berg COMPUTERS completeaza gama de servicii care insotesc pachetul ERP (Enterprise Resource Planning) bcManager Professional. Sistemul de asistenta a utilizatorilor, care va fi implementat la sfarsitul acestui an, este unul menit sa elimine distanta dintre beneficiarul aplicatiilor berg COMPUTERS si departamentul de suport al companiei.
10 ani de vechime, si un serviciu nou nout...
berg COMPUTERS, compania producatoare a aplicatiei ERP bcManager Professional, activeaza pe piata IT din 1991. Exprienta acumulata a fost folosita pentru a crea un pachet de aplicatii flexibil, capabil sa raspunda tuturor provocarilor lansate de schimbarile de pe piata.
In 2008 bcManager Professional implineste 10 ani de cand este prezent pe piata solutiilor pentru afaceri, iar bergCOMPUTERS profita de acest eveniment pentru a-si surprinde clientii cu un serviciu nou.
In aceasta perioada compania a inceput implementarea unui sistem nou de relatii cu clientii care sa faciliteze accesul la informatii referitoare la proiectele in derulare. "Prin intermediul DRT - o aplicatie web dezvoltata de catre noi, clientii nostri vor avea acces la informatii in timp real, putand afla stadiul solicitarilor lor si estimarile de timp pentru fiecare etapa a proiectelor. Consideram ca in acest fel relatia noastra cu utilizatorii va fi imbunatatita printr-o transparenta sporita si raspunsuri mai prompte la solicitari" declara Dan Rusu, Brand Sales Manager la bergCOMPUTERS.
Noul sistem de asistenta a clientilor aduce cateva noutati absolute pe piata romaneasca a serviciilor software. DRT (Direct Request Tool) este un instrument dezvoltat intern de catre bergCOMPUTERS care intermediaza relatia client - furnizor si care are rolul de a imbunatati calitatea serviciilor de care beneficiaza utilizatorii bcManager Professional.
Utilizatorii acestui serviciu se vor bucura de cateva avantaje valoroase:
- Orice solicitare poate fi transmisa furnizorului la orice ora, indiferent de program sau locatie.
- Transparenta costurilor este asigurata, acceptarea acestora fiind o conditie de demarare a proiectului.
- Aplicatia furnizeaza informatii despre statusul fiecarui proiect, despre persoana responsabila si despre termenul de finalizare.
- Schimbarea statusului pentru un proiect este notificata prin e-mail partilor implicate.
- Se evita recurenta solicitarilor prin consultarea istoricului la nivel de client.
- Datele sunt confidentiale, accesul la informatii facandu-se in baza unei parole.
Clientii pachetului dezvoltat de bergCOMPUTERS beneficiaza de servicii complete, incepand cu analiza de sistem si implementare si pana la serviciile de scolarizare a utilizatorilor, asistenta online si personalizarile ulterioare ale aplicatiei. Echipa de suport a berg COMPUTERS ofera solutii optime, fara a fi necesara deplasarea la fata locului. Utilizatorii pot opta pentru una din urmatoarele modalitati de asistenta:
- sistem remote
- telefon
- orice aplicatie de instant messaging
Tendinte pe piata ERP
In conditiile maturizarii mediului de business romanesc, implementarea si intretinerea unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning) devine o conditie necesara pentru cresterea si dezvoltarea unei companii. Aplicatiile software economice tind sa devina indispensabile, iar de functionarea lor depinde eficienta angajatilor si productivitatea unei companii. Din acest motiv este important ca producatorii de software sa sustina utilizatorii cu un pachet de servicii performant. Serviciile care insotesc un produs de tip ERP contribuie in mod semnificativ la exploatarea optima a acestuia si la obtinerea rezultatelor asteptate de catre investitor.
Serviciile corespunzatoare pachetelor ERP
Dinamismul care se manifesta pe fiecare piata specifica, modificarile frecvente in legislatie, dar si dinamica interna a organizatiilor afecteaza modul de functionare a solutiilor ERP. Companiile producatoare de software economic trebuie sa adapteze frecvent aplicatiile, sa ofere suport si training utilizatorilor, sa ofere consultanta pentru implementare si pentru modificarile in program.
Promptitudinea cu care sunt prestate serviciile si transparenta relatiei dintre client si furnizorul de servicii pot fi considerate cele mai importante atu-uri ale unei colaborari de succes. Acesta este motivul pentru care bergCOMPUTERS a dezvoltat si va implementa o aplicatie web care sa mijloceasca accesul clientilor la informatii in timp real referitoare la status-ul solicitarilor lor.
Asistenta post-implementare
Serviciile au un rol din ce in ce mai important in oferta companiilor producatoare de ERP, iar calitatea si complexitatea acestor servicii este marele atu al berg COMPUTERS. "Companiile care utilizeaza bcManager Professional beneficiaza de sprijin din partea specialistilor berg COMPUTERS din primele faze ale implementarii, pe toata perioada utilizarii pachetului." (D.R.)
bcManager Professional este un pachet de aplicatii software pentru managementul eficient al resurselor din cadrul unei companii. Pachetul gestioneaza fluxul de informatii care se vehiculeaza intre departamentele unei companii si ofera informatii corecte si in timp real, referitoare la performantele organizatiei.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Garantie Chirie Si Reglementari Cheie
Un contract de inchiriere implica, de cele mai multe ori, plata unei garantii de catre chirias, menita sa acopere eventualele daune sau neplati. Din punct de vedere contabil, aceasta garantie trebuie tratata cu atentie, avand un regim specific de inregistrare. In acest articol, prezentam aspecte contractuale importante si oferim o monografie clara pentru inregistrarea garantiei pentru chirie, conforma cu reglementarile contabile in vigoare.Garantie chirie: reglementari legislativeIn cazul unui...
vezi AICI monografia << Restituire Suma Necuvenita: Cont Contabil si Reglementari Cheie
In relatiile de munca pot aparea, uneori, erori sau situatii neprevazute care determina plata unor sume de bani catre salariat fara un temei legal. De la salarii platite in exces sau indemnizatii de concediu de odihna acordate eronate, aceste sume sunt considerate necuvenite si, potrivit legislatiei in vigoare, angajatorul are dreptul sa solicite restituirea acestora. In acest articol prezentam principalele reglementari legale cu privire la returnarea sumelor necuvenite si contul in care se...
vezi AICI monografia << Monografie Constituire Provizioane Clienti Neincasati
Provizioanele reprezinta o componenta importanta a evidentei contabile si sunt utilizate pentru a reflecta obligatii sau pierderi viitoare certe sau probabile. Constituirea corecta a acestora ajuta companiile sa-si gestioneze riscurile financiare si sa respecte principiul prudentei.Cand se constituie provizioanele?Provizioanele se constituie atunci cand o entitate are o obligatie curenta (legala sau implicita) generata de un eveniment trecut, iar pentru solutionarea acesteia este probabil sa fie...
vezi AICI monografia << Venituri Din Alte Surse: Tratament Fiscal si Monografie Contabila
Conform Codului Fiscal din Romania, veniturile din alte surse reprezinta o categorie fiscala distincta, in cadrul careia sunt incluse toate veniturile obtinute de persoanele fizice care nu se incadreaza in alte categorii de venituri, cum ar fi: salarii, activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, pensii, investitii etc. In acest articol vom analiza tipurile de venituri din alte surse si tratamentul lor fiscal, oferind si un exemplu de monografie contabila.Ce sunt veniturile din alte...
vezi AICI monografia << Drepturi Salariale Castigate In Instanta: Monografie Contabila Si Tratament Fiscal
Drepturile salariale castigate in instanta de catre angajati genereaza obligatii clare pentru angajatori, nu doar din punct de vedere juridic, ci si fiscal-contabil. Aceste sume trebuie tratate ca venituri salariale, impozitate si inregistrate corespunzator, inclusiv cu dobanzile legale aplicabile. In acest articol analizam regimul fiscal al acestor plati si prezentam un studiu de caz practic cu monografie contabila.Tratament fiscal si contabil drepturi salariale castigate in instantaDrepturile...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia <<