Prodvinalco Cluj alege experienta Transart pentru eficientizarea activitatii de vânzare si distributie
Prodvinalco Cluj si Transart au început colaborarea pentru un proiect informatic de management, analiza si optimizare a activitatii de vânzare si distributie desfasurata de compania Prodvinalco. Prima etapa a acestui proiect este estimata pentru o perioada de 4 luni.
Prodvinalco Cluj este unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din România, cu o traditie în domeniu de 75 de ani.
Gama de produse Prodvinalco cuprinde bauturi alcoolice spirtoase din alcool din cereale, specialitati din extracte naturale (bitter, fernet si florio), lichioruri, gin si distilate naturale (rachiu). Principalele bauturi produse si comercializate de Prodvinalco sunt: Iancu (brandy), Senator (bitter, florio, fernet), Vlad (tuica), Matelot (rom), R26, V33 (spirtoase traditionale)
Comercializarea produselor Prodvinalco se realizeaza la nivel national, prin distribuitori locali si regionali, key accounti internationali.
Datorita faptului ca opereaza la nivel national cu un numar important de distribuitori, Prodvinalco avea nevoie de o solutie care sa-i ofere informatii complete si corecte din piata: informatii privind activitatea si politicile de vânzare ale distribuitorilor si agentilor, stocurile din piata, evolutia vânzarilor si promotiile oferite. De asemenea, foarte important pentru Prodvinalco este obtinerea unor informatii coerente privind comenzile din piata raportate la stocurile existente în fabrica.
“Dezvoltarea afacerii si dorinta de intelegere si control a bussinessului au determinat necesitatea dezvoltarii unei aplicatii specializate pentru vânzari – distributie.Am ales Transart datorita experientei bogate pe care o detine în furnizarea de software destinat managementului si analizei unui business de distributie. Rolul decisiv în aceasta alegere l-a avut gradul ridicat de cunoastere a domeniului nostru de activitate de catre firma Transart si implicit - numeroasele referinte pe care le detine în acest domeniu. Suntem încrezatori în succesul acestui proiect si totodată încântati că am găsit în orasul nostru (Cluj-Napoca) un partener cu experienta si seriozitatea de care da dovada Transart.” a declarat Razvan Chelaru, Trade Marketing Manager Prodvinalco SA
Solutia Transart oferita firmei Prodvinalco este o aplicatie de tip web, care asigura transmiterea online si centralizarea informatiilor prinvind comenzile, vânzarile si stocurile existente în teritoriu (la distribuitor), respectiv stocurile din fabrica si, totodata, analiza manageriala bazata pe tehnologia OLAP.
Pe de o parte, cu ajutorul aplicatiei, supervizorii Prodvinalco din teritoriu realizeaza:
- culegerea informatiilor de la distribuitori privind stocurile existente, vânzarile si promotiile;
- managementul agentilor distribuitorilor si urmarirea realizarii targetului de vânzare a acestora;
- preluarea de comenzi de la distribuitori si transmiterea catre sediul Prodvinalco.
Pe de alta parte, folosindu-se aplicatia, la sediul Prodvinalco se faciliteaza:
- managementul distribuitorilor (oferte pentru distribuitor, target pe distribuitor);
- managementul promotiilor (definire, target, transmitere catre supervizori);
- preluarea si validarea comenzilor venite din piata prin intermediul supervizorilor;
- analiza informatiilor privind gradul de realizare a targetelor, stocurile din piata, vânzarile de la si catre distribuitori (sales out respectiv sales in) si evolutia acestora prin rapoarte bazate pe cuburi OLAP.
Experienta acumulata de Transart în proiecte complexe implementate la companii importante cum sunt: Unilever South-Central Europe, Kraft România, InBev (Croatia, Ungaria, Bulgaria, România), Friesland Foods România, etc. a fost un factor determinant în succesul alegerii firmei Transart ca si partener în realizarea acestui proiect.
Transart este o companie cunoscută si pentru dezvoltarea de solutii software usor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt si sunt adaptate cerintelor clientilor săi. Produsele Transart includ: HERMES – solutia completă pentru Automatizarea Fortei de Vânzare si Merchandising, B-ORG – sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager 7 – sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, Neomanager 4.0 – sistem integrat pentru contabilitatea, gestiunea si salarizarea firmelor mici (instalat la peste 4000 de clienti), solutii pentru logistică, aplicatii web. Serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relatii de parteneriat cu clientii săi. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner, iar din 2007 Transart este partener ISV Motorola. Detalii suplimentare la www.transart.ro.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cesiune Actiuni si Reglementari Cheie
Cesiunea partilor sociale reprezinta transmiterea partilor sociale catre persoane care, astfel, vor dobandi calitatea de asociat. Cesiunea se realizeaza pe baza unui contract de cesiune, iar transmiterea partilor sociale trebuie inscrisa in registrul comertului. In acest articol vom prezenta aspecte fiscale esentiale si vom oferi un exemplu de monografie contabile pentru cesiunea actiunilor.Reglementari cheie cu privire la cesiunea de actiuniContractul de cesiune se va incheia intre:cedenti,...
vezi AICI monografia << Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia << Monografii Contabile Institutii Publice
Institutiile publice, spre deosebire de entitatile din sectorul privat, se supun unui cadru contabil specific, reglementat de normele Ministerului Finantelor si alte acte normative in vigoare. In activitatea curenta, apar frecvent situatii contabile complexe care necesita o abordare riguroasa, in conformitate cu legislatia bugetara si fiscala aplicabila. In acest articol vom prezenta exemple concrete de monografii contabile care vizeaza situatii des intalnite in institutiile publice!Monografie -...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Colectarea Deseurilor Si Aspecte Fiscale
Activitatea de colectare a deseurilor este tot mai importanta in contextul protejarii mediului si al dezvoltarii durabile. Aceasta implica nu doar operatiuni logistice si tehnice, ci si aspecte contabile specifice. Indiferent daca este vorba despre deseuri reciclabile, menajere sau industriale, firmele care desfasoara astfel de activitati trebuie sa respecte o serie de reglementari fiscale si contabile. In aceasta monografie, prezentam modul de inregistrare in contabilitate a principalelor...
vezi AICI monografia << Monografie Gestionarea Subventiilor Si Reglementari Cheie
Subventiile sunt fonduri nerambursabile acordate de autoritati sau organizatii guvernamentale cu scopul de a sprijini diverse sectoare economice, de la agricultura si industrie pana la educatie si cercetare. O gestionare corecta este esentiala pentru conformitatea legala si pentru asigurarea transparentei si eficientei utilizarii fondurilor respective. Va prezentam in acest articol principalele reglementari contabile cu privire la gestionarea subventiilor si vom oferi o monografie contabila...
vezi AICI monografia <<