Prodvinalco Cluj și Transart au început colaborarea pentru un proiect informatic de management, analiza și optimizare a activitații de vânzare și distribuție desfașurata de compania Prodvinalco. Prima etapa a acestui proiect este estimata pentru o perioada de 4 luni.
Prodvinalco Cluj este unul dintre cei mai importanți producatori și distribuitori de bauturi alcoolice din România, cu o tradiție în domeniu de 75 de ani.
Gama de produse Prodvinalco cuprinde bauturi alcoolice spirtoase din alcool din cereale, specialitați din extracte naturale (bitter, fernet și florio), lichioruri, gin și distilate naturale (rachiu). Principalele bauturi produse și comercializate de Prodvinalco sunt: Iancu (brandy), senator (bitter, florio, fernet), Vlad (țuica), Matelot (rom), R26, V33 (spirtoase tradiționale)
Comercializarea produselor Prodvinalco se realizeaza la nivel național, prin distribuitori locali și regionali, key accounți internaționali.
Datorita faptului ca opereaza la nivel național cu un numar important de distribuitori, Prodvinalco avea nevoie de o soluție care sa-i ofere informații complete și corecte din piața: informații privind activitatea și politicile de vânzare ale distribuitorilor si agenților, stocurile din piața, evoluția vânzarilor și promoțiile oferite. De asemenea, foarte important pentru Prodvinalco este obținerea unor informații coerente privind comenzile din piața raportate la stocurile existente în fabrica.
Dezvoltarea afacerii si dorinta de intelegere si control a bussinessului au determinat necesitatea dezvoltarii unei aplicații specializate pentru vânzari distribuție.Am ales Transart datorita experienței bogate pe care o deține în furnizarea de software destinat managementului și analizei unui business de distribuție. Rolul decisiv în aceasta alegere l-a avut gradul ridicat de cunoaștere a domeniului nostru de activitate de catre firma Transart și implicit - numeroasele referințe pe care le deține în acest domeniu. suntem încrezatori în succesul acestui proiect și totodată încântați că am găsit în orașul nostru (Cluj-Napoca) un partener cu experiența și seriozitatea de care da dovada Transart. a declarat Razvan Chelaru, Trade Marketing Manager Prodvinalco SA
soluția Transart oferita firmei Prodvinalco este o aplicație de tip web, care asigura transmiterea online și centralizarea informațiilor prinvind comenzile, vânzarile și stocurile existente în teritoriu (la distribuitor), respectiv stocurile din fabrica și, totodata, analiza manageriala bazata pe tehnologia OLAP.
Pe de o parte, cu ajutorul aplicației, supervizorii Prodvinalco din teritoriu realizeaza:
culegerea informațiilor de la distribuitori privind stocurile existente, vânzarile și promoțiile;
managementul agenților distribuitorilor și urmarirea realizarii targetului de vânzare a acestora;
preluarea de comenzi de la distribuitori și transmiterea catre sediul Prodvinalco.
Pe de alta parte, folosindu-se aplicația, la sediul Prodvinalco se faciliteaza:
managementul distribuitorilor (oferte pentru distribuitor, target pe distribuitor);
managementul promoțiilor (definire, target, transmitere catre supervizori);
preluarea și validarea comenzilor venite din piața prin intermediul supervizorilor;
analiza informațiilor privind gradul de realizare a targetelor, stocurile din piața, vânzarile de la și catre distribuitori (sales out respectiv sales in) și evoluția acestora prin rapoarte bazate pe cuburi OLAP.
Experiența acumulata de Transart în proiecte complexe implementate la companii importante cum sunt: Unilever south-Central Europe, Kraft România, InBev (Croația, Ungaria, Bulgaria, România), Friesland Foods România, etc. a fost un factor determinant în succesul alegerii firmei Transart ca și partener în realizarea acestui proiect.
Transart este o companie cunoscută și pentru dezvoltarea de soluții software ușor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt și sunt adaptate cerințelor clienților săi. Produsele Transart includ: HERMEs soluția completă pentru Automatizarea Forței de Vânzare și Merchandising, B-ORG sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager 7 sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, Neomanager 4.0 sistem integrat pentru contabilitatea, gestiunea și salarizarea firmelor mici (instalat la peste 4000 de clienți), soluții pentru logistică, aplicații web. serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relații de parteneriat cu clienții săi. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner, iar din 2007 Transart este partener IsV Motorola. Detalii suplimentare la www.transart.ro.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Restituire Suma Necuvenita: Cont Contabil si Reglementari Cheie
In relatiile de munca pot aparea, uneori, erori sau situatii neprevazute care determina plata unor sume de bani catre salariat fara un temei legal. De la salarii platite in exces sau indemnizatii de concediu de odihna acordate eronate, aceste sume sunt considerate necuvenite si, potrivit legislatiei in vigoare, angajatorul are dreptul sa solicite restituirea acestora. In acest articol prezentam principalele reglementari legale cu privire la returnarea sumelor necuvenite si contul in care se...
vezi AICI monografia << âMonografie Constituire Provizioane Clienti Neincasati
Provizioanele reprezinta o componenta importanta a evidentei contabile si sunt utilizate pentru a reflecta obligatii sau pierderi viitoare certe sau probabile. Constituirea corecta a acestora ajuta companiile sa-si gestioneze riscurile financiare si sa respecte principiul prudentei.Cand se constituie provizioanele?Provizioanele se constituie atunci cand o entitate are o obligatie curenta (legala sau implicita) generata de un eveniment trecut, iar pentru solutionarea acesteia este probabil sa fie...
vezi AICI monografia << Venituri Din Alte Surse: Tratament Fiscal si Monografie Contabila
Conform Codului Fiscal din Romania, veniturile din alte surse reprezinta o categorie fiscala distincta, in cadrul careia sunt incluse toate veniturile obtinute de persoanele fizice care nu se incadreaza in alte categorii de venituri, cum ar fi: salarii, activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, pensii, investitii etc. In acest articol vom analiza tipurile de venituri din alte surse si tratamentul lor fiscal, oferind si un exemplu de monografie contabila.Ce sunt veniturile din alte...
vezi AICI monografia << Drepturi Salariale Castigate In Instanta: Monografie Contabila Si Tratament Fiscal
Drepturile salariale castigate in instanta de catre angajati genereaza obligatii clare pentru angajatori, nu doar din punct de vedere juridic, ci si fiscal-contabil. Aceste sume trebuie tratate ca venituri salariale, impozitate si inregistrate corespunzator, inclusiv cu dobanzile legale aplicabile. In acest articol analizam regimul fiscal al acestor plati si prezentam un studiu de caz practic cu monografie contabila.Tratament fiscal si contabil drepturi salariale castigate in instantaDrepturile...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cesiune Actiuni si Reglementari Cheie
Cesiunea partilor sociale reprezinta transmiterea partilor sociale catre persoane care, astfel, vor dobandi calitatea de asociat. Cesiunea se realizeaza pe baza unui contract de cesiune, iar transmiterea partilor sociale trebuie inscrisa in registrul comertului. In acest articol vom prezenta aspecte fiscale esentiale si vom oferi un exemplu de monografie contabile pentru cesiunea actiunilor.Reglementari cheie cu privire la cesiunea de actiuniContractul de cesiune se va incheia intre:cedenti,...
vezi AICI monografia <<