
Intr-un mediu de business din ce in ce mai competitiv, intelegerea trendurilor si conturarea strategiilor in functie de acestea devine esentiala. Tot esentiala este si dezvoltarea unui mindset organizational deschis catre schimbare, un adevarat catalizator al succesului in companiile de astazi.
Ce se intampla atunci cand nu reusim sa ne concentram pe trendurile relevante?
Povestea companiei Kodak este unul dintre exemplele elocvente in acest sens. Cel mai puternic jucator al industriei fotografice pentru mai bine de un secol, Kodak si-a pierdut valoarea intr-un singur deceniu, nereusind sa se alinieze suficient de repede inovatiilor industriei in care activa. Un alt exemplu celebru este Nokia – care si-a pierdut statutul de cel mai puternic jucator al pietei de telefonie mobila odata cu aparitia smartphone-ului, dispozitiv inventat chiar de ei, dar perfectionat de alti jucatori din piata.
Digitalizarea, decizia cu impact profund asupra organizatiilor
Ce putem invata, la nivel de departament HR, din povestile acestor giganti ai industriilor in care activeaza?
Ca e important sa ne concentram pe trendurile relevante, in primul rand. Specialistii sunt de acord ca, in acest moment, digitalizarea datelor si automatizarea fluxurilor de lucru in departamentele de resurse umane sunt tendinte care nu mai pot fi ignorate de catre companiile moderne.
Numeroase si importante sunt beneficiile aduse de digitalizarea datelor si automatizarea fluxurilor de lucru in cadrul companiilor. Putem discuta despre reducerea timpului dedicat celor mai multe dintre procesele HR, alaturi de cresterea calitatii lor, prin imbunatatirea comunicarii interne, cresterea transparentei si a vitezei de implicare a membrilor echipelor sau minimizarea erorilor. Toate acestea se traduc si intr-o reducere de costuri operationale. Tehnologia poate ajuta departamentele de resurse umane si prin solutiile orientate catre managementul performantei si al talentelor , contribuind la cresterea aportului strategic cu care HR-ul va putea contribui in cadrul organizatiei.
Alegerea unui software HR performant, adaptat nevoilor fiecarei companii in parte, devine extrem de importanta in acest context.
Idealul este un software de HR all-in-one, care iti pune la dispozitie exact in momentul in care ai nevoie informatii si situatii centralizate pe fiecare verticala de HR, la nivel de departament sau de companie. Ai astfel acces la date actualizate detaliate, relevante si corelate, ce vor sprijini luarea deciziilor in orice context in care HR-ul e chemat sa contribuie.
O solutie integrata este asadar de dorit, dar beneficii importante ai si atunci cand automatizezi procesele care consuma cel mai mult timp, atentie si energie: administrarea de personal, salarizarea si pontajul.
Platforma Sincron HR Software, solutia All-in-one de resurse umane
Platforma Sincron HR Software a fost conceputa special pentru a raspunde nevoilor actuale de digitalizare a proceselor de HR din companii.
Platforma a fost creata ca o solutie all-in-one, completa, integrand solutii specifice fiecarei verticale de HR din companii. Un software HR modern, online, in cloud si deschis nativ pentru integrare cu alte aplicatii utilizate de companie, Sincron HR Software ofera o solutie complexa si usor de integrat pentru digitalizarea datelor.
Software-ul de resurse umane oferit de Sincron integreaza intr-o singura platforma procese precum recrutarea si onboarding-ul, administrarea de personal, program de calcul salarii, dar si managementul organizatiei, managementul programelor de training, comunicarea interna si aplicatie de pontaj, software-ul de recrutare, facilitatile de self-service pentru angajati sau analizele si rapoartele HR.
Prin utilizarea unei singure platforme optimizezi procesele, comunicarea fiind facilitata, iar timpul destinat diverselor activitati, redus.
Totul in timp ce angajatii departamentului de HR au mai mult timp pe care il pot consacra conturarii de strategii sau intelegerii acelor trenduri in managementul personalului care te vor ajuta sa faci un pas in fata competitiei, atat de important si de necesar in mediul de business concurential actual.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<