Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
studenta IV's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


studenta IV's Content

There have been 183 items by studenta IV (Search limited from 02-January 08)



Sort by                Order  

#225783 Livrare intracomunitara fara document de transport

Postat de studenta IV on 13 May 2010 - 12:52 PM in Arhiva

Vezi postareaALINA BUBU, la May 13 2010, 12:32 PM, a spus:

Dovada transport : Cumperi formular de CMR, il completezi cu datele masinii personale la transportator apoi il dai sa-l semneze si stampileze. :frusty:



#225068 acordare diurne peste limita de deductibilitate

Postat de studenta IV on 30 April 2010 - 03:10 PM in Arhiva

[quote name='radu1909' date='Apr 30 2010, 03:00 PM' post='225067']
Diferenta e nedeductibila fiscal pt societate, deci se plateste impozit ( Codul fiscal ).



#224134 IMPOZIT PROFIT - Noutati 2010

Postat de studenta IV on 12 April 2010 - 12:40 PM in Arhiva

Vezi postareapopandrei, la Apr 12 2010, 12:26 PM, a spus:

Din pacate vei plati 550 pentru primul trimestru daca dupa calculul normal al impozitului pe acest an esti tot pe pierdere. Daca iti iese din calcule impozit mai mare decat 550, il platesti pe acela. :frusty:



#224005 bilant 31.12.2009

Postat de studenta IV on 09 April 2010 - 09:29 AM in Arhiva

Vezi postarealili57, la Apr 9 2010, 08:13 AM, a spus:

Din pacate : DA :frusty:



#221727 nelamurire achizitie intracomunitara

Postat de studenta IV on 10 March 2010 - 02:46 PM in Arhiva

Pt ca transportul sa fie intracomunitar sunt necesare 2 conditii care trebuie indeplinite simultan:
1. transportul sa fie efectuat intre 2 tari diferite din UE
2. transportatorul sa fie din alta tara fata de beneficiar si sa aiba comunicat un cod valid de TVA din partea beneficiarului.
In cazul tau, la AIC faci taxare inversa si pt transport faci ca la o factura obisnuita primita din tara pt care consideri cursul de la data facturarii, asta daca nu e scrisa factura si in lei. :smile:



#221492 declaratii nedepuse la termen

Postat de studenta IV on 09 March 2010 - 12:26 PM in Arhiva

Daca nu ai nimic de plata, prima data primesti "Avertisment"



Las-o "moarta", ei au situatia declaratiilor doar pe ultimii 5ani, altfel risti cel putin un "Avertisment" daca esti la prima abatere. :smile: Derogarea oricum se refera doar la perioada suspendata.



#221352 dilema, salariat

Postat de studenta IV on 08 March 2010 - 11:56 AM in Arhiva

Foarte important: Revisalul se depune LA DATA cand se suspenda CM, altfel se da amenda.



#221349 dilema, salariat

Postat de studenta IV on 08 March 2010 - 11:49 AM in Arhiva

- La Sanatate, Somaj, CAS nu se duce nimic.
- La Finante trebuie sa duci Declaratia 010 ca sa nu mai apari cu obligatia declararii contributiilor salariale.



#221114 decl. SOMAJ - 2010

Postat de studenta IV on 05 March 2010 - 04:05 PM in Arhiva

A aparut o noua versiune a declaratiilor la ANAF, OP.



#220883 oug 13 din 01.03.2010

Postat de studenta IV on 03 March 2010 - 11:02 AM in Arhiva

Vezi postareamamadana, la Mar 3 2010, 10:09 AM, a spus:

baza de calcul la somaj si cass este sal min , iar la cas este venitul brut
Si eu am inteles la fel, se retin contributiile doar de la salariati, angajatorul nu trebuie sa plateasca nimic .



