Nu este deloc usor sa gasesti primul tau loc de munca, imediat dupa ce ai absolvit facultatea, in conditiile in care toti angajatorii cauta persoane cu experienta, chiar si pentru pozitii entry level. Nu este usor nici sa iti cauti un job nou, dupa o continuitate de minimum 5 ani la acelasi angajator. Dificil este si sa iti gasesti un nou loc de munca in cazul in care ai prea multa experienta, ori daca ai o varsta mai inaintata decat a contracandidatilor tai.
Nici angajatorii porniti in cautarea candidatului perfect pentru pozitia vacanta din compania lor nu au o sarcina mai usoara! Este extrem de dificil sa recrutezi angajatul cel mai potrivit, care sa se potriveasca perfect echipei tale si sa il gasesti la momentul potrivit!
Tocmai pentru ca stim cate dificultati exista pe piata muncii, am gasit rezolvari reale pentru fiecare dintre acestea. Am construit o
platforma care ofera candidatilor cele mai relevante joburi, iar pentru angajatori identifica rapid angajatii ideali!
Usor de utilizat, cu parametri inteligenti care asigura jobul/candidatul dorit,
FOKUS Jobs – noua platforma moderna si profesionista de recrutare, identifica in cel mai scurt timp fie candidatii cei mai potriviti, fie joburile mult dorite! Timpul inseamna sanse crescute de succes, iar FOKUS Jobs indeplineste cu eficienta si profesionalism misiunea pe care o promite!
O alta veste buna este aceea ca in primele trei luni de la lansare, FOKUS Jobs ofera companiilor posibilitatea de a publica
anunturi de angajare gratuit, timp de 30 de zile.
BONUS! Pentru ca ne dorim sa demonstram ca noua platforma tine cu adevarat cont de calitatea procesului de recrutare, oferim gratuit:
- pentru candidatii care aplica pentru un job un scurt ghid care sa ii ajute sa obtina postul dorit:
"7 tehnici de succes la interviu".
- pentru companiile care publica anunturi de angajare un ghid profesionist, care sa le ajute la simplificarea procesului de recrutare, denumit
"Recrutarea si selectia personalului - 5 strategii de succes".
Obligatoriu este insa sa fii hotarat! Si ca angajat, si ca angajator!
Cu restul te ajuta FOKUS Jobs - platforma care face mai simpla ca oricand comunicarea dintre angajatori si viitori angajati!
FOKUS Jobs, sau Bursa locurilor de munca – asa cum ne place noua sa o numim, este platforma de job-uri lansata de FOKUS Digital Services in martie 2017. Cu o interfata grafica moderna si simplu de utilizat, promisiunea brandului FOKUS Jobs este aceea de a oferi candidatilor cele mai relevante joburi si angajatorilor cei mai potrivit viitori angajati, in timp real.
FOKUS Jobs isi propune sa le demonstreze candidatilor ca job-ul perfect pentru fiecare dintre ei exista. Impreuna cu salariul aferent. Nu trebuie sa ne crezi pe cuvant! Convinge-te singur! Acceseaza
www.fokusjobs.ro, cauta sectiunea cu cele mai noi job-uri sau alege exact domeniul tau de interes si vezi lista posturilor vacante si a companiilor in cautare de candidati!
- Esti in cautarea unui nou loc de munca sau pur si simplu vrei sa studiezi piata, sa vezi lista posturilor vacante in Bucuresti sau in orice alt oras din Romania?
- Esti angajator in cautarea celor mai potriviti candidati pentru posturile vacante din compania ta, pentru orice filiala din tara?
FOKUS Jobs isi propune sa iti simplifice munca, iar marele avantaj pe care il aduce este acela ca toate slujbele sunt reale! Este important doar ca tu sa iti urmezi instinctele!
Recrutarea unui angajat sau gasirea angajatorului ideal nu este ceva simplu. De aceea, FOKUS Jobs este o platforma profesionista care, cu ajutorul unei echipe de experti in Resurse Umane, te ajuta sa gasesti rapid si precis chiar ceea ce cauti. Cei peste 8 ani de experienta in domeniul online ne recomanda!
Depune chiar acum CV-ul tau pentru unul dintre job-urile disponibile, iar daca esti angajator creeaza-ti cont chiar astazi si publica anunturi gratuit timp de 30 de zile!
Pentru parteneriate, sesizari sau intrebari, nu ezitati sa ne scrieti la adresa: contact[@]fokusjobs.ro
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Retur Marfa Furnizor
Returul de marfa catre furnizor este o situatie care poate aparea in activitatea unei societati din varii motive, precum: marfa livrata neconforma, expirata, deteriorata sau pur si simplu in surplus fata de necesarul efectiv. Pentru a reflecta corect aceste operatiuni in contabilitate, este esential sa se respecte prevederile legale si principiile contabile in vigoare. In acest articol, prezentam monografia contabila aferenta returului de marfa catre furnizor, alaturi de implicatiile fiscale si...
vezi AICI monografia << Monografie Garantie Chirie Si Reglementari Cheie
Un contract de inchiriere implica, de cele mai multe ori, plata unei garantii de catre chirias, menita sa acopere eventualele daune sau neplati. Din punct de vedere contabil, aceasta garantie trebuie tratata cu atentie, avand un regim specific de inregistrare. In acest articol, prezentam aspecte contractuale importante si oferim o monografie clara pentru inregistrarea garantiei pentru chirie, conforma cu reglementarile contabile in vigoare.Garantie chirie: reglementari legislativeIn cazul unui...
vezi AICI monografia <<