Ai avut o idee de afaceri stralucita, ai invins prejudecatile si birocratia si ti-ai deschis propria firma, devenind antreprenor? Ce-i mai greu, dar si mai frumos, abia acum incepe! Daca ai inchiriat un spatiu pe care il vei folosi drept sediu si ai angajat deja 2-3 subalterni, este momentul sa iti dotezi biroul cu aparatura IT. In ceea ce priveste echipamentele individuale, poti opta pentru calculatoare sau laptopuri, insa trebuie de asemenea sa achizitionezi si una sau mai multe imprimante. Iata in continuare cateva sfaturi pentru a te asigura ca iei decizia cea mai buna si mai rentabila pentru tine si afacerea ta:
1. Orienteaza-te catre piata de imprimante second hand
Deoarece business-ul tau se afla la inceput de drum, cel mai probabil esti foarte grijuliu cu bugetul si nu vrei sa faci cheltuieli mari, care sa iti puna in pericol profitul. Ca sa te asiguri ca nu cheltui foarte multi bani pe echipamentele IT, este recomandat sa achizitionezi imprimante second hand. Acestea pot fi chiar si de 2-3 ori mai ieftine decat modelele similare noi! Daca apelezi la un furnizor cu o experienta indelungata pe piata si numai cu recenzii pozitive din partea clientilor, ai garantia ca vei obtine produse fiabile, cu o durata de viata indelungata si care nu se deosebesc cu nimic, nici ca performante, nici ca aspect, de unele noi.
La Interlink, companie care furnizeaza inca din 1997 echipamente IT second hand si refurbished, gasesti sute de modele de imprimante second hand. Acestea provin exclusiv de la branduri recunoscute la nivel international - Brother, Dell, Epson, HP, Kyocera, Lexmark, Samsung, Wincor Nixdorf, Xerox. Majoritatea acestor printere sunt modele de business, prin urmare ai certitudinea ca acestea nu se vor defecta in primele luni de utilizare. Totodata, gasesti numeroase tipuri de imprimante - laser monocrom, laser color, multifunctionale, matriciale si scanere.
2. Alege imprimante multifunctionale
Avand in vedere ca vorbim despre imprimante second hand care vor fi folosite intr-un birou, iti recomandam sa te orientezi catre multifunctionale. Pe langa printerul propriu-zis, acestea mai includ si scaner, copiator si fax. Toate aceste dispozitive se vor dovedi extrem de utile in anumite situatii, spre exemplu cand trebuie sa fotocopiezi sau sa scanezi documente sau acte.
In mod logic, achizitionarea unei imprimante second hand multifunctionale este mult mai ieftina decat daca ai cumpara separat un printer, un xerox sau alt aparat. Prin urmare, si aceasta decizie te va ajuta sa economisesti bani, pe care ii vei putea folosi in alte scopuri mai importante.
3. Alege imprimante second hand cu o viteza de tiparire mare
Chiar daca nu esti foarte priceput in ceea ce priveste specificatiile tehnice ale unei imprimante, o anumita caracteristica trebuie urmarita neaparat. Este vorba despre viteza de tiparire, esentiala in cazul printarii unui volum foarte mare de documente sau a unui numar mare de utilizatori care vor sa printeze in acelasi timp.
La Interlink, gasesti imprimante second hand cu o viteza de tiparire de pana la 60 de pagini alb-negru pe minut si pana la 50 de pagini color pe minut.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<