search
conta.ro cauta meniu
search

Esti antreprenor? Iata de ce sa cumperi doar imprimante second hand pentru biroul tau!

Luni, 30 iunie 2025 - termen limita pentru depunerea Formularului 398

Ai avut o idee de afaceri stralucita, ai invins prejudecatile si birocratia si ti-ai deschis propria firma, devenind antreprenor? Ce-i mai greu, dar si mai frumos, abia acum incepe! Daca ai inchiriat un spatiu pe care il vei folosi drept sediu si ai angajat deja 2-3 subalterni, este momentul sa iti dotezi biroul cu aparatura IT. In ceea ce priveste echipamentele individuale, poti opta pentru calculatoare sau laptopuri, insa trebuie de asemenea sa achizitionezi si una sau mai multe imprimante. Iata in continuare cateva sfaturi pentru a te asigura ca iei decizia cea mai buna si mai rentabila pentru tine si afacerea ta:

 

1. Orienteaza-te catre piata de imprimante second hand

 

Deoarece business-ul tau se afla la inceput de drum, cel mai probabil esti foarte grijuliu cu bugetul si nu vrei sa faci cheltuieli mari, care sa iti puna in pericol profitul. Ca sa te asiguri ca nu cheltui foarte multi bani pe echipamentele IT, este recomandat sa achizitionezi imprimante second hand. Acestea pot fi chiar si de 2-3 ori mai ieftine decat modelele similare noi! Daca apelezi la un furnizor cu o experienta indelungata pe piata si numai cu recenzii pozitive din partea clientilor, ai garantia ca vei obtine produse fiabile, cu o durata de viata indelungata si care nu se deosebesc cu nimic, nici ca performante, nici ca aspect, de unele noi.

 

La Interlink, companie care furnizeaza inca din 1997 echipamente IT second hand si refurbished, gasesti sute de modele de imprimante second hand. Acestea provin exclusiv de la branduri recunoscute la nivel international - Brother, Dell, Epson, HP, Kyocera, Lexmark, Samsung, Wincor Nixdorf, Xerox. Majoritatea acestor printere sunt modele de business, prin urmare ai certitudinea ca acestea nu se vor defecta in primele luni de utilizare. Totodata, gasesti numeroase tipuri de imprimante - laser monocrom, laser color, multifunctionale, matriciale si scanere.

 

2. Alege imprimante multifunctionale

 

Avand in vedere ca vorbim despre imprimante second hand care vor fi folosite intr-un birou, iti recomandam sa te orientezi catre multifunctionale. Pe langa printerul propriu-zis, acestea mai includ si scaner, copiator si fax. Toate aceste dispozitive se vor dovedi extrem de utile in anumite situatii, spre exemplu cand trebuie sa fotocopiezi sau sa scanezi documente sau acte.

 

In mod logic, achizitionarea unei imprimante second hand multifunctionale este mult mai ieftina decat daca ai cumpara separat un printer, un xerox sau alt aparat. Prin urmare, si aceasta decizie te va ajuta sa economisesti bani, pe care ii vei putea folosi in alte scopuri mai importante.

 

3. Alege imprimante second hand cu o viteza de tiparire mare

 

Chiar daca nu esti foarte priceput in ceea ce priveste specificatiile tehnice ale unei imprimante, o anumita caracteristica trebuie urmarita neaparat. Este vorba despre viteza de tiparire, esentiala in cazul printarii unui volum foarte mare de documente sau a unui numar mare de utilizatori care vor sa printeze in acelasi timp.

 

La Interlink, gasesti imprimante second hand cu o viteza de tiparire de pana la 60 de pagini alb-negru pe minut si pana la 50 de pagini color pe minut.

Esential pentru contabili - Monografii contabile complete

 

Venituri Din Alte Surse: Tratament Fiscal si Monografie Contabila

Conform Codului Fiscal din Romania, veniturile din alte surse reprezinta o categorie fiscala distincta, in cadrul careia sunt incluse toate veniturile obtinute de persoanele fizice care nu se incadreaza in alte categorii de venituri, cum ar fi: salarii, activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, pensii, investitii etc. In acest articol vom analiza tipurile de venituri din alte surse si tratamentul lor fiscal, oferind si un exemplu de monografie contabila.Ce sunt veniturile din alte...
vezi AICI monografia <<
 

Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz

Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia <<


Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
TOP 12 Monografii Contabile