Esti antreprenor? Iata de ce sa cumperi doar imprimante second hand pentru biroul tau! - articole conta.ro
Contabilitate � Conta.ro
Va asteptam online 24 ore din 24 sub sloganul: 100% contabilitate!
Puteti cere, oferi si gasi solutii la orice problema de contabilitate si fiscalitate. Si in plus aveti legislatia economica actualizata si un modul important de resurse umane.

Esti antreprenor? Iata de ce sa cumperi doar imprimante second hand pentru biroul tau!

Ai avut o idee de afaceri stralucita, ai invins prejudecatile si birocratia si ti-ai deschis propria firma, devenind antreprenor? Ce-i mai greu, dar si mai frumos, abia acum incepe! Daca ai inchiriat un spatiu pe care il vei folosi drept sediu si ai angajat deja 2-3 subalterni, este momentul sa iti dotezi biroul cu aparatura IT. In ceea ce priveste echipamentele individuale, poti opta pentru calculatoare sau laptopuri, insa trebuie de asemenea sa achizitionezi si una sau mai multe imprimante. Iata in continuare cateva sfaturi pentru a te asigura ca iei decizia cea mai buna si mai rentabila pentru tine si afacerea ta:

 

1. Orienteaza-te catre piata de imprimante second hand

 

Deoarece business-ul tau se afla la inceput de drum, cel mai probabil esti foarte grijuliu cu bugetul si nu vrei sa faci cheltuieli mari, care sa iti puna in pericol profitul. Ca sa te asiguri ca nu cheltui foarte multi bani pe echipamentele IT, este recomandat sa achizitionezi imprimante second hand. Acestea pot fi chiar si de 2-3 ori mai ieftine decat modelele similare noi! Daca apelezi la un furnizor cu o experienta indelungata pe piata si numai cu recenzii pozitive din partea clientilor, ai garantia ca vei obtine produse fiabile, cu o durata de viata indelungata si care nu se deosebesc cu nimic, nici ca performante, nici ca aspect, de unele noi.

 

La Interlink, companie care furnizeaza inca din 1997 echipamente IT second hand si refurbished, gasesti sute de modele de imprimante second hand. Acestea provin exclusiv de la branduri recunoscute la nivel international - Brother, Dell, Epson, HP, Kyocera, Lexmark, Samsung, Wincor Nixdorf, Xerox. Majoritatea acestor printere sunt modele de business, prin urmare ai certitudinea ca acestea nu se vor defecta in primele luni de utilizare. Totodata, gasesti numeroase tipuri de imprimante - laser monocrom, laser color, multifunctionale, matriciale si scanere.

 

2. Alege imprimante multifunctionale

 

Avand in vedere ca vorbim despre imprimante second hand care vor fi folosite intr-un birou, iti recomandam sa te orientezi catre multifunctionale. Pe langa printerul propriu-zis, acestea mai includ si scaner, copiator si fax. Toate aceste dispozitive se vor dovedi extrem de utile in anumite situatii, spre exemplu cand trebuie sa fotocopiezi sau sa scanezi documente sau acte.

 

In mod logic, achizitionarea unei imprimante second hand multifunctionale este mult mai ieftina decat daca ai cumpara separat un printer, un xerox sau alt aparat. Prin urmare, si aceasta decizie te va ajuta sa economisesti bani, pe care ii vei putea folosi in alte scopuri mai importante.

 

3. Alege imprimante second hand cu o viteza de tiparire mare

 

Chiar daca nu esti foarte priceput in ceea ce priveste specificatiile tehnice ale unei imprimante, o anumita caracteristica trebuie urmarita neaparat. Este vorba despre viteza de tiparire, esentiala in cazul printarii unui volum foarte mare de documente sau a unui numar mare de utilizatori care vor sa printeze in acelasi timp.

 

La Interlink, gasesti imprimante second hand cu o viteza de tiparire de pana la 60 de pagini alb-negru pe minut si pana la 50 de pagini color pe minut.




Examenul CECCAR 2021

100 de Subiecte rezolvate

- explicatii si temeiuri legale -

Click AICI >>


 

Comenteaza acest articol in forum

Articol de: Conta.ro - www.conta.ro
Data: 2018-10-23
Vizualizari: 284


  Alte ContaArticole
postat la: 2021-04-19
Alexandru Nazare, ministrul de Finante, a anuntat ca termenul de stergere a accesoriilor fiscale a fost prelungit pana la 31 ianuarie 2022, adica cu 10 luni.  Citeste mai mult ...
postat la: 2021-04-15
In vederea informatizarii si flexibilizarii mecanismelor de implementare a schemelor de ajutor de stat, Ministerul Finantelor anunta lansarea platformei on-line de tip ”monitoring tool”, prin intermediul careia operatorii economici pot transmite toate documentele necesare accesarii unui ajutor de stat in baza H.G. nr.807/2014 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat avand ca obiectiv stimularea investitiilor cu impact major in economie. Citeste mai mult ...
postat la: 2021-04-15
Inspectia Muncii, prin inspectoratele teritoriale de munca, a desfasurat, in perioada 22 martie – 3 aprilie 2021, actiuni de control in urma carora s-au aplicat amenzi in valoare de 5.078.200 de lei, din care 4.851.300 de lei pentru nerespectarea prevederilor legale in domeniul relatiilor de munca si al securitatii si sanatatii in munca. Citeste mai mult ...
  Conta Newsletter

Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate Fii un contabil informat!

Aboneaza-te GRATUIT si vei primi Raportul Special

Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


  Conta Director
  Conta Site
  Conta Topicuri Forum
Copyright Conta Online / Conta.ro 2006 - 2021. Toate Drepturile rezervate
Un proiect: Fokus Digital Services