Tichetele cadou sunt tichete de valoare care pot fi utilizate de companii in programele de motivare si fidelizare a colaboratorilor, fie ca sunt salariati, clienti sau parteneri de afaceri, beneficiind de facilitati fiscale.
Tichetele cadou sunt agreate de companii gratie facilitatilor fiscale importante, care permit angajatorului sa realizeze economii semnificative in bugetele de Resurse Umane si Marketing.
Tichetele Ticket Cadou oferite angajatilor de Paste, in limita a 150 lei/beneficiar, sunt deductibile fiscal in limita a 2% din fondul anual de salarii si scutite de taxe si impozite atat pentru salariat, cat si pentru compania angajatoare, cu respectarea legislatiei specifice, in vigoare.
Ticket Cadou se poate acorda, in aceleasi conditii, si cu ocazia Craciunului sau zilei de 1 Iunie. In plus, Ticket Cadou poate fi acordat salariatelor cu ocazia zilei de 8 Martie si beneficiaza de aceleasi facilitati fiscale.
Companiile pot acorda
Ticket Cadou si in alte imprejurari: evenimente speciale, aniversari, concursuri interne si externe, premii in campanii promotionale, cadouri de protocol, promovarea numelui companiei sau a unor produse, stimularea vanzarilor.
Tichetele Ticket Cadou oferite clientilor, distribuitorilor sau partenerilor de afaceri in cadrul campaniilor de marketing, promovare, cercetare de piata sau protocol sunt deductibile fiscal.
Intr-o perioada de restrangeri bugetare,
Ticket Cadou este solutia viabila pentru motivarea si fidelizarea salariatilor, dar si pentru dezvoltarea unor relatii solide cu partenerii de afaceri.
Pentru beneficiari,
Ticket Cadou aduce o mai mare flexibilitate fata de darurile primite in natura, pentru ca lasa libertatea de alegere a cadoului dorit. Peste 45 000 de locatii partenere accepta
Ticket Cadou ca modalitate de plata pentru produse si servicii de toate tipurile: imbracaminte, incaltaminte, electrocasnice, carti, flori, articole de birotica si papetarie, produse cosmetice si alimente etc. Pe langa uzul universal si libertatea de alege, beneficiarii carnetelor
Ticket Cadou se pot bucura si de ofertele speciale ale partenerilor Accor Services, inserate la sfarsitul carnetelor de tichete sau pe www.beneficioclub.ro, unicul site de oferte speciale dedicat utilizatorilor de tichete din Romania.
Comanda tichetelor Ticket Cadou este simpla si rapida, Accor Services punand la dispozitia clientilor sai multiple modalitati de transmitere a comenzilor: fax, internet sau email.
Ticket Cadou poate fi achizitionat in mai multe variante de ambalare: carnete individuale, cutii sau planse de tichete, fiind livrat rapid si in deplina siguranta oriunde in tara, in 24 h de la plata comenzii.
Accor Services este filiala in Romania a diviziei de servicii corporate a grupului Accor.
La nivel mondial, Accor Services este prezenta in 40 de tari, deservind 490 000 de companii si 32 de milioane de persoane. In Romania, peste 35 000 de companii utilizeaza tichetele emise de Accor Services pentru motivarea si recompensarea a peste 1 500 000 de salariati:
tichete de masa Ticket Restaurant, tichete cadou Ticket Cadou, tichete de cresa Ticket Cresa si tichete de ingrijiri medicale Ticket Medica.
Mai multe informatii sunt disponibile la:
www.ticketcadou.ro
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Garantie Chirie Si Reglementari Cheie
Un contract de inchiriere implica, de cele mai multe ori, plata unei garantii de catre chirias, menita sa acopere eventualele daune sau neplati. Din punct de vedere contabil, aceasta garantie trebuie tratata cu atentie, avand un regim specific de inregistrare. In acest articol, prezentam aspecte contractuale importante si oferim o monografie clara pentru inregistrarea garantiei pentru chirie, conforma cu reglementarile contabile in vigoare.Garantie chirie: reglementari legislativeIn cazul unui...
vezi AICI monografia << Restituire Suma Necuvenita: Cont Contabil si Reglementari Cheie
In relatiile de munca pot aparea, uneori, erori sau situatii neprevazute care determina plata unor sume de bani catre salariat fara un temei legal. De la salarii platite in exces sau indemnizatii de concediu de odihna acordate eronate, aceste sume sunt considerate necuvenite si, potrivit legislatiei in vigoare, angajatorul are dreptul sa solicite restituirea acestora. In acest articol prezentam principalele reglementari legale cu privire la returnarea sumelor necuvenite si contul in care se...
vezi AICI monografia << Monografie Constituire Provizioane Clienti Neincasati
Provizioanele reprezinta o componenta importanta a evidentei contabile si sunt utilizate pentru a reflecta obligatii sau pierderi viitoare certe sau probabile. Constituirea corecta a acestora ajuta companiile sa-si gestioneze riscurile financiare si sa respecte principiul prudentei.Cand se constituie provizioanele?Provizioanele se constituie atunci cand o entitate are o obligatie curenta (legala sau implicita) generata de un eveniment trecut, iar pentru solutionarea acesteia este probabil sa fie...
vezi AICI monografia << Venituri Din Alte Surse: Tratament Fiscal si Monografie Contabila
Conform Codului Fiscal din Romania, veniturile din alte surse reprezinta o categorie fiscala distincta, in cadrul careia sunt incluse toate veniturile obtinute de persoanele fizice care nu se incadreaza in alte categorii de venituri, cum ar fi: salarii, activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, pensii, investitii etc. In acest articol vom analiza tipurile de venituri din alte surse si tratamentul lor fiscal, oferind si un exemplu de monografie contabila.Ce sunt veniturile din alte...
vezi AICI monografia << Drepturi Salariale Castigate In Instanta: Monografie Contabila Si Tratament Fiscal
Drepturile salariale castigate in instanta de catre angajati genereaza obligatii clare pentru angajatori, nu doar din punct de vedere juridic, ci si fiscal-contabil. Aceste sume trebuie tratate ca venituri salariale, impozitate si inregistrate corespunzator, inclusiv cu dobanzile legale aplicabile. In acest articol analizam regimul fiscal al acestor plati si prezentam un studiu de caz practic cu monografie contabila.Tratament fiscal si contabil drepturi salariale castigate in instantaDrepturile...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia <<