search
conta.ro cauta meniu
search

Esti antreprenor? Iata de ce sa cumperi doar imprimante second hand pentru biroul tau!

Acordare vouchere de vacanta: Tratament fiscal si monografie contabila

Ai avut o idee de afaceri stralucita, ai invins prejudecatile si birocratia si ti-ai deschis propria firma, devenind antreprenor? Ce-i mai greu, dar si mai frumos, abia acum incepe! Daca ai inchiriat un spatiu pe care il vei folosi drept sediu si ai angajat deja 2-3 subalterni, este momentul sa iti dotezi biroul cu aparatura IT. In ceea ce priveste echipamentele individuale, poti opta pentru calculatoare sau laptopuri, insa trebuie de asemenea sa achizitionezi si una sau mai multe imprimante. Iata in continuare cateva sfaturi pentru a te asigura ca iei decizia cea mai buna si mai rentabila pentru tine si afacerea ta:

 

1. Orienteaza-te catre piata de imprimante second hand

 

Deoarece business-ul tau se afla la inceput de drum, cel mai probabil esti foarte grijuliu cu bugetul si nu vrei sa faci cheltuieli mari, care sa iti puna in pericol profitul. Ca sa te asiguri ca nu cheltui foarte multi bani pe echipamentele IT, este recomandat sa achizitionezi imprimante second hand. Acestea pot fi chiar si de 2-3 ori mai ieftine decat modelele similare noi! Daca apelezi la un furnizor cu o experienta indelungata pe piata si numai cu recenzii pozitive din partea clientilor, ai garantia ca vei obtine produse fiabile, cu o durata de viata indelungata si care nu se deosebesc cu nimic, nici ca performante, nici ca aspect, de unele noi.

 

La Interlink, companie care furnizeaza inca din 1997 echipamente IT second hand si refurbished, gasesti sute de modele de imprimante second hand. Acestea provin exclusiv de la branduri recunoscute la nivel international - Brother, Dell, Epson, HP, Kyocera, Lexmark, Samsung, Wincor Nixdorf, Xerox. Majoritatea acestor printere sunt modele de business, prin urmare ai certitudinea ca acestea nu se vor defecta in primele luni de utilizare. Totodata, gasesti numeroase tipuri de imprimante - laser monocrom, laser color, multifunctionale, matriciale si scanere.

 

2. Alege imprimante multifunctionale

 

Avand in vedere ca vorbim despre imprimante second hand care vor fi folosite intr-un birou, iti recomandam sa te orientezi catre multifunctionale. Pe langa printerul propriu-zis, acestea mai includ si scaner, copiator si fax. Toate aceste dispozitive se vor dovedi extrem de utile in anumite situatii, spre exemplu cand trebuie sa fotocopiezi sau sa scanezi documente sau acte.

 

In mod logic, achizitionarea unei imprimante second hand multifunctionale este mult mai ieftina decat daca ai cumpara separat un printer, un xerox sau alt aparat. Prin urmare, si aceasta decizie te va ajuta sa economisesti bani, pe care ii vei putea folosi in alte scopuri mai importante.

 

3. Alege imprimante second hand cu o viteza de tiparire mare

 

Chiar daca nu esti foarte priceput in ceea ce priveste specificatiile tehnice ale unei imprimante, o anumita caracteristica trebuie urmarita neaparat. Este vorba despre viteza de tiparire, esentiala in cazul printarii unui volum foarte mare de documente sau a unui numar mare de utilizatori care vor sa printeze in acelasi timp.

 

La Interlink, gasesti imprimante second hand cu o viteza de tiparire de pana la 60 de pagini alb-negru pe minut si pana la 50 de pagini color pe minut.

Esential pentru contabili - Monografii contabile complete

 

Monografie Garantie Chirie Si Reglementari Cheie

Un contract de inchiriere implica, de cele mai multe ori, plata unei garantii de catre chirias, menita sa acopere eventualele daune sau neplati. Din punct de vedere contabil, aceasta garantie trebuie tratata cu atentie, avand un regim specific de inregistrare. In acest articol, prezentam aspecte contractuale importante si oferim o monografie clara pentru inregistrarea garantiei pentru chirie, conforma cu reglementarile contabile in vigoare.Garantie chirie: reglementari legislativeIn cazul unui...
vezi AICI monografia <<
 

Drepturi Salariale Castigate In Instanta: Monografie Contabila Si Tratament Fiscal

Drepturile salariale castigate in instanta de catre angajati genereaza obligatii clare pentru angajatori, nu doar din punct de vedere juridic, ci si fiscal-contabil. Aceste sume trebuie tratate ca venituri salariale, impozitate si inregistrate corespunzator, inclusiv cu dobanzile legale aplicabile. In acest articol analizam regimul fiscal al acestor plati si prezentam un studiu de caz practic cu monografie contabila.Tratament fiscal si contabil drepturi salariale castigate in instantaDrepturile...
vezi AICI monografia <<


Noutati contabile 1752613200
Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
TOP 12 Monografii Contabile