Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
teofilia's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


teofilia's Content

There have been 208 items by teofilia (Search limited from 03-January 08)



Sort by                Order  

#217454 INCADRARE MIJLOC FIX

Postat de teofilia on 22 January 2010 - 07:13 PM in Arhiva

Am achizitionat niste corpuri de iluminat cu pret de achizitie mai mare de 1800 lei pe care le folosesc intr-un bar. Ce am sub 1800 am inregistrat la obiecte de inventar dar cu cele de peste 1800 ce sa fac.? Sunt mijloace fixe? Daca da, la ce cod le incadrez?



#217461 INCADRARE MIJLOC FIX

Postat de teofilia on 22 January 2010 - 08:24 PM in Arhiva

lustra asta scumpa cu siguranta ar trebui sa tina mai mult de un an dar la grupa 3.4 nu vad cum as putea s-o incadrez. E o lustra. Sa o amortizez in 8 ani mi se pare aberant. Multumesc pentru raspuns.



#196377 probleme stagiari an 1

Postat de teofilia on 10 March 2009 - 10:33 AM in Arhiva

Vezi postareakristin27, la Mar 9 2009, 10:04 PM, a spus:

Celor inscrisi la stagiul in sistem colectiv li s-a dat o serie de probleme. Fiecare grupa are cate un set de probleme. Probabil si la voi se va proceda in acelasi mod.
noi nu am primit nimic inca. ce termen de depunere aveti pt probleme? in afara de probleme mai aveti si altceva? depuneti lucrarile sau trebuie sustinute?



#196300 probleme stagiari an 1

Postat de teofilia on 09 March 2009 - 10:54 AM in Arhiva

De unde ai luat problema asta? A iesit deja tematica pt stagiari anul I? Daca da, unde o gasesc. La Timisoara n u e nimic pe site ceccar.



#193425 Monografie avans

Postat de teofilia on 06 February 2009 - 03:33 PM in MONOGRAFII CONTABILE

o inregistrezi ca avans ca asta e. apoi la urmatoarea factura sau la finalul lucrarilor primesti factura cu storno avans si de suma respectiva iti factureaza lucrari conform situatiei de lucrari. abia atunci pui pe 628. daca scrie avans inregistrezi avans.



#189499 registru de evidenta a salariatilor

Postat de teofilia on 13 December 2008 - 03:18 PM in Arhiva

am inregistrat in revisal si am trimis online un cim in care administratorul unei sc este angajat ca si administrator dar in program nu am gasit codul cor respectiv . e introdus in 2008 prin martie in cor.
241939. cum nu era in program am trecut un cod care era ceva cu conducator de sc de constructii din clasa 1 ca sa pot depune in termen. e grav? cum corectez. pe contract e administrator dar in revisal e patron pt ca nu era codul de la adm sc. exista o varianta noua de program?



#210474 Suspendare activitate societate comerciala SRL

Postat de teofilia on 10 September 2009 - 02:45 PM in Arhiva

nu exista formular special. declaratia 100 la 2004 e bine.



