search

Prodvinalco Cluj alege experiena Transart pentru eficientizarea activitaii de vnzare i distribuie

Prodvinalco Cluj și Transart au început colaborarea pentru un proiect informatic de management, analiza și optimizare a activitații de vânzare și distribuție desfașurata de compania Prodvinalco. Prima etapa a acestui proiect este estimata pentru o perioada de 4 luni.

Prodvinalco Cluj este unul dintre cei mai importanți producatori și distribuitori de bauturi alcoolice din România, cu o tradiție în domeniu de 75 de ani.
Gama de produse Prodvinalco cuprinde bauturi alcoolice spirtoase din alcool din cereale, specialitați din extracte naturale (bitter, fernet și florio), lichioruri, gin și distilate naturale (rachiu). Principalele bauturi produse și comercializate de Prodvinalco sunt: Iancu (brandy), senator (bitter, florio, fernet), Vlad (țuica), Matelot (rom), R26, V33 (spirtoase tradiționale)
Comercializarea produselor Prodvinalco se realizeaza la nivel național, prin distribuitori locali și regionali, key accounți internaționali.

Datorita faptului ca opereaza la nivel național cu un numar important de distribuitori, Prodvinalco avea nevoie de o soluție care sa-i ofere informații complete și corecte din piața: informații privind activitatea și politicile de vânzare ale distribuitorilor si agenților, stocurile din piața, evoluția vânzarilor și promoțiile oferite. De asemenea, foarte important pentru Prodvinalco este obținerea unor informații coerente privind comenzile din piața raportate la stocurile existente în fabrica.

“Dezvoltarea afacerii si dorinta de intelegere si control a bussinessului au determinat necesitatea dezvoltarii unei aplicații specializate pentru vânzari – distribuție.Am ales Transart datorita experienței bogate pe care o deține în furnizarea de software destinat managementului și analizei unui business de distribuție. Rolul decisiv în aceasta alegere l-a avut gradul ridicat de cunoaștere a domeniului nostru de activitate de catre firma Transart și implicit - numeroasele referințe pe care le deține în acest domeniu. suntem încrezatori în succesul acestui proiect și totodată încântați că am găsit în orașul nostru (Cluj-Napoca) un partener cu experiența și  seriozitatea de care da dovada Transart.” a declarat Razvan Chelaru, Trade Marketing Manager Prodvinalco SA

soluția Transart oferita firmei Prodvinalco este o aplicație de tip web, care asigura transmiterea online și centralizarea informațiilor prinvind comenzile, vânzarile și stocurile existente în teritoriu (la distribuitor), respectiv stocurile din fabrica și, totodata, analiza manageriala bazata pe tehnologia OLAP.

Pe de o parte, cu ajutorul aplicației, supervizorii Prodvinalco din teritoriu realizeaza:
• culegerea informațiilor de la distribuitori privind stocurile existente, vânzarile și promoțiile;
• managementul agenților distribuitorilor și urmarirea realizarii targetului de vânzare a acestora; 


• preluarea de comenzi de la distribuitori și transmiterea catre sediul Prodvinalco.
Pe de alta parte, folosindu-se aplicația, la sediul Prodvinalco se faciliteaza:
• managementul distribuitorilor (oferte pentru distribuitor, target pe distribuitor);
• managementul promoțiilor (definire, target, transmitere catre supervizori);
• preluarea și validarea comenzilor venite din piața prin intermediul supervizorilor;
• analiza informațiilor privind gradul de realizare a targetelor, stocurile din piața, vânzarile de la și catre distribuitori (sales out respectiv sales in)  și evoluția acestora prin rapoarte bazate pe cuburi OLAP.

Experiența acumulata de Transart în proiecte complexe implementate la companii importante cum sunt: Unilever south-Central Europe, Kraft România, InBev (Croația, Ungaria, Bulgaria, România), Friesland Foods România, etc. a fost un factor determinant în succesul alegerii firmei Transart ca și partener în realizarea acestui proiect.

Transart este o companie cunoscută și pentru dezvoltarea de soluții software ușor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt și sunt adaptate cerințelor clienților săi. Produsele Transart includ: HERMEs – soluția completă pentru Automatizarea Forței de Vânzare și Merchandising, B-ORG – sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager 7 – sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, Neomanager 4.0 – sistem integrat pentru contabilitatea, gestiunea și salarizarea firmelor mici (instalat la peste 4000 de clienți), soluții pentru logistică, aplicații web. serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relații de parteneriat cu clienții săi. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner, iar din 2007 Transart este partener IsV Motorola. Detalii suplimentare la www.transart.ro.



Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit

E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice