Prodvinalco Cluj și Transart au început colaborarea pentru un proiect informatic de management, analiza și optimizare a activitații de vânzare și distribuție desfașurata de compania Prodvinalco. Prima etapa a acestui proiect este estimata pentru o perioada de 4 luni.
Prodvinalco Cluj este unul dintre cei mai importanți producatori și distribuitori de bauturi alcoolice din România, cu o tradiție în domeniu de 75 de ani.
Gama de produse Prodvinalco cuprinde bauturi alcoolice spirtoase din alcool din cereale, specialitați din extracte naturale (bitter, fernet și florio), lichioruri, gin și distilate naturale (rachiu). Principalele bauturi produse și comercializate de Prodvinalco sunt: Iancu (brandy), senator (bitter, florio, fernet), Vlad (țuica), Matelot (rom), R26, V33 (spirtoase tradiționale)
Comercializarea produselor Prodvinalco se realizeaza la nivel național, prin distribuitori locali și regionali, key accounți internaționali.
Datorita faptului ca opereaza la nivel național cu un numar important de distribuitori, Prodvinalco avea nevoie de o soluție care sa-i ofere informații complete și corecte din piața: informații privind activitatea și politicile de vânzare ale distribuitorilor si agenților, stocurile din piața, evoluția vânzarilor și promoțiile oferite. De asemenea, foarte important pentru Prodvinalco este obținerea unor informații coerente privind comenzile din piața raportate la stocurile existente în fabrica.
Dezvoltarea afacerii si dorinta de intelegere si control a bussinessului au determinat necesitatea dezvoltarii unei aplicații specializate pentru vânzari distribuție.Am ales Transart datorita experienței bogate pe care o deține în furnizarea de software destinat managementului și analizei unui business de distribuție. Rolul decisiv în aceasta alegere l-a avut gradul ridicat de cunoaștere a domeniului nostru de activitate de catre firma Transart și implicit - numeroasele referințe pe care le deține în acest domeniu. suntem încrezatori în succesul acestui proiect și totodată încântați că am găsit în orașul nostru (Cluj-Napoca) un partener cu experiența și seriozitatea de care da dovada Transart. a declarat Razvan Chelaru, Trade Marketing Manager Prodvinalco SA
soluția Transart oferita firmei Prodvinalco este o aplicație de tip web, care asigura transmiterea online și centralizarea informațiilor prinvind comenzile, vânzarile și stocurile existente în teritoriu (la distribuitor), respectiv stocurile din fabrica și, totodata, analiza manageriala bazata pe tehnologia OLAP.
Pe de o parte, cu ajutorul aplicației, supervizorii Prodvinalco din teritoriu realizeaza:
culegerea informațiilor de la distribuitori privind stocurile existente, vânzarile și promoțiile;
managementul agenților distribuitorilor și urmarirea realizarii targetului de vânzare a acestora;
preluarea de comenzi de la distribuitori și transmiterea catre sediul Prodvinalco.
Pe de alta parte, folosindu-se aplicația, la sediul Prodvinalco se faciliteaza:
managementul distribuitorilor (oferte pentru distribuitor, target pe distribuitor);
managementul promoțiilor (definire, target, transmitere catre supervizori);
preluarea și validarea comenzilor venite din piața prin intermediul supervizorilor;
analiza informațiilor privind gradul de realizare a targetelor, stocurile din piața, vânzarile de la și catre distribuitori (sales out respectiv sales in) și evoluția acestora prin rapoarte bazate pe cuburi OLAP.
Experiența acumulata de Transart în proiecte complexe implementate la companii importante cum sunt: Unilever south-Central Europe, Kraft România, InBev (Croația, Ungaria, Bulgaria, România), Friesland Foods România, etc. a fost un factor determinant în succesul alegerii firmei Transart ca și partener în realizarea acestui proiect.
Transart este o companie cunoscută și pentru dezvoltarea de soluții software ușor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt și sunt adaptate cerințelor clienților săi. Produsele Transart includ: HERMEs soluția completă pentru Automatizarea Forței de Vânzare și Merchandising, B-ORG sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager 7 sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, Neomanager 4.0 sistem integrat pentru contabilitatea, gestiunea și salarizarea firmelor mici (instalat la peste 4000 de clienți), soluții pentru logistică, aplicații web. serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relații de parteneriat cu clienții săi. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner, iar din 2007 Transart este partener IsV Motorola. Detalii suplimentare la www.transart.ro.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia << Monografii Contabile Institutii Publice
Institutiile publice, spre deosebire de entitatile din sectorul privat, se supun unui cadru contabil specific, reglementat de normele Ministerului Finantelor si alte acte normative in vigoare. In activitatea curenta, apar frecvent situatii contabile complexe care necesita o abordare riguroasa, in conformitate cu legislatia bugetara si fiscala aplicabila. In acest articol vom prezenta exemple concrete de monografii contabile care vizeaza situatii des intalnite in institutiile publice!Monografie -...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Colectarea Deseurilor Si Aspecte Fiscale
Activitatea de colectare a deseurilor este tot mai importanta in contextul protejarii mediului si al dezvoltarii durabile. Aceasta implica nu doar operatiuni logistice si tehnice, ci si aspecte contabile specifice. Indiferent daca este vorba despre deseuri reciclabile, menajere sau industriale, firmele care desfasoara astfel de activitati trebuie sa respecte o serie de reglementari fiscale si contabile. In aceasta monografie, prezentam modul de inregistrare in contabilitate a principalelor...
vezi AICI monografia << Monografie Gestionarea Subventiilor Si Reglementari Cheie
Subventiile sunt fonduri nerambursabile acordate de autoritati sau organizatii guvernamentale cu scopul de a sprijini diverse sectoare economice, de la agricultura si industrie pana la educatie si cercetare. O gestionare corecta este esentiala pentru conformitatea legala si pentru asigurarea transparentei si eficientei utilizarii fondurilor respective. Va prezentam in acest articol principalele reglementari contabile cu privire la gestionarea subventiilor si vom oferi o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie contabila spalatorie auto self service (cu jetoane)
Deschiderea si gestionarea unei spalatorii auto self-service implica nu doar aspecte operationale si tehnice, ci si obligatii contabile si fiscale specifice. Intrucat acest tip de afacere presupune incasari automate, este esential ca antreprenorii sa cunoasca tratamentul contabil adecvat si evidentierea corecta a veniturilor si cheltuielilor. In acest articol vom oferi informatii esentiale cu privire la inregistrarea in contabilitate a operatiunilor aferente acestei activitati...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Prosumator Si Obligatii fiscale
Avand in vedere cresterea numarului de persoane fizice si juridice care produc si consuma energie electrica este importanta cunoasterea legislatiei pentru aplicarea corecta a reglementarilor. In acest articol va prezentam principalele obligatii fiscale ale prosumatorilor si monografiia contabila aferenta.Ce este un prosumatorProsumatorii sunt persoane fizice sau juridice care produc energie din surse regenerabile pentru consumul propriu, iar surplusul il livreaza in reteaua nationala, primind in...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reevaluare Cladiri
Reevaluarea cladirilor reprezinta un proces esential pentru reflectarea corecta a valorii acestora in evidentele contabile ale unei entitati. Aceasta procedura permite ajustarea valorii contabile a imobilizarilor in conformitate cu realitatile pietei, asigurand o imagine fidela a situatiei financiare. Va prezentam in acest articol cateva aspecte fiscale importante si monografia contabila a reevaluarii cladirilor.Aspecte fiscale importante privind reevaluare cladirilorDin punct de vedere fiscal,...
vezi AICI monografia << Monografie contabila tichete de masa si reglementari cheie
Tichetele de masa reprezinta un beneficiu extrasalarial frecvent intalnit in mediul de afaceri, oferit angajatilor pentru a sprijini costurile zilnice cu alimentatia. Din punct de vedere contabil, acestea implica inregistrari specifice atat pentru acordarea lor, cat si pentru deductibilitatea fiscala. Monografia contabila a tichetelor de masa trebuie sa respecte reglementarile in vigoare privind tratamentul lor fiscal si contabil, astfel incat firmele sa evite eventuale erori sau sanctiuni. In...
vezi AICI monografia << Monografie contabila cofetarie
Gestionarea contabila a unei cofetarii presupune o evidenta clara a tuturor operatiunilor financiare, de la achizitia ingredientelor pana la vanzarea produselor finite. Intrucat aceasta activitate implica atat productie, cat si comercializare, inregistrarile contabile trebuie sa reflecte corect toate tranzactiile, inclusiv cheltuielile, veniturile si taxele aferente. In acest articol, va prezentamdoua exemple practice de monografii contabile pentru cofetarii.Monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie contabila privind depozitarea cerealelor
O monografie contabila bine structurata pentru depozitarea cerealelor este cruciala pentru a reflecta corect si transparent activitatile economice, stocurile si fluxurile financiare implicate. Prin acest articol, ne propunem sa oferim o prezentare detaliata a aspectelor contabile relevante pentru gestionarea depozitelor de cereale, incluzand evidentierea inregistrarilor contabile specifice, conform legislatiei in vigoare.Depozitarea cerealelor: aspecte legislativePotrivit pct. 284 din O.M.F.P....
vezi AICI monografia <<