La scurt timp după aniversarea unui an de la lansarea oficială pe piață, Neomanager 7 depășește pragul psihologic de 100 de clienți. O serie de companii aflate în dezvoltare, derulând activități de comerț, import și distribuție, prestări de servicii sau producție, au ales să-și coordoneze operațiunile de afaceri cu soluția oferită de Transart.
Neomanager 7 este unul dintre cele mai performante produse din clasa medie a aplicațiilor de gestiune și contabilitate adresate companiilor aflate în dezvoltare. Poziționat de Transart ca pas intermediar în procesul de migrare de la o soluție entry-level (accesibilă, gen neomanager 4.0) către o soluție de tip ERP (gen B-Org), Neomanager 7 optimizează raportul beneficii/costuri prin reducerea costurilor colaterale (infrastructură IT și software de bază) și prin reducerea costurilor legate de implementare (optimizarea procedurilor, integrarea de practici verificate pe domenii de activitate).
Transart este o companie puternic orientată pe acoperirea nevoilor unei afaceri de distribuție, cu sisteme și soluții informatice pentru gestiunea afacerii, iar Neomanager 7 nu face rabat de la această strategie. Companiile care au ales Neomanager 7 au ca principale domenii de activitate următoarele:
IT: comercializare, distribuție și service de computere, componente, copiatoare, birotică, papetărie (25 clienți)
Construcții comercializarea și distribuție de materiale de construcții, materiale pentru amenajări interioare, materiale electrice, corpuri iluminat, sisteme de încălzire - centrale termice, fitinguri și accesorii (24 clienți)
Bunuri de larg consum (FMCG) comerț și distribuție de alimente, băuturi, cafea, cosmetice, farmaceutice, produse pentru igienă și curățenia locuinței (21 clienți)
Import și distribuție de scule profesionale, electrocasnice, echipamente, utilaje (11 clienți)
Comercializare și distribuție piese auto și accesorii (6 clienți).
Semnificativ pentru Transart, ca furnizor de soluții complete pentru firmele de distribuție este și faptul că un număr important de astfel de companii au achiziționat Neomanager 7 integrat cu Hermes (presales și/sau vansales) aplicația Transart pentru automatizarea forței de vânzare și merchandising (SFA), soluție care utilizează terminale mobile de tip Palm/PocketPC pentru automatizarea activității agenților pe teren.
Strategia Transart, de a fi un partener pe termen lung care oferă cea mai potrivită soluție în funcție de dimensiunea afacerii clientului este susținută și de procentajul ridicat de companii care au decis să treacă de la neomanager 4.0 la Neomanager 7. Astfel, circa jumătate dintre clienții de Neomanager 7 sunt companii care au crescut, ani la rând, cu ajutorul aplicației neomanager 4.0, unele înregistrând o dezvoltare spectaculoasă în acest timp. Politica Transart de a deduce investiția făcută în licențe neomanager 4.0 din noua investiție, a contribuit și ea la creșterea spectaculoasă a portofoliului de clienți Neomanager 7.
Deși recent a împlinit 1 an de la lansarea oficială pe piață, Neomanager 7 este un produs matur care a beneficiat de experiența de peste 12 ani a echipei de dezvoltare și consultanță neomanager 4.0 și a peste 5 ani de prezență Transart pe piața soluțiilor ERP cu soluția B-Org.
Dintre companiile care au ales Neomanager 7 merită menționate cel puțin următoarele: Arena România (Oradea), ID Point (Brazi), Mobexpert (Cluj), Mogyi România (Deva), Flor Union (Giurgiu), Megadeth Impex (Iași), Koracell România (Târgu Mureș), Cosmetics Distribution Group (Brașov), Sintezis Birotica (Oradea), Elprest (Craiova), Assport Florescu (București), Jalutex (Pucioasa), Neochimiki Romania (București), Secret Prod (Brăila), Vetexpert (Cluj), Electric Group (Cluj), Aramis Distribution (Cluj), Global Best Buy, (București), Matechnik (Brașov), Gero Tools (Sibiu), Hafa-Ro (Timișoara), Medident Exim (Brașov), Steco Impex IS93 (București), C&D Therm Instalații (Bacău), Asus (Oradea), Grup Tico Romania Impex (Alba Iulia), ICE Computers (Botoșani), Mikro Atlas (Miercurea Ciuc), Power Net Consulting (București), Rik (Constanța), Stas Computer (Timișoara), Taurus Group (București), Tin Factory (Timișoara), Androx (Botoșani), Maximos Impex (Târgu Mureș).
