Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura
cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site,
oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de
site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura
cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site,
oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de
site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Compania Pro TV SA, liderul pieţei locale de televiziune, prin cele 6 canale deţinute, a raportat pentru primul trimestru o cifră de afaceri de 34,3 milioane dolari, în scădere cu 6% faţă de perioada similară a anului trecut, ceea ce arată cât de puternic a afectat criza economică şi reducerea consumului piaţa de media.