#214656 Completare RJIP

Postat de teofilia on 28 November 2009 - 05:42 PM in Contabilitate PFA

Referitor la completarea RJIP eu am inteles ca trebuie trecute toate incasari le si platile integral ( f tva daca esti platitor) in momentul efectuarii lor. Daca acele cheltuieli nu sunt integral deductibile completezi fisa de operatiuni diverse pentru cheltuiala respectiva, dupa natura ei si stabilesti cat din plata respectiva e deductibil si cat e nedeductibil. Faci un centralizator cu total ch. neded. E corect asa?
Acum sa luam un exemplu practic: pfa platitor de tva achizitioneaza in leasing un autoturism. Documente de inregistrat: depunere numerar firma leasing avans ( cvf avans cu tva). Factura o inregistrez la data emiterii in jurnalul de cumparari. Plata, adica chitanta cu contravaloarea avansului potrivit normelor eu am inteles ca trebuie sa o inregistrez in RJIp ( mai putin tva). Datorita og34 tva la avans leasing este nedeductibil asa ca inregistrez valoarea integrala. Mai departe merg la registrul inventar. Pe baza contractului de leasing care imi da valoarea bunului in euro si a curs bnr din ziua respectiva aflu care e valoarea de achizitie in lei. La aceasta valoare trebuie sa adaug tva aferent avans care e nedeductibil si intra in valoarea bunului pentru a fi amortizat. Pana aici e bine?
Lunar primesc factura cu rata de capital si comisioane si alte cheltuieli. Acum tva este deductibil asa ca in RJIP trec doar baza din ce achit. Cheltuiala cu rata de capital nu este deductibila ci amortizarea lunara calculata. Cum inregistrez acest lucru? Trec cheltuiala cu rata de capital in fisa de operatiuni diverse ca fiind nedeductibila integral si inregistrez acest lucru in RJIP la finalul anului cand calculez impozitul datorat? si atunci va fi venituri minus cheltuieli plus cheltuieli nedeductibile baza pentru impozitare? Va rog daca aveti rabdarea necesara sa-mi cititi postarea si aveti vreo parere... astept opinia dumneavoastra ca sa ma hotarasc cum procedez.



#214709 Completare RJIP

Postat de teofilia on 30 November 2009 - 02:24 PM in Contabilitate PFA

da, neplatitorii de tva inregistreaza in RJIP sumele cu tot cu tva incasate sau platite.



#214730 Completare RJIP

Postat de teofilia on 30 November 2009 - 07:13 PM in Contabilitate PFA

Citeaza

Ma nelamureste totusi afirmatia dvs " Acum tva este deductibil" ! ...in limita timpului o sa mai revad postul dvs

In acea fraza era vorba despre primirea facturii lunare cu rata de leasing care conform og 34, ghid de aplicare, are tva deductibil considerandu-se a fi o prestare de servicii, de folosinta a bunului respectiv si nu de achizitie. Pe scurt: achizitie autoturism in prezent= tva nedeductibil. Achizitie in regim de leasing financiar are tva nedeductibil la avans si la rata reziduala, ratele lunare avand tva deductibil Eu asa am inteles din ghidul de aplicare. Daca aveti alta parere va rog sa ma contraziceti.
Multumesc pentru raspunsul de mai sus.



#194068 contract civil prestari servicii

Postat de teofilia on 13 February 2009 - 02:12 PM in CONTRACTE comerciale

Vezi postareaStefan Alina Maria, la Feb 6 2009, 04:36 PM, a spus:

Buna..am si eu o intrebare...si al cate legi sunt...
Cum e mai bine?Sa fac contract civil,conventie civila...sau contract de munca cu 2 ore pe zi pt a angaja o contabila?
Este ok cu contract civil pt contabilitate?se plateste doar 16% impozitul,dansa fiind anagajat cu carte de munca in alta parte.
Daca nu se poate cu contract civil...ci doar cu CIM pt 2 ore...care este suma minima obligatorie pe care trebuie sa o platesc pt salar?
-poti sa faci contract individual de munca cu 1 ora/zi si platesti la stat in jur de 86 lei/luna pt un salariu de 150/luna care e min imul pe economie pt studii superioare (1200:8 ore=150)



#204447 Control Garda Financiara

Postat de teofilia on 15 June 2009 - 01:16 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

amenda am primit-o pe og 15. am vrut sa contest procesul verbal pt ca in og 15 era scris pj au obligatia de a avea la sediu nu si pf si atunci s-a trecut la amenintari ca-mi dau pe og 92 25 000 lei amenda. In momentul discutiei eram la mai putin de 24 ore de la control la sediul lor invitata cu actele pe 2009 pe care le-am pus la dispozitie. Din punctul meu de vedere nu exista obligatia detinerii la cabinet a actelor nefiind pj ci pf. Nu m-am sustras. Le-am pus la dispozitie in mai putin de 24 ore toate actele. Cu o zi inainte cand au fost in control am vb cu ei la telefon si le-am spus ca actele sunt la mine si pot sa le aduc in 2 ore ( atat imi lua sa ajung acasa si apoi la cabinetul respectiv). Ei au refuzat oferta mea pe motiv ca se face ora 4 si li se incheie programul.



