Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
delgado's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


delgado's Content

There have been 117 items by delgado (Search limited from 28-December 07)



Sort by                Order  

#230758 Profesiile liberale si OG nr 58/2010

Postat de delgado on 01 September 2010 - 03:16 PM in Arhiva

Vezi postareagasil, la Sep 1 2010, 09:53 AM, a spus:

- Casa de pensii : daca ai contract de asigurare cu casa de pensii conf.L19/2000 nu depui nimic in plus de la 01.07.2010 ( am primit astazi raspuns oficial de la casa de pensii Brasov)
- Casa de sanatate : se merge in continuare cu contributiile care se achita trim.
- Somaj de la 01.07.2010 se va depune declaratie conf.OU.58/2010


Multumesc tare mult!



#262673 Amortizare mijl. fixe

Postat de delgado on 30 May 2014 - 09:14 AM in Arhiva

Buna ziua! As dori sa-mi spuneti care este perioada minima de amortizare a unui micromotor folosit in tehnica dentara si a carui valoare e aprox. 2700 ron. Am gasit acel tabel cu perioadele de amortizare, dar nu stiu daca intra la aparaturi stomatologice unde perioada de amortizare e de 8 ani. Sa amortizezi 2700 ron in 8 ani....



#262749 Amortizare mijl. fixe

Postat de delgado on 31 May 2014 - 02:47 PM in Arhiva

Aveti perfecta dreptate! Daca furnizorul imi da o perioada de functionare, pot sa amortizez exact acea perioada? Chiar daca nu corespunde perioadei din catalog? Mai spunea ca in caz ca aparatul se deterioreaza iremediabil pot sa-l casez si diferenta care a ramas de amortizat o pot scade in contabilitate fara sa mai platesc impozit la o eventuala inspectie fiscala.



#262735 Amortizare mijl. fixe

Postat de delgado on 30 May 2014 - 03:52 PM in Arhiva

Are garantia 1 an, deci perioada de folosinta e mai mare de un an (perioada de folosinta si garantia, nu e acelasi lucru). In acest caz e mijloc fix si o sa amortizez la el 8 ani! In speranta ca gasesc o varianta mai simpla, asta mi-a spus inspectorul meu fiscal :angry2:



#191457 declaratii

Postat de delgado on 17 January 2009 - 11:01 PM in Arhiva

Am si eu niste intrebari:
- ce varianta de declaratii fiscale se primeste?
- se depune declaratia 221 privind veniturile estimate din activitati independente sau 220? Am inteles ca in loc de 221 se depune 220.



#189836 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 20 December 2008 - 08:29 PM in Arhiva

Pentru d-na MARIA-CARMEN


M-ati sfatuit sa trec sumele pe care le scot sau le depun in cont intr-un registru de banca si nu in RJIP.
Intrebarea mea e daca trebuie sa tin cont de aceste sume din registrul de banca cand depun declaratia 200, adica sa insumez aceste sume cu ce cele din RJIP. Eu am tinut cont doar de total incasari si total plati doar din RJIP cand am depus decl. 200. Spuneti-mi cum sa fac!
Va multumesc!
Sarbatori fericite!



#188359 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 27 November 2008 - 03:37 PM in Arhiva

Am si eu o problema cu inregistrarea extrasului de cont in registrul de incasari si plati. Am un cabinet medical individual si am scos o anumita suma din cont. Cum fac: trec suma la plati prin banca si apoi la incasari numerar, sau nu inregistrz deloc aceasta operatiune. Dar daca depun bani in cont ii trec doar la incasari prin banca? Si inca ceva, incasarile de comision si dobanzile la banii din cont pe care le percepe banca le trec in registru? Mentionez ca noi nu avem registru de casa. Astept un raspuns urgent. Va multumesc!



#188972 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 06 December 2008 - 01:08 PM in Arhiva

Va rog frumos sa-mi spuneti daca exista vreo norma sau altceva in care se explica in mod detailat ce se trece sau cum se trece in RJIP in cazul PFA?



#188663 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 01 December 2008 - 07:46 PM in Arhiva

Buna seara!

Puteti sa-mi aratati cum arata un registru de banca sau o fisa de oeratiuni pentru banca?
Va multumesc!



#188430 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 27 November 2008 - 09:59 PM in Arhiva

Mai am o problema legata tot de extrasul de cont. Mi-au intrat niste bani in cont de la o firma de asigurari reprezentand dauna pentru un autoturism care e pe cabinet. Aceasta suma o pot trece ca incasare in RJIP?
Nu am registru de banca si nici fisa de operatiuni pentru banca. Pe astea de unde le iau?



#188394 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 27 November 2008 - 06:00 PM in Arhiva

Multumesc MARIA-CARMEN!
Deci nu ma intreaba nimeni de unde pun bani in cont iar cand ii scot, ce fac cu ei. Am inteles bine?



#188545 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 28 November 2008 - 09:38 PM in Arhiva

Mi-am prins urechile rau de tot in acest RJIP :thumbup:.
Am o factura de aprox. 17.000 ron. pe aceasta factura sunt si mijloace fixe dar si obiecte de inventar (am achizitionat un aparat de sterilizare - autoclav). Mijloacele fixe vreau sa le amortizez (aprox. 16.700 ron). Cum trec in RJIP cei aprox. 300 ron care nu se amorizeaza? Sunt pe aceeasi factura si asta ma incurca rau. Vreau sa fac o amortizare accelerata. Stiu ca jumatate din suma se amotizeaza in primul an dar cealalta jumatate in cati ani pot sa o amortizez?
Va multumesc!



#188574 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 29 November 2008 - 11:57 AM in Arhiva

V-as fi foarte recunoscator daca mi-ati raspunde si la postarea de mai sus cea cu dauna pentru autoturism.
Multumesc mult!



#188578 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 29 November 2008 - 01:46 PM in Arhiva

D-na MARIA CARMEN va multumesc mult pentru raspunsuri. As vrea sa luam legatura asa cum mi-ati spus dar nu reusesc. Adevarul e ca nu prea ma descurc asa bine cu calculatoarele. Dupa cum vedeti sunt si avertizat - cred ca am facut vreo greseala pe undeva. Oricum sper ca si pe viitor ma voi bucura de indrumarile dumneavoastra. Numai bine!



#188590 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de delgado on 29 November 2008 - 06:07 PM in Arhiva

Din cate am citit in regulament trebuie sa am un anumit numar de postari sa pot trimite mesaje. Daca doriti sa-mi aratati cate ceva puteti sa le trimiteti pe adresa: rodica7605@yahoo.com



#242880 calcul CO - topic 2011

Postat de delgado on 06 July 2011 - 08:15 PM in Arhiva

Daca am un angajat cu un contract de 6 luni incepand cu 1 februarie 2011, iar la 1 august ii prelungesc contractul cu inca 6 luni, de cate zile de C.O. beneficiaza pana la 15 iulie 2011 cand intram toti in concediu?
Va multumesc!



#243845 calcul CO - topic 2011

Postat de delgado on 18 August 2011 - 10:52 AM in Arhiva

Buna ziua! Am si eu o problema si va rog sa ma ajutati! Am avut un angajat care pe data de 16 aug 2011 si-a intrerupt contr. de munca cu acordul partilor. Problema e ca incepand cu 15 iulie a intrat in C.O 21 zile. Pe 16 aug a intrerupt contractul facand toate cele 21 zile de C.O. Avea un salariu de baza de 700 ron. Pe statul de salarii in luna iulie la 10 lucrate si 11 de concediu avea un net de 530 ron; aceeasi suma de 530 ron trebuia sa o ia si in august daca lucra toata luna. Am hotarat sa ramana cu cele 21 de zile de concediu efectuate. Nu stiu daca e corect calculul pe august cum l-am facut eu: 700 (sal de baza)......22 zile lucr
x.....................10 zile (zile care practic a fost in concediu). Nu a avut zile lucr. in aug.
si mi-a dat sal pe cele 10 zile = 318 RON. Programul mi-a calculat C.O brut = 145 RON, somaj = 1 ron, pensii = 15 ron si sanatate = 8 ron. A ramas cu un sal net de 121 ron. Nu stiu daca am calculat corect si va rog foarte mult sa ma ajutati!
Va multumesc!



#242893 calcul CO - topic 2011

Postat de delgado on 07 July 2011 - 12:10 AM in Arhiva

Multumesc pentru raspuns! As vrea sa-i dau cum are tot personalul, 21 zile. Se poate?



#254207 Inregistrare CC ANAF

Postat de delgado on 12 April 2013 - 08:54 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal

Am gasit pagina, am trimis documentul acum 2 saptamani, dar nu am primit confirmarea lor.



#254201 Inregistrare CC ANAF

Postat de delgado on 12 April 2013 - 04:44 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal

Buna ziua! Am reannoit certificatul digital, am primit documentul de confirmare contrasemnat si l-am trimis la ANAF. De doua saptamani nu am primit nimic de la ei. Specific ca a fost reannoit in perioada cat era valid si nu am avut nici o modificare. Stie cineva de ce nu am primit nici un raspuns? Este obligatoriu sa trimitem acel document de confirmare in conditiile in care nu se modifica nimic referitor la firma?



#250718 ANGAJAT NOU SPITALIZAT

Postat de delgado on 28 October 2012 - 06:49 PM in Arhiva

Nu este urgenta, ar fi fost bine daca era. A fost la urgenta dar acolo au intrebat-o daca lucreaza si ea a spus ca da, iar cei de acolo nu i-au mai facut in acest caz internare prin urgenta, si da, plteste si spitalizarea.
Ok, o trec in concediu fara plata pe motive personale. Nu am programul revisal in acest calculator si nu stiu specificatiile tehnice in aceasta situatie dar banuiesc ca se trece o perioada, si anume de la data de.... pana la data de...dupa care cred ca isi intra in drepturi. Cand trebuie sa transmit revisalul? In acest moment este internata. In mod normal cred ca un concediu fara plata se face in baza unei cereri, se stabileste o data cand incepe...iar acest caz este diferit. Am gasit un model de decizie pt. CFP, daca mai trebuie ceva va rog sa-mi spuneti. O alta problema e cum operez CFP in statul de salarii. Am numai situatii aiurea si va multumesc tare mult pentru ajutor, in special d-nei Otilia care m-a scos din situatii de criza si alte dati! :smile:

P.S. Pot sa inchid ochii si sa consider ca a venit la servici si totul sa decurga normal fara sa ma mai complic cu suspendarea contractului, adica ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat? - zic si eu -



#250749 ANGAJAT NOU SPITALIZAT

Postat de delgado on 30 October 2012 - 10:36 PM in Arhiva

Astept sa se externeze sa vad ce primeste si revin cu noutati! Tot citesc ce ati scris si adevarul e ca m-am cam pierdut. Sper ca atunci cand aflu si eu mai multe sa ma ajutati in continuare si sa ajungem la un numitor comun! Va multumesc mult!



#250704 ANGAJAT NOU SPITALIZAT

Postat de delgado on 27 October 2012 - 02:50 PM in Arhiva

Buna ziua! Am facut o angajare cu data de 01.10.2012 iar angajatul, saptamana trecuta a suferit o interventie chirurgicala. Din cate am inteles nu i se acorda concediu medical pentru ca nu are o luna de la angajare. Intrebarea este ce trebuie sa fac in aceasta situatie pentru ca practic nu a venit la serviciu, concediu medical nu are si nu stiu cum sa fac statul de salarii luna viitoare. Cum trebuie sa procedez?



#250808 ANGAJAT NOU SPITALIZAT

Postat de delgado on 02 November 2012 - 08:33 PM in Arhiva

Am decis si am trecut-o in CFP pe perioada 22.10 - 31.10.2012. In decizie am trecut motive personale si am trimis revisalul cu suspendarea pe 31.10.2012 iar pe 01.11.2012 am trimis iar revisal cu incetarea suspendarii. In statul de salarii trec doar 15 zile lucratoare dar cu celelalte 8 care au fost CFP ce fac? Am inteles ca nu se plateste somajul!



#250709 ANGAJAT NOU SPITALIZAT

Postat de delgado on 28 October 2012 - 11:49 AM in Arhiva

Eu m-am interesat la casa de asigurari de sanatate si mi-au spus ca nu beneficiaza de concediu medical pentru ca nu are acea luna de cotizare. M-ar interesa cum o motivez, in statul de salarii ii scad din totalul zilelor lucratoare, zilele de spitalizare? Ce trebuie exact sa fac! Specific ca intre vechiul loc de munca si pana am angajat-o a avut o pauza de un an, timp in care nu a cotizat la sanatate. Sunt cam pe langa acest subiect si as dori lamuriri mai detaliate. Multumesc!




Cometa SQL