Despre Transart
Transart este o companie cunoscută pentru dezvoltarea de soluții software ușor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt și sunt adaptate cerințelor clienților săi. Produsele Transart includ: Hermes soluția completă pentru Automatizarea Forței de Vânzare și Merchandising, B-ORG sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager 7 sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, Neomanager 4.0 sistem integrat pentru contabilitatea, gestiunea și salarizarea firmelor mici (instalat la peste 4000 de clienți), soluții pentru logistică, aplicații web. Serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relații de parteneriat cu clienții săi. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner. Detalii suplimentare la www.transart.ro.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Retur Marfa Furnizor
Returul de marfa catre furnizor este o situatie care poate aparea in activitatea unei societati din varii motive, precum: marfa livrata neconforma, expirata, deteriorata sau pur si simplu in surplus fata de necesarul efectiv. Pentru a reflecta corect aceste operatiuni in contabilitate, este esential sa se respecte prevederile legale si principiile contabile in vigoare. In acest articol, prezentam monografia contabila aferenta returului de marfa catre furnizor, alaturi de implicatiile fiscale si...
vezi AICI monografia << Monografie Garantie Chirie Si Reglementari Cheie
Un contract de inchiriere implica, de cele mai multe ori, plata unei garantii de catre chirias, menita sa acopere eventualele daune sau neplati. Din punct de vedere contabil, aceasta garantie trebuie tratata cu atentie, avand un regim specific de inregistrare. In acest articol, prezentam aspecte contractuale importante si oferim o monografie clara pentru inregistrarea garantiei pentru chirie, conforma cu reglementarile contabile in vigoare.Garantie chirie: reglementari legislativeIn cazul unui...
vezi AICI monografia << Restituire Suma Necuvenita: Cont Contabil si Reglementari Cheie
In relatiile de munca pot aparea, uneori, erori sau situatii neprevazute care determina plata unor sume de bani catre salariat fara un temei legal. De la salarii platite in exces sau indemnizatii de concediu de odihna acordate eronate, aceste sume sunt considerate necuvenite si, potrivit legislatiei in vigoare, angajatorul are dreptul sa solicite restituirea acestora. In acest articol prezentam principalele reglementari legale cu privire la returnarea sumelor necuvenite si contul in care se...
vezi AICI monografia << âMonografie Constituire Provizioane Clienti Neincasati
Provizioanele reprezinta o componenta importanta a evidentei contabile si sunt utilizate pentru a reflecta obligatii sau pierderi viitoare certe sau probabile. Constituirea corecta a acestora ajuta companiile sa-si gestioneze riscurile financiare si sa respecte principiul prudentei.Cand se constituie provizioanele?Provizioanele se constituie atunci cand o entitate are o obligatie curenta (legala sau implicita) generata de un eveniment trecut, iar pentru solutionarea acesteia este probabil sa fie...
vezi AICI monografia << Venituri Din Alte Surse: Tratament Fiscal si Monografie Contabila
Conform Codului Fiscal din Romania, veniturile din alte surse reprezinta o categorie fiscala distincta, in cadrul careia sunt incluse toate veniturile obtinute de persoanele fizice care nu se incadreaza in alte categorii de venituri, cum ar fi: salarii, activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, pensii, investitii etc. In acest articol vom analiza tipurile de venituri din alte surse si tratamentul lor fiscal, oferind si un exemplu de monografie contabila.Ce sunt veniturile din alte...
vezi AICI monografia << Drepturi Salariale Castigate In Instanta: Monografie Contabila Si Tratament Fiscal
Drepturile salariale castigate in instanta de catre angajati genereaza obligatii clare pentru angajatori, nu doar din punct de vedere juridic, ci si fiscal-contabil. Aceste sume trebuie tratate ca venituri salariale, impozitate si inregistrate corespunzator, inclusiv cu dobanzile legale aplicabile. In acest articol analizam regimul fiscal al acestor plati si prezentam un studiu de caz practic cu monografie contabila.Tratament fiscal si contabil drepturi salariale castigate in instantaDrepturile...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia <<