EBS România a adăugat recent în portofoliul său de clienţi CLARVISION 3 lideri ai pieţei din România: compania EUROBODY, lider de piaţă în domeniul construcţiei de caroserii pentru autovehicule comerciale, TITAN MAR – MARMOSIM, liderul naţional în domeniul exploatării, prelucrării şi comercializării rocilor ornamentale şi AUTONET, lider pe piaţa românească de piese auto.
Producătorul de caroserii auto, Eurobody din Bucureşti, a ales să îşi gestioneze întreaga activitate de producţie cu pachetul integrat Clarvision ERP.
“Motivul principal pentru care am optat pentru sistemul informatic Clarvision ERP a fost buna acoperire de către sistem a segmentului de pregătire, lansare şi urmărire a producţiei, domeniul principal al companiei noastre. Au contat bineînţeles caracteristicile tehnice performante, interfaţa utilizator ergonomică şi plăcută şi mai ales portofoliul solid de clienţi Clarvision cu care am luat legătura pentru referinţe. Metodologia de implementare şi mentenanţă bine puse la punct, disponibilitatea companiei EBS România pentru dezvoltarea unui nou modul al sistemului specific pentru activitatea de service şi garanţii precum şi flexibilitatea în stabilirea preţurilor au fost atuu-urile importante care au înclinat balanţa în favoarea sistemului Clarvision ERP” - Marius Călătoiu, IT Manager, Eurobody SRL.
Clarvision ERP are în prezent 25 de module pentru gestionarea întregii activităţi a companiei, înregistrează peste 700 de rapoarte şi numără peste 130 de clienţi, firme cu profil de producţie. Anul acesta au optat pentru Clarvision 35 de companii, printre care Mecanica Ceahlău – Piatra Neamţ, RomRadiatoare – Braşov, Uzuc – Ploieşti, Feper – Bucureşti, Terwa România – Braşov, Tecnostamp Triulzi East Europe – Bacău, Compania de transport Feroviar Bucureşti - sucursala Ploieşti, Reif Construct – Cluj Napoca, Transval Mob – Sighetu Marmaţiei.
Autonet – Satu Mare (650 de angajaţi) şi Titan Mar – Marmosim (500 de angajaţi) au optat recent pentru sistemul Clarvision Salarizare. La ora actuală, pe piaţa românescă, sistemul pentru calcul salarial dezvoltat de EBS România, Clarvision Salarizare, este considerat a fi în topul sistemelor software performante pentru salarizarea şi gestiunea angajaţilor. În prezent prin intermediul pachetului software Clarvision Salarizare se gestionează peste 40 000 de angajaţi, din companii mari, iar implementările de până acum constituie tot atâtea referinţe pozitive.
Despre EBS România
EBS România şi-a consolidat poziţia de furnizor de soluţii software pe piaţa din România, prin sistemul Clarvision ERP şi Clarvision Salarizare iar pe plan internaţional prin dezvoltarea de aplicaţii software la cerere şi servicii de IT outsourcing.
Pentru primele 10 luni ale acestui an EBS România a realizat o cifră de afaceri de 4,7 Mil EUR mai mare cu 74% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Profitul grupului EBS în primele 10 luni ale anului 2008 s-a ridicat la 1,38 Mil EUR, în creştere cu 280% faţă de aceeasi perioada din 2007. Marja profitului brut aferent aceleiaşi perioade a fost de 29%.
Daniel Metz, directorul general al companiei estimează pentru anul 2008 o cifră de afaceri de 5,6 Mil EUR (3,5 Mil EUR în 2007), un profit de 1,4 Mil EUR şi un efectiv de 300 de angajaţi.
Mai multe detalii sunt disponibile pe website-ul companiei www.ebs.ro
Persoană de contact:
Diana Stănese, Executive Director
telefon: 0264 406 460
email: diana.stanese@ebsromania.ro
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << ​Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<