in cadrul careia sunt incluse toate veniturile obtinute de persoanele fizice care nu se incadreaza in alte categorii de venituri, cum ar fi: salarii, activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, pensii, investitii etc. In acest articol vom analiza tipurile de venituri din alte surse si tratamentul lor fiscal, oferind si un exemplu de monografie contabila.Ce sunt veniturile din alte...
vezi AICI monografia << Drepturi Salariale Castigate In Instanta: Monografie Contabila Si Tratament Fiscal
Drepturile salariale castigate in instanta de catre angajati genereaza obligatii clare pentru angajatori, nu doar din punct de vedere juridic, ci si fiscal-contabil. Aceste sume trebuie tratate ca venituri salariale, impozitate si inregistrate corespunzator, inclusiv cu dobanzile legale aplicabile. In acest articol analizam regimul fiscal al acestor plati si prezentam un studiu de caz practic cu monografie contabila.Tratament fiscal si contabil drepturi salariale castigate in instantaDrepturile...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia <<