Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
search

Raportul confidenial al Bncii Mondiale. Cum am putea avea autostrzi n Romnia

Salariul minim in constructii NU mai creste de la 1 octombrie 2023. Cum a motivat premierul retragerea ordonantei de urgenta
România nu are nicio strategie în domeniul transporturilor, plăteşte foarte scump întreţinerea drumurilor, are "servicii de transport şi infrastructură sub aşteptările românilor şi standardele europene", se arată într-un raport al Băncii Mondiale care analizează activitatea şi performanţa ministerului Transporturilor şi a câtorva companii de stat din subordinea instituţiei, precum CFR Călători, CFR Marfă, CFR SA şi Compania Naţională de Drumuri, informează cotidianul Gândul.

Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba de la 1 ianuarie 2023!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit

Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative