Tichetele cadou sunt tichete de valoare care pot fi utilizate de companii in programele de motivare si fidelizare a colaboratorilor, fie ca sunt salariati, clienti sau parteneri de afaceri, beneficiind de facilitati fiscale.
Tichetele cadou sunt agreate de companii gratie facilitatilor fiscale importante, care permit angajatorului sa realizeze economii semnificative in bugetele de Resurse Umane si Marketing.
Tichetele Ticket Cadou oferite angajatilor de Paste, in limita a 150 lei/beneficiar, sunt deductibile fiscal in limita a 2% din fondul anual de salarii si scutite de taxe si impozite atat pentru salariat, cat si pentru compania angajatoare, cu respectarea legislatiei specifice, in vigoare.
Ticket Cadou se poate acorda, in aceleasi conditii, si cu ocazia Craciunului sau zilei de 1 Iunie. In plus, Ticket Cadou poate fi acordat salariatelor cu ocazia zilei de 8 Martie si beneficiaza de aceleasi facilitati fiscale.
Companiile pot acorda
Ticket Cadou si in alte imprejurari: evenimente speciale, aniversari, concursuri interne si externe, premii in campanii promotionale, cadouri de protocol, promovarea numelui companiei sau a unor produse, stimularea vanzarilor.
Tichetele Ticket Cadou oferite clientilor, distribuitorilor sau partenerilor de afaceri in cadrul campaniilor de marketing, promovare, cercetare de piata sau protocol sunt deductibile fiscal.
Intr-o perioada de restrangeri bugetare,
Ticket Cadou este solutia viabila pentru motivarea si fidelizarea salariatilor, dar si pentru dezvoltarea unor relatii solide cu partenerii de afaceri.
Pentru beneficiari,
Ticket Cadou aduce o mai mare flexibilitate fata de darurile primite in natura, pentru ca lasa libertatea de alegere a cadoului dorit. Peste 45 000 de locatii partenere accepta
Ticket Cadou ca modalitate de plata pentru produse si servicii de toate tipurile: imbracaminte, incaltaminte, electrocasnice, carti, flori, articole de birotica si papetarie, produse cosmetice si alimente etc. Pe langa uzul universal si libertatea de alege, beneficiarii carnetelor
Ticket Cadou se pot bucura si de ofertele speciale ale partenerilor Accor Services, inserate la sfarsitul carnetelor de tichete sau pe www.beneficioclub.ro, unicul site de oferte speciale dedicat utilizatorilor de tichete din Romania.
Comanda tichetelor Ticket Cadou este simpla si rapida, Accor Services punand la dispozitia clientilor sai multiple modalitati de transmitere a comenzilor: fax, internet sau email.
Ticket Cadou poate fi achizitionat in mai multe variante de ambalare: carnete individuale, cutii sau planse de tichete, fiind livrat rapid si in deplina siguranta oriunde in tara, in 24 h de la plata comenzii.
Accor Services este filiala in Romania a diviziei de servicii corporate a grupului Accor.
La nivel mondial, Accor Services este prezenta in 40 de tari, deservind 490 000 de companii si 32 de milioane de persoane. In Romania, peste 35 000 de companii utilizeaza tichetele emise de Accor Services pentru motivarea si recompensarea a peste 1 500 000 de salariati:
tichete de masa Ticket Restaurant, tichete cadou Ticket Cadou, tichete de cresa Ticket Cresa si tichete de ingrijiri medicale Ticket Medica.
Mai multe informatii sunt disponibile la:
www.ticketcadou.ro
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cesiune Actiuni si Reglementari Cheie
Cesiunea partilor sociale reprezinta transmiterea partilor sociale catre persoane care, astfel, vor dobandi calitatea de asociat. Cesiunea se realizeaza pe baza unui contract de cesiune, iar transmiterea partilor sociale trebuie inscrisa in registrul comertului. In acest articol vom prezenta aspecte fiscale esentiale si vom oferi un exemplu de monografie contabile pentru cesiunea actiunilor.Reglementari cheie cu privire la cesiunea de actiuniContractul de cesiune se va incheia intre:cedenti,...
vezi AICI monografia << Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia << Monografii Contabile Institutii Publice
Institutiile publice, spre deosebire de entitatile din sectorul privat, se supun unui cadru contabil specific, reglementat de normele Ministerului Finantelor si alte acte normative in vigoare. In activitatea curenta, apar frecvent situatii contabile complexe care necesita o abordare riguroasa, in conformitate cu legislatia bugetara si fiscala aplicabila. In acest articol vom prezenta exemple concrete de monografii contabile care vizeaza situatii des intalnite in institutiile publice!Monografie -...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Colectarea Deseurilor Si Aspecte Fiscale
Activitatea de colectare a deseurilor este tot mai importanta in contextul protejarii mediului si al dezvoltarii durabile. Aceasta implica nu doar operatiuni logistice si tehnice, ci si aspecte contabile specifice. Indiferent daca este vorba despre deseuri reciclabile, menajere sau industriale, firmele care desfasoara astfel de activitati trebuie sa respecte o serie de reglementari fiscale si contabile. In aceasta monografie, prezentam modul de inregistrare in contabilitate a principalelor...
vezi AICI monografia << Monografie Gestionarea Subventiilor Si Reglementari Cheie
Subventiile sunt fonduri nerambursabile acordate de autoritati sau organizatii guvernamentale cu scopul de a sprijini diverse sectoare economice, de la agricultura si industrie pana la educatie si cercetare. O gestionare corecta este esentiala pentru conformitatea legala si pentru asigurarea transparentei si eficientei utilizarii fondurilor respective. Va prezentam in acest articol principalele reglementari contabile cu privire la gestionarea subventiilor si vom oferi o monografie contabila...
vezi AICI monografia <<