Compania de software Transart aniverseaza 13 ani de activitate in domeniul software-ului pentru afaceri. Membra a DSM Group, unul dintre cei mai importanti parteneri Motorola in Europa, Transart a evoluat an de an, fiind astazi intre primii 10 jucatori pe piata EAS (Enterprise Application Software) din Romania (conform studiului realizat de IDC).
Firme ca Eximtur Cluj, Transcarpatica Cluj, Orion Electrics Bucuresti, Chamade Botosani, Sierra Model Sport Botosani, Cybernet Bacau, Cirea Zalau sau Redatronic Targu Mures, care au ales produsele Transart acum 13 ani continua aceasta colaborare pana in prezent, beneficiind de experienta si expertiza acumulata de Transart in toata aceasta perioada, dar si de adaptarea la cerintele in permanenta schimbare ale pietei.
Evolutia companiei si adaptabilitatea produselor a facut ca Transart sa isi extinda prezenta - in ultimii 11 ani - prin produsele sale, pe piata Europei Centrale si de Est in alte 7 tari: Ungaria, Bulgaria, Croatia, Serbia, Muntenegru, Slovenia si Republica Ceha. Pe piata vestica a Europei, Transart impreuna cu DSM Group, implementeaza cu succes solutii mobile complete si integrate.
"Multumim partenerilor si clientilor nostri pentru increderea acordata in toti acesti 13 ani! Impreuna cu ei, am reusit sa construim un portofoliu de produse software care sa deserveasca pe deplin necesitatile lor de business. Multumim colegilor din Transart, pentru ca au inteles sa isi asume si sa isi insuseasca motto-ul firmei - "Think Client!". Am reusit astfel sa crestem impreuna o companie care raspunde cu profesionalism cerintelor clientilor si partenerilor sai dar si creeaza conditiile pentru dezvoltarea profesionala a angajatilor sai." a declarat Marius Iurian, Managing Partner Transart.
Gradul ridicat de competenta al oamenilor Transart a permis companiei sa evolueze constant in castigarea de cote importante de piata, astfel incat in 2008 a devenit lider de piata in Romania, pe verticala de Comert si Distributie pentru "business software". In prezent, Transart are peste 100 angajati, care activeaza in sediul din Cluj-Napoca si filialele din Bucuresti, Iasi si Timisoara.
Investitiile in dezvoltarea profesionala a angajatilor este reflectata in calitatea produselor si serviciilor Transart si confirmata de certificarea ISO 9001:2008, obtinuta inca din 2006 si validata prin audit in fiecare an.
DSM Group, din care face parte si compania Transart, a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de aproape 10 milioane Euro.
Tinand cont ca, in 2009, companii importante de pe piata software-ului de business au suferit scaderi ale afacerii intre 20% si 40%, Transart s-a dovedit a fi o companie cu o baza solida, mentinand usoara scadere a cifrei sale de afaceri mult sub acest nivel (aproximativ 10%).
Principalele directii pe care Transart a evoluat in 2009 au continuat sa fie centrate pe aplicatiile din zona ERP (Enterprise Resource Planning) si respectiv SFA (Sales Force Automation). Astfel, divizia ERP a inregistrat in 2009 peste 100 de clienti noi, companii care activeaza in zona de comert si distributie (FMCG, materiale de constructii, instalatii, electrice, IT) si care au ales una dintre aplicatiile B-ORG sau Neomanager pentru a-si gestiona afacerile. Divizia HERMES, axata pe dezvoltarea si implementarea de solutii software care folosesc dispozitive mobile (Palm/Pocket PC) pentru Automatizarea Fortei de Vanzari si Merchandising (SFA), si-a sporit in 2009 portofoliul cu peste 40 de clienti noi. Pana in prezent, Transart a depasit numarul de 5500 de licente mobile, implementate pe piata din Europa Centrala si de Est pe solutia completa SFA - HERMES, consolidand pozitia de lider pe aceasta piata in Romania.
"Ïn 2010, dorim sa ne consolidam cota de piata, dar si sa ne diversificam oferta atacand noi segmente de piata. Vom pune, in continuare, accent pe oferirea unor servicii de calitate. De aceea, vom continua sa dezvoltam reteaua de distributie, astfel incat sa putem deservi mai bine clientii Transart." a adaugat Dl. Marius Iurian.
Viabilitatea produselor Transart este dovedita mai ales de stabilitatea relatiilor de colaborare cu importante companii multinationale din regiune: Unilever South-Central Europe - din 1999, StarBev/InBev (Croatia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru si Republica Ceha) - din 2000, Henkel Romania - din 2001, Philip Morris Romania - in 2003, Kraft Foods Romania - din 2004, Friesland Campina Romania - din 2004, Heineken Romania - din 2005, Walmark Romania - din 2006, A&D Pharma (Ungaria si Romania) - din 2007, Arctic Romania - din 2007, Johnson & Johnson Romania - din 2009, Julius Meinl Romania - din 2009.
O serie de alte companii cu renume la nivel national/regional, cum ar fi: Jidvei Romania, Tymbark Maspex Romania, Germanos Romania, Mobexpert - Cluj, Mogyi Romania, Eximtur - Cluj, Zarea Romania, Prodvinalco - Cluj, Prober - Bucuresti, Amigo & Intercost - Miercurea Ciuc, C&S Distribution - Cluj, C.N.D.P.I. ROMSOFT - Bucuresti, Gerola Prodinvest - Lugoj, Top Brands Distribution - Bucuresti, Grupul de Distributie ETA - Bacau, utilizeaza solutiile Transart.
Despre Transart
Transart este o companie cunoscuta pentru dezvoltarea de solutii software usor de utilizat, care pot fi implementate intr-un timp scurt si sunt adaptate cerintelor clientilor sai. Produsele Transart includ: HERMES - solutia completa pentru Automatizarea Fortei de Vanzare si Merchandising, B-ORG - sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii si mari, Neomanager - sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, solutii pentru logistica - Hermes Logistic WMS, aplicatii web. Serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relatii de parteneriat cu clientii sai. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner, iar din 2007 Transart este partener ISV Motorola. Detalii suplimentare la www.transart.ro.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<