#220874 rege

Postat de studenta IV on 03 March 2010 - 09:52 AM in Arhiva

Vezi postarearodicus, la Mar 3 2010, 09:08 AM, a spus:

Sper sa incep primavara cu............ 10!!!!!!!!!!!!!! :smile:



#220441 CONTARE RCA, CASCO SI ROVINETA

Postat de studenta IV on 26 February 2010 - 01:39 PM in Arhiva

Vezi postareamihaela_cva, la Feb 18 2010, 09:36 PM, a spus:

Daca ceri si factura pt rovigneta, TVA e deductibil daca ai doar bon fiscal TVA nu e deductibil. Nu are acelasi regim ca si bonul de combustibil. :smile:



#220312 declaratii firma fara activitate

Postat de studenta IV on 25 February 2010 - 11:02 AM in Arhiva

Vezi postareaDana42, la Feb 18 2010, 08:31 PM, a spus:

Banuiesc ca nu ai depus Declaratia 100 pana in 25.01.2009, daca este asa, va trebui sa depui situatiile financiare anuale pana la data de 25.02.2010 la Oficiul Reg. Com. si D.101 privind impozitul pe profit la Adm. Fin. tot pana la 25.02.2010. Plata imp. se face tot pana in 25.01.2010.
Daca se depune D101 pana la 25 feb , tot pana atunci se depune si bilantul la Reg . Com? :smile:
Plata imp. se face pana in 25.02.2010.



#220310 Fond mediu - AMBALAJE

Postat de studenta IV on 25 February 2010 - 10:56 AM in Arhiva

Vezi postareamagda2000, la Feb 23 2010, 04:31 PM, a spus:

Declaratiile se depun la Administratia Fondului pt mediu, uita-te pe situl lor si gasesti adresa. Pt declaratia anuala citeste ord. 927/2006 si acolo gasesti formularele care se completeaza anual in functie de categoria la care te incadrezi. :smile:



#220308 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de studenta IV on 25 February 2010 - 10:49 AM in Arhiva

Vezi postarealucis, la Feb 24 2010, 09:20 PM, a spus:

Eu am depus si D094, D392 desi am suspendare de la 01 mai 2009, de la finante au spus ca nu stiu daca trebuie, dar mai bine sa fie decat sa am probleme ulterior. :smile:



#220203 extras de cont

Postat de studenta IV on 24 February 2010 - 02:22 PM in Arhiva

[quote name='HANDA76' date='Feb 24 2010, 01:45 PM' post='220190']

NU :smile:



#219620 Fond mediu - AMBALAJE

Postat de studenta IV on 19 February 2010 - 10:05 AM in Arhiva

Vezi postareadianacry, la Feb 18 2010, 04:44 PM, a spus:

La II Date privind obligatia bugetara:
Denumire obligatie bugetara- nu scrie nimic
Suma datorata -nu scrie nimic (va scrie doar la declaratia pt decembrie 2010)
La III Date privind cantitatile introduse....:
scrie tipul de material ( de exemplu : lemn)
cant. introdusa ( de exemplu : 50kg)
cant. valorificata....
:smile:



#219619 Agenda lunii februarie 2010

Postat de studenta IV on 19 February 2010 - 09:50 AM in Arhiva

Vezi postareaMoraru P, la Feb 12 2010, 01:59 PM, a spus:

25.02.2010 declaratia lunara la ambalaje
25.02.2010 declaratia anuala pt ambalaje (ord.927/2006 -anexele)
:smile:



#219536 Fond mediu - AMBALAJE

Postat de studenta IV on 18 February 2010 - 02:36 PM in Arhiva

Vezi postareadianacry, la Feb 18 2010, 12:45 PM, a spus:

dupa ce il inchid si apoi revin pe declaratie imi schimba obligatia bugetara din 2lei/kg in 3%.
Verifica daca ai facut declaratia pe ambalaje si nu pe deseuri sau fond de vanatoare, mie imi arata OK. Apasa pe "Afiseaza calcul ambalaje". :smile:
NU uitati de declaratia anuala pana in 25 feb. conform ord. 927/2006.



#219511 IMPOZIT PROFIT - Noutati 2010

Postat de studenta IV on 18 February 2010 - 12:14 PM in Arhiva

Vezi postareaDENISA GRIGORITA, la Feb 18 2010, 09:36 AM, a spus:

Art.34 alin.1 b. - incepand cu anul 2010 societatile comerciale fac plati anticipate in contul impozitului pe profit in functie de impozitul pe profit datorat in anul precedent
contribuabilii care în anul precedent au fost plătitori de impozit pe veniturile microîntreprinderilor efectuează plățile anticipate trimestriale, datorate în contul impozitului pe profit, în sumă de o pătrime din impozitul pe veniturile microîntreprinderilor datorat în anul fiscal precedent, actualizat cu indicele de inflație (decembrie față de luna decembrie a anului anterior).
O luam metodic:
Sa zicem ca in 2009 te-ai incadrat cu CA pt impozit trimestrial de 2150lei.
In 2010 calculezi CA pt 2009 si constati ca esti in aceeasi transa de impozit( ar trebui sa platesti tot 2150)
Indicele de inflatie pt 2009 este de 3,5% => ar trebui sa platesti in trim 1 2010 : IM =2150x(100%+3,5%)=2225,25lei, adica 2225lei
Daca conform calculelor tale de impozit ar trebui sa platesti pt trim 1 2450, atunci faci max(2225,2450) si platesti 2450.
Atasez si suportul de curs primit. :smile:

Fisiere atasate




#219498 Taxa Radio-TV, pt. firme ?

Postat de studenta IV on 18 February 2010 - 11:20 AM in Arhiva

Vezi postareafboji, la Feb 18 2010, 08:10 AM, a spus:

Eu am si sediu social si pct de lucru. Taxa imi vine ca adresa pe sediul social si am intrebat direct la Radio daca avand un punct de lucru inchiriat trebuie sa platesc si acolo taxa , si mi s-a raspuns ca indiferent de nr pct. de lucru aceasta taxa se plateste pe societate, deci doar o data. Du-te si vorbeste direct la sediul Radio, pt ca ei sunt cei mai in masura sa te lamureasca, apoi poti face o declaratie pe proprie raspundere la Electrica. :smile:



#219478 IMPOZIT PROFIT - Noutati 2010

Postat de studenta IV on 17 February 2010 - 11:53 PM in Arhiva

[quote name='DENISA GRIGORITA' date='Feb 17 2010, 11:29 PM' post='219476']
[quote]
La cursul de saptamana trecuta tinut de cei de la finante am inteles ca se calculeaza si impozitul forfetar aferent CA 2009, si impozitul normal de 16%, se compara cu cel actualizat cu indicele de inflatie si .... se plateste cal mai mare. :smile:



#219420 Fond mediu - AMBALAJE

Postat de studenta IV on 17 February 2010 - 03:24 PM in Arhiva

Vezi postareaalinamioara, la Feb 9 2010, 07:25 PM, a spus:

Nu vindem , nu cumparam ambalaje. Trebuie sa declaram ceva la fondul de mediu?
Nu, aceasta taxa se percepe doar de la importatori si producatori.

Vezi postareaela30, la Feb 9 2010, 11:00 AM, a spus:

trebuie sa depun declaratia si daca am 0 ambalaje?
Anul trecut declaratia nu te lasa sa depui cu 0.



#219381 val.ramasa neamortizata este chelt.deductibila?

Postat de studenta IV on 17 February 2010 - 10:33 AM in Arhiva

Vezi postareamariana07, la Feb 17 2010, 09:42 AM, a spus:

. Eu v-am dat o modificare a Codului Fiscal din 2006!
In data de 11.02.2010 la Cluj a fost un seminar cu modificarile legislative aplicabile in 2010 tinut de sefa Biroului Metodologie si Asistenta Contribuabili, care la art. 71 alin 6 din CF a sustinut:
" cheltuielile înregistrate ca urmare a casării unui mijloc fix cu valoarea fiscală incomplet amortizată sunt cheltuieli deductibile - efectuate în scopul realizării de venituri impozabile ( vanzarea mijl. fixe la o val. mai mica decat val. ramasa neamortizata). Prin casarea unui mijloc fix se înțelege operația de scoatere din funcțiune a activului respectiv, urmată de dezmembrarea acestuia și valorificarea părților componente rezultate, prin vânzare sau prin folosirea în activitatea curentă a contribuabilului." ( Decizia 2/2004- vanzarea la un pret mai mic decat val. ramasa neamortizata)".
Aceasta decizie se aplica incepand cu anul 2007. :smile:



#219378 bilet la ordin

Postat de studenta IV on 17 February 2010 - 10:01 AM in ALTE DOCUMENTE

Citeaza

In cazul partenerilor externi cum se face compensarea?
Se intocmeste un formular asemanator cu cel pt compensari interne in 2 exemplare, in care se trec facturile care se compenseaza, data facturilor, sumele compensate pt ambele parti si se semneaza de ambele societati. In plus pana la data de 25 a lunii urmatoare in care se face compensarea , se trimite la BNR un formular (anexa 6 de la Norma 26/12.12.2006 BNR). :smile:




Cometa SQL