Prodvinalco Cluj alege experienta Transart pentru eficientizarea activitatii de vânzare si distributie
Prodvinalco Cluj si Transart au început colaborarea pentru un proiect informatic de management, analiza si optimizare a activitatii de vânzare si distributie desfasurata de compania Prodvinalco. Prima etapa a acestui proiect este estimata pentru o perioada de 4 luni.
Prodvinalco Cluj este unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din România, cu o traditie în domeniu de 75 de ani.
Gama de produse Prodvinalco cuprinde bauturi alcoolice spirtoase din alcool din cereale, specialitati din extracte naturale (bitter, fernet si florio), lichioruri, gin si distilate naturale (rachiu). Principalele bauturi produse si comercializate de Prodvinalco sunt: Iancu (brandy), Senator (bitter, florio, fernet), Vlad (tuica), Matelot (rom), R26, V33 (spirtoase traditionale)
Comercializarea produselor Prodvinalco se realizeaza la nivel national, prin distribuitori locali si regionali, key accounti internationali.
Datorita faptului ca opereaza la nivel national cu un numar important de distribuitori, Prodvinalco avea nevoie de o solutie care sa-i ofere informatii complete si corecte din piata: informatii privind activitatea si politicile de vânzare ale distribuitorilor si agentilor, stocurile din piata, evolutia vânzarilor si promotiile oferite. De asemenea, foarte important pentru Prodvinalco este obtinerea unor informatii coerente privind comenzile din piata raportate la stocurile existente în fabrica.
“Dezvoltarea afacerii si dorinta de intelegere si control a bussinessului au determinat necesitatea dezvoltarii unei aplicatii specializate pentru vânzari – distributie.Am ales Transart datorita experientei bogate pe care o detine în furnizarea de software destinat managementului si analizei unui business de distributie. Rolul decisiv în aceasta alegere l-a avut gradul ridicat de cunoastere a domeniului nostru de activitate de catre firma Transart si implicit - numeroasele referinte pe care le detine în acest domeniu. Suntem încrezatori în succesul acestui proiect si totodată încântati că am găsit în orasul nostru (Cluj-Napoca) un partener cu experienta si seriozitatea de care da dovada Transart.” a declarat Razvan Chelaru, Trade Marketing Manager Prodvinalco SA
Solutia Transart oferita firmei Prodvinalco este o aplicatie de tip web, care asigura transmiterea online si centralizarea informatiilor prinvind comenzile, vânzarile si stocurile existente în teritoriu (la distribuitor), respectiv stocurile din fabrica si, totodata, analiza manageriala bazata pe tehnologia OLAP.
Pe de o parte, cu ajutorul aplicatiei, supervizorii Prodvinalco din teritoriu realizeaza:
- culegerea informatiilor de la distribuitori privind stocurile existente, vânzarile si promotiile;
- managementul agentilor distribuitorilor si urmarirea realizarii targetului de vânzare a acestora;
- preluarea de comenzi de la distribuitori si transmiterea catre sediul Prodvinalco.
Pe de alta parte, folosindu-se aplicatia, la sediul Prodvinalco se faciliteaza:
- managementul distribuitorilor (oferte pentru distribuitor, target pe distribuitor);
- managementul promotiilor (definire, target, transmitere catre supervizori);
- preluarea si validarea comenzilor venite din piata prin intermediul supervizorilor;
- analiza informatiilor privind gradul de realizare a targetelor, stocurile din piata, vânzarile de la si catre distribuitori (sales out respectiv sales in) si evolutia acestora prin rapoarte bazate pe cuburi OLAP.
Experienta acumulata de Transart în proiecte complexe implementate la companii importante cum sunt: Unilever South-Central Europe, Kraft România, InBev (Croatia, Ungaria, Bulgaria, România), Friesland Foods România, etc. a fost un factor determinant în succesul alegerii firmei Transart ca si partener în realizarea acestui proiect.
Transart este o companie cunoscută si pentru dezvoltarea de solutii software usor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt si sunt adaptate cerintelor clientilor săi. Produsele Transart includ: HERMES – solutia completă pentru Automatizarea Fortei de Vânzare si Merchandising, B-ORG – sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager 7 – sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, Neomanager 4.0 – sistem integrat pentru contabilitatea, gestiunea si salarizarea firmelor mici (instalat la peste 4000 de clienti), solutii pentru logistică, aplicatii web. Serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relatii de parteneriat cu clientii săi. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner, iar din 2007 Transart este partener ISV Motorola. Detalii suplimentare la www.transart.ro.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia << Monografii Contabile Institutii Publice
Institutiile publice, spre deosebire de entitatile din sectorul privat, se supun unui cadru contabil specific, reglementat de normele Ministerului Finantelor si alte acte normative in vigoare. In activitatea curenta, apar frecvent situatii contabile complexe care necesita o abordare riguroasa, in conformitate cu legislatia bugetara si fiscala aplicabila. In acest articol vom prezenta exemple concrete de monografii contabile care vizeaza situatii des intalnite in institutiile publice!Monografie -...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Colectarea Deseurilor Si Aspecte Fiscale
Activitatea de colectare a deseurilor este tot mai importanta in contextul protejarii mediului si al dezvoltarii durabile. Aceasta implica nu doar operatiuni logistice si tehnice, ci si aspecte contabile specifice. Indiferent daca este vorba despre deseuri reciclabile, menajere sau industriale, firmele care desfasoara astfel de activitati trebuie sa respecte o serie de reglementari fiscale si contabile. In aceasta monografie, prezentam modul de inregistrare in contabilitate a principalelor...
vezi AICI monografia << Monografie Gestionarea Subventiilor Si Reglementari Cheie
Subventiile sunt fonduri nerambursabile acordate de autoritati sau organizatii guvernamentale cu scopul de a sprijini diverse sectoare economice, de la agricultura si industrie pana la educatie si cercetare. O gestionare corecta este esentiala pentru conformitatea legala si pentru asigurarea transparentei si eficientei utilizarii fondurilor respective. Va prezentam in acest articol principalele reglementari contabile cu privire la gestionarea subventiilor si vom oferi o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie contabila spalatorie auto self service (cu jetoane)
Deschiderea si gestionarea unei spalatorii auto self-service implica nu doar aspecte operationale si tehnice, ci si obligatii contabile si fiscale specifice. Intrucat acest tip de afacere presupune incasari automate, este esential ca antreprenorii sa cunoasca tratamentul contabil adecvat si evidentierea corecta a veniturilor si cheltuielilor. In acest articol vom oferi informatii esentiale cu privire la inregistrarea in contabilitate a operatiunilor aferente acestei activitati...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Prosumator Si Obligatii fiscale
Avand in vedere cresterea numarului de persoane fizice si juridice care produc si consuma energie electrica este importanta cunoasterea legislatiei pentru aplicarea corecta a reglementarilor. In acest articol va prezentam principalele obligatii fiscale ale prosumatorilor si monografiia contabila aferenta.Ce este un prosumatorProsumatorii sunt persoane fizice sau juridice care produc energie din surse regenerabile pentru consumul propriu, iar surplusul il livreaza in reteaua nationala, primind in...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reevaluare Cladiri
Reevaluarea cladirilor reprezinta un proces esential pentru reflectarea corecta a valorii acestora in evidentele contabile ale unei entitati. Aceasta procedura permite ajustarea valorii contabile a imobilizarilor in conformitate cu realitatile pietei, asigurand o imagine fidela a situatiei financiare. Va prezentam in acest articol cateva aspecte fiscale importante si monografia contabila a reevaluarii cladirilor.Aspecte fiscale importante privind reevaluare cladirilorDin punct de vedere fiscal,...
vezi AICI monografia << Monografie contabila tichete de masa si reglementari cheie
Tichetele de masa reprezinta un beneficiu extrasalarial frecvent intalnit in mediul de afaceri, oferit angajatilor pentru a sprijini costurile zilnice cu alimentatia. Din punct de vedere contabil, acestea implica inregistrari specifice atat pentru acordarea lor, cat si pentru deductibilitatea fiscala. Monografia contabila a tichetelor de masa trebuie sa respecte reglementarile in vigoare privind tratamentul lor fiscal si contabil, astfel incat firmele sa evite eventuale erori sau sanctiuni. In...
vezi AICI monografia << Monografie contabila cofetarie
Gestionarea contabila a unei cofetarii presupune o evidenta clara a tuturor operatiunilor financiare, de la achizitia ingredientelor pana la vanzarea produselor finite. Intrucat aceasta activitate implica atat productie, cat si comercializare, inregistrarile contabile trebuie sa reflecte corect toate tranzactiile, inclusiv cheltuielile, veniturile si taxele aferente. In acest articol, va prezentamdoua exemple practice de monografii contabile pentru cofetarii.Monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie contabila privind depozitarea cerealelor
O monografie contabila bine structurata pentru depozitarea cerealelor este cruciala pentru a reflecta corect si transparent activitatile economice, stocurile si fluxurile financiare implicate. Prin acest articol, ne propunem sa oferim o prezentare detaliata a aspectelor contabile relevante pentru gestionarea depozitelor de cereale, incluzand evidentierea inregistrarilor contabile specifice, conform legislatiei in vigoare.Depozitarea cerealelor: aspecte legislativePotrivit pct. 284 din O.M.F.P....
vezi AICI monografia <<