#204268 Control Garda Financiara

Postat de teofilia on 12 June 2009 - 04:23 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

am avut ieri control la un cabinet medical individual de la garda si au dat amenda 1000 lei pe og15 art. 9 pt ca actele nu erau la sediu ca sa le puna la dispozitia lor. astazi dimineata a trebuit sa merg cu actele la ei la sediu care au fost ok. Am incercat sa cer explicatii cu privire la procesul verbal cu amenda de ieri si incadrarea eronata si mi-au sarit in cap ca vreau sa-i intimidez si au trecut la amenintari ca ma amendeaza pe og 92 cu 25000 lei daca nu-mi convine og 15. In og 15 art 9 se prevede obligatia persoanelor juridice nu fizice de a avea la sediu actele si de a le pune la dispozitie. Amenda la incadrarea acesta era de la 500 la 1000 lei. Mi-au dat maxim si fara posibilitatea de a plati jumatate din ea in 48 ore. Au voie? Consider ca in baza incadrarii eronate pot contesta procesul verbal. Mai au voie sa-mi faca un alt proces verbal cu alta incadrare pt aceeasi fapta si acelasi control care s-a desfasurat ieri? Eu cred ca nu.



#204452 Control Garda Financiara

Postat de teofilia on 15 June 2009 - 01:25 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Vezi postareamihaela_cva, la Jun 14 2009, 08:29 PM, a spus:

Dar revin, pe og 92 tot nu puteau sa dea amenda, sau gresesc eu? Garda este imputernicita pentru asta og 15, stiam eu demult...dar pentru og92 nu prea, doar pentru accize sau fapte penale
Ce fapte anume au constatat?
Au constatat ca la momentul controlului nu aveam actele la sediu. In urma controlului ( in ziua urmatoare la ei la sediu) au facut nota din aia de a lor ca n-au avut ce sa-mi faca. Am avut reclamatie de la o pacienta ca nu i-am dat chitanta. S-a verificat chitantierul si registrul de incasari si plati si s-a constatat ca i-am emis 4 chitante in 2008 pt serviciile medicale prestate.deci reclamatia era neintemeiata. Totusi amenda a fost incorect aplicata si motivata ca nu puteau sa nu-mi dea si ei o amanda ca doar am avut sesizare.... si de aceea au trebuit sa-mi dea maximul adica 1000 lei si fara sa pot plati 1/2 in 48 ore. Doctorita al carei era cabinetul a vrut sa [platesca amenda pt ca ii era teama ca dupa aceea nu mai scapa dse ei. Si au si speriat-o cu amenda mai mare pe og 92 pe care nu aveau voie oricum sa i-o aplice dar ea e doctor nu economist si crede tot ce zic ei. A preferat sa platesca in urma intimidarii amenintarilor si presiunilor exercitate in biroul lor de catre alt coleg decat cei in cauza ( care au desfasurat controlul). A sarit sa le i-a apararea spunand ca eu vreau sa-i intimidez pe ei in timpul desfasurarii controlului amenintandu-i cu vicii de procedura, fapta complet neadevarata. Mi s-a reprosat ca de ce mi-am permis sa citesc og 15 si sa vin cu listarea la mine pt a cere explicatii. Deci oamenii imi refuzau dreptul la informare.
Traim in Romania..........



#198513 ORDONANTA 34 / 2009

Postat de teofilia on 05 April 2009 - 02:26 PM in Arhiva

chestia asta se aplica retroactiv daca cuprinde si trim II adica incepand cu aprilie. e corect? eu ies in strada.in loc sa ma sustina sa trec de criza imi dau cu parul in cap tot mie un paduche nu celor mari care se fofileaza si nu-si platesc datorii de miliarde si au mai si primit scutiri de la stat. astept funia pt ca sapunul nu cred ca ni-l dau ca fac economie.



#234195 rege

Postat de teofilia on 15 December 2010 - 09:51 AM in Arhiva

3



#201391 infiintare societate

Postat de teofilia on 11 May 2009 - 08:31 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Vezi postareaclaudiaionela, la May 11 2009, 08:15 PM, a spus:

1.Un asociat unic nu poate avea contract de munca la el la societate. Se face contract de asigurari sociale de stat direct la CAS, unde se si preda cartea de munca.
Aceasta regual e veche. Acum asociatul unic se poate angaja la el la firma. Inclusiv s-a introdus cod COR pentru administrator societate comerciala



#192610 infiintare societate

Postat de teofilia on 28 January 2009 - 04:54 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

daca esti administrator la firma ta si nu esti angajat si vrei sa fii asigurat medical mergi la casa de sanatate faci un contract de asigurare pt administrator asociat unic si platesti. nu stiu detalii dar stiu ca poti sa te asiguri medical pe baza de contract si poti si sa platesti la pensii.



#192415 infiintare societate

Postat de teofilia on 27 January 2009 - 11:13 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

daca are mai multe camere. si atunci la registru mergi cu schita apartamentului si indicat si numerotat camera in care va fi sediul firmei.



#236343 AMORTIZARE mijloace fixe

Postat de teofilia on 01 February 2011 - 07:21 PM in Arhiva

Am achizitionat la o vulcanizare un echilibrator de roti. Ma poate ajuta cineva cu un cod si o durata de amortizare. Am citit de 3 ori nomenclatorul si n-am idee unde sa-l incadrez.



#205844 AMORTIZARE mijloace fixe

Postat de teofilia on 30 June 2009 - 04:33 PM in Arhiva

poate daca nu s-a utilizat mijlocul fix amortizabil in acea perioada. Spre exemplu eu am la o firma o dacia pick-up pe care o folosesc la carat materiale de constructii. Anul acesta n-am avut lucrari de constructii la care sa o folosesc si a stat in garaj. Cum n-am folosit-o as putea sa nu trec cheltuiala cu amortizarea pentru perioada in care n-am utilizat bunul respectiv si sa continuu cu amortizarea cand incep sa utilizez bunul.



#182000 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de teofilia on 13 September 2008 - 02:32 PM in Arhiva

Daca are cineva subiectele la drept pt 2008 rezolvate va rog sa le postati aici ca sa putem sa ne ajutam intre noi. Sa completam corectam discutam ce e neclar



#182364 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de teofilia on 18 September 2008 - 09:08 PM in Arhiva

Aveti rabdare. nu are nimeni subiectele nerezolvate inca de aceea nu sunt postate. Cursurile de pregatire nu s-au incheiat in toate judetele. Spre exemplu in Timis fiscalitatea se tine saptamana viitoare etc.. Rabdareeeeee. Nu e nimeni Mafalda. Subiectele rezolvate nu" le ai" ci le rezolvi si asta cere timp.



#181852 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de teofilia on 11 September 2008 - 07:23 PM in Arhiva

Vezi postareanopris, la Sep 11 2008, 05:35 PM, a spus:

Problemele de fiscalitate pentru acces 2008 sunt rezolvate in mare parte pe alt topic. Cautati si poate veti gasi. Nu mai tot cereti rezolvari pe e-mail. Cine vrea si poate sa ne dea rezolvari sa le ataseze aici, pentru toata lumea. Forumurile sunt scanate cu programe speciale si toate adresele de e-mail sunt capturate (orice cuvant care contine semnul "@"). Apoi va treziti in e-mail cu tot felul de oferte ciudate sau chiar cu virusi. Adresa de e-mail nu trebuie afisata pe nici un forum. Daca vreti s-o dati cuiva, dati-o prin mesaj privat.


multumim pentru sfaturi nopris. se vede ca suntem noi in ale forumurilor. Am vazut topicurile celelalte. Nu mai punem adresa de mail pe forum.



#182051 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de teofilia on 14 September 2008 - 04:14 PM in Arhiva

Ciao! Restul problemelor la drept le ai. Daca da posteaza te rog si pt noi




Cometa SQL