Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura
cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site,
oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de
site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura
cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site,
oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de
site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Trei sferturi dintre consumatorii români au un nivel redus de înţelegere a chestiunilor legate de finanţele personale şi de administrarea acestora, dar peste 90% dintre aceştia intenţionează să îşi dezvolte cunoştinţele şi abilităţile legate de gestionarea banilor, potrivit unui studiu ING.