search

Prodvinalco Cluj alege experiena Transart pentru eficientizarea activitaii de vnzare i distribuie

Prodvinalco Cluj alege experienta Transart pentru eficientizarea activitatii de vânzare si distributie

Prodvinalco Cluj si Transart au început colaborarea pentru un proiect informatic de management, analiza si optimizare a activitatii de vânzare si distributie desfasurata de compania Prodvinalco. Prima etapa a acestui proiect este estimata pentru o perioada de 4 luni.

Prodvinalco Cluj este unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din România, cu o traditie în domeniu de 75 de ani.
Gama de produse Prodvinalco cuprinde bauturi alcoolice spirtoase din alcool din cereale, specialitati din extracte naturale (bitter, fernet si florio), lichioruri, gin si distilate naturale (rachiu). Principalele bauturi produse si comercializate de Prodvinalco sunt: Iancu (brandy), Senator (bitter, florio, fernet), Vlad (tuica), Matelot (rom), R26, V33 (spirtoase traditionale)
Comercializarea produselor Prodvinalco se realizeaza la nivel national, prin distribuitori locali si regionali, key accounti internationali.

Datorita faptului ca opereaza la nivel national cu un numar important de distribuitori, Prodvinalco avea nevoie de o solutie care sa-i ofere informatii complete si corecte din piata: informatii privind activitatea si politicile de vânzare ale distribuitorilor si agentilor, stocurile din piata, evolutia vânzarilor si promotiile oferite. De asemenea, foarte important pentru Prodvinalco este obtinerea unor informatii coerente privind comenzile din piata raportate la stocurile existente în fabrica.

“Dezvoltarea afacerii si dorinta de intelegere si control a bussinessului au determinat necesitatea dezvoltarii unei aplicatii specializate pentru vânzari – distributie.Am ales Transart datorita experientei bogate pe care o detine în furnizarea de software destinat managementului si analizei unui business de distributie. Rolul decisiv în aceasta alegere l-a avut gradul ridicat de cunoastere a domeniului nostru de activitate de catre firma Transart si implicit - numeroasele referinte pe care le detine în acest domeniu. Suntem încrezatori în succesul acestui proiect si totodată încântati că am găsit în orasul nostru (Cluj-Napoca) un partener cu experienta si  seriozitatea de care da dovada Transart.” a declarat Razvan Chelaru, Trade Marketing Manager Prodvinalco SA

Solutia Transart oferita firmei Prodvinalco este o aplicatie de tip web, care asigura transmiterea online si centralizarea informatiilor prinvind comenzile, vânzarile si stocurile existente în teritoriu (la distribuitor), respectiv stocurile din fabrica si, totodata, analiza manageriala bazata pe tehnologia OLAP.

Pe de o parte, cu ajutorul aplicatiei, supervizorii Prodvinalco din teritoriu realizeaza:
- culegerea informatiilor de la distribuitori privind stocurile existente, vânzarile si promotiile;


- managementul agentilor distribuitorilor si urmarirea realizarii targetului de vânzare a acestora;  
- preluarea de comenzi de la distribuitori si transmiterea catre sediul Prodvinalco.
Pe de alta parte, folosindu-se aplicatia, la sediul Prodvinalco se faciliteaza:
- managementul distribuitorilor (oferte pentru distribuitor, target pe distribuitor);
- managementul promotiilor (definire, target, transmitere catre supervizori);
- preluarea si validarea comenzilor venite din piata prin intermediul supervizorilor;
- analiza informatiilor privind gradul de realizare a targetelor, stocurile din piata, vânzarile de la si catre distribuitori (sales out respectiv sales in)  si evolutia acestora prin rapoarte bazate pe cuburi OLAP.

Experienta acumulata de Transart în proiecte complexe implementate la companii importante cum sunt: Unilever South-Central Europe, Kraft România, InBev (Croatia, Ungaria, Bulgaria, România), Friesland Foods România, etc. a fost un factor determinant în succesul alegerii firmei Transart ca si partener în realizarea acestui proiect.

Transart este o companie cunoscută si pentru dezvoltarea de solutii software usor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt si sunt adaptate cerintelor clientilor săi. Produsele Transart includ: HERMES – solutia completă pentru Automatizarea Fortei de Vânzare si Merchandising, B-ORG – sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager 7 – sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, Neomanager 4.0 – sistem integrat pentru contabilitatea, gestiunea si salarizarea firmelor mici (instalat la peste 4000 de clienti), solutii pentru logistică, aplicatii web. Serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relatii de parteneriat cu clientii săi. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner, iar din 2007 Transart este partener ISV Motorola. Detalii suplimentare la www.transart.ro.



Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit

E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice