Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
georgyc's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


georgyc's Content

There have been 109 items by georgyc (Search limited from 03-January 08)



Sort by                Order  

#265803 va multumesc !

Postat de georgyc on 25 December 2014 - 07:44 AM in Despre forum

Eu recunosc ca am multe lacune in cunostinte pe care zilnic incerc sa mi le acopar (deh, contabilitatea asta parea frumoasa si simpla din exterior, hehe), iar pe acest forum cred ca am gasit locatia perfecta pentru a putea sa o fac. Fie ca invat lucruri noi, fie ca-mi confirm sau corectez lucrurile deja stiute, intotdeauna este binevenita o a doua/treia/samd parere, deoarece chiar si cand gasim lucrurile deja explicate, interpretarile pot fi multe, iar unde-s multi, puterea creste.

Asa ca astazi vreau sa va multumesc si eu pentru existenta si ajutor si sper ca puteti sa ma iertati pentru eventualele lungi postari care le voi face (tind sa scriu/explic mult) sau chiar si pentru unele intrebari care par simple/banale/proaste, dar intotdeauna eu am avut o vorba: mai bine intreb ceva si par prost 5 minute decat sa nu intreb deloc si sa raman prost toata viata. Nu vreau sa mi-o ia cineva in nume de rau deoarece eu sunt cel care pune intotdeauna cele mai multe intrebari haha.

Si va mai urez si un Craciun fericit alaturi de familie si cei dragi.



#284503 Un nou cont unic pt. plata obligatiilor fiscale incepand cu 1.07.2018 ?

Postat de georgyc on 20 July 2018 - 04:45 PM in CONTURI / CODURI IBAN SI DOCUMENTE DE VIRAMENT

Versiunea din 18.07 a D112 a schimbat codul bugetar cu cel nou, deci am depus declaratia si platit contributiile astazi, toate in acelasi cont (55.03) de bugetul statului si asigurari sociale.



#284451 Un nou cont unic pt. plata obligatiilor fiscale incepand cu 1.07.2018 ?

Postat de georgyc on 18 July 2018 - 06:57 AM in CONTURI / CODURI IBAN SI DOCUMENTE DE VIRAMENT

Da, asta am descoperit si eu in OPFV, de aceea nici n-am depus inca declaratiile 112 pe luna iunie, in speranta ca va aparea o noua versiune de pdf care sa contina codurile bugetare noi, ca altfel tare ma mir sa nu ma gasesc cu debite inregistrate pe un cod prin D112 si credite pe alt cod prin platile in noul cont.

Dar am gasit si Ordinele 1612 si 1613 din 2018 cu privire la aceasta schimbare, in care specifica redistribuirea platilor din conturile 20.A.47.01.00 si 55.02 in noul cont unic pana la 30 septembrie 2018, dupa aceea fiind restituite platitorilor.

Dar problema mea este ca noi avem in D112 si in OPFV anterior 04.07.2018, codul 20.47.01.01 pentru bugetul statului, nu 20.A.47.01.00 cum e mentionat in ordin. Cu toate ca si contributia asiguratorie de munca are cod bugetar 20.47.03.00 in D112 iar in OPFV este 20.A.47.03.00. Asa ca ori este o nebuloasa totala, ori pentru ei este acelasi lucru, dar tare ma intreb: ce o fi asa greu sa foloseasca aceleasi coduri pe peste tot?

Mai astept cateva zile si apoi le depun si platesc conform declaratiilor si iban-urile furnizate de programe, fiind treaba lor sa le sorteze mai apoi.



#284615 TVA la vânzare autoturism

Postat de georgyc on 02 August 2018 - 07:22 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Tot omul care cere ajutor si-l primeste, este nemultimit si se crede victimizat atunci cand i se cer lamuriri suplimentare (deci in continuare se doreste ajutarea acestuia). Trist.



#283171 Sfaturi pentru un viitor contabil

Postat de georgyc on 21 March 2018 - 12:30 PM in Important in meseria de contabil

Atunci nu mai sta pe ganduri, si accepta. Mai ales ca mediul de acolo este oarecum cunoscut avandu-l pe tatal tau in firma.

Nu cred ca cineva ii poate arunca in brate contabilitatea unui incepator fara experienta, deci vei lucra pe langa un alt contabil, care iti poate arata ce sa faci mult mai usor decat cu niste carti acasa. Lucrurile principale si repetitve lunar se invata destul de repede, iar in cazul spetelor mai complicate, poti urcand sa le rezolvi cu un pic de studiu.

Cel mai important este sa vrei, sa-ti doresti asta, sa fii muncitor si bun la logica din spatele contabilitatii, presarat un pic cu anomaliile din legislatia romaneasca (din pacate).

Mult succes.



#284127 Salariul de baza minim brut pe tara

Postat de georgyc on 15 June 2018 - 06:49 AM in SALARII

Am intalnit practica asta, cu oferirea de prime pentru a avea lumea acelasi salariu net anterior trecerii contributiilor la angajat, dar aia e cu totul altceva, si mi s-a parut ok, pana au vazut ca lucrurile raman asa, si si-au facut acte aditionale mai tarziu (eu personal am facut aditionale direct).

Dar asta cu salariul minim brut, este altceva, este salariul de incadrare care nu poate fi mai mic de 1.900 lei pe CIM (raportat la norma de lucru, normal).

Dar din ce-am citit mai sus, vad ca Mirceaxx inca practica acordul global, plata la ora, etc. Dar din pacate, ITM-ul si Revisalul stie doar ore pe zi/saptamana, un lucru constant, care duce la o distributie egala la finalul lunii.

Nu venitul brut trebuie facut sa fie 1900 lei, prin bonusuri de noapte/weekend/sarbatori legale/prime/etc, ci salariul de baza brut trebuie sa fie cel garantat. Eu cred ca aici este diferenta si unde trebuie sa fie obligativitatea.



#289676 Salariu minim brut 2021

Postat de georgyc on 21 January 2021 - 08:48 AM in SALARII

Acum sa fim sinceri, pentru 70 lei (jumatate de luna ar fi 35 lei) per salariat, cred ca toata lumea o sa faca cresterea de la 01.01.2021 ca sa scape de cele 2 valori intr-o singura luna pe stat si declaratii.



#287131 Revisal 1.0.0

Postat de georgyc on 08 April 2019 - 07:33 AM in REVISAL

https://www.inspectiamuncii.ro/reges

Aici gasesti toate versiunile Revisal. Ia-le in ordine cronologica in funtie de ce versiune de program foloseai inainte.

Adica cel putin asa tin minte ca am facut, cateva update-uri la programul vechi si apoi am trecut la prima versiune noua de Revisal, altfel nu mergea direct.



#283525 restituire indemnizatii concediii medicale

Postat de georgyc on 21 April 2018 - 06:59 AM in CONCEDII SI INDEMNIZATII AFERENTE

Sunt de acord. Eu am depus si a fost acceptat un concediu de maternitate care nici acum nu a fost platit, si in 2 luni imi revine angajata inapoi la munca dupa 2 ani de crestere copil.

Deci nu se grabesc nici cu platile. Cu toate ca ar cam trebui deja sa incep niste demersuri pentru a recupera banii, ca deh, asa-i in Romania, te penalizeaza si amendeaza cu sume uriase daca intarzii o zi, dar ei daca intarzie cu lunile/anii, e ok, tu trebuie sa te si strofoci sa-i recuperezi.

Apropo, a fost cineva in situatia asta si a reusit sa-si recupereze cu success banii (si fara prea multe probleme)?



#268577 Registrul de casa

Postat de georgyc on 13 May 2015 - 04:07 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Si eu sunt de parere ca atata timp cat avem incasari la un punct de lucru (mai ales cu casa de marcat) si apoi si dispozitie de plata (pentru transferul banilor catre sediu) atunci eu zic ca trebuie intocmit un registru, chiar daca soldul final este 0.

Altfel cum inregistrez in Registrul de casa Zul de la punctul de lucru? Ca incasare si nu ca transfer de la punctul de lucru? Ca nu s-a facut acolo incasarea.

Mai ales ca am vazut cazuri in care nu intocmeau registrul de casa chiar daca mai si cheltuiau cate ceva din incasarile zilnice, pentru diverse consumabile (ba un top de hartie, ba o apa, etc) sau plati de diverse utilitati, etc.

Vorba Otiliei: nu prea mai reflecta realitatea economica. Si daca tot se intocmeste registrul cu acele inregistrari, de ce sa nu se faca acolo unde sunt infaptuite?

Imi raspund singur, pentru ca acum incerc sa impun acest lucru firmei pe care am preluat-o, cu mai multe puncte de lucru, si incerc sa vad pe cine pot invata sa-mi faca registrul zilnic, deci probabil d-aia toata lumea incearca sa nu-l faca si la puncte, neavand personal capabil sa-l completeze mereu.



#268391 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 04 May 2015 - 10:06 PM in CASA DE MARCAT

1) "În sensul prezentei ordonanțe de urgență, prin unitate de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor se înțelege suprafața destinată accesului consumatorilor pentru achiziționarea produsului/serviciului, expunerii/prelucrării/depozitării produselor oferite, prestării serviciilor, încasării contravalorii acestora și circulației personalului angajat pentru derularea activității;”

Ma cam deruteaza un pic chestia care am scris-o cu bold (daca n-ar fi aia cu circulatie, eu as zice ca nu se incadreaza chiar toti). Pentru ca eu cunosc cazul unui operator economic mare care da doar personalului din compartimentul vanzari (cei care au acces la casa de marcat/de bani/trezorerie) sa completeze registrul de bani. Restul de cativa zeci de angajati nu completeaza nimic.

Chiar daca femeia de serviciu trece pe acolo nu cred ca ar trebui sa completeze acest registru.

Spre exemplu eu care am CIM cu fractiuni de norma (ore/zi) in mai multe locuri, care n-am legatura cu nici un ban si lucrez in biroul administratorului (chiar daca e doar o usa non stop deschisa intre acel birou si spatiul destinat vanzarii), ma gandesc ca nu trebuie sa-l completez nici eu. Nici n-as avea cum. (aici realizez ca metoda asta de ore/zi are lipsuri, iar metoda ta @Otilia, de zile/luna e mai buna :biggrin: )

2) Apoi, a zis @kmkz ceva, dar a zis bine: daca personalul are si tichete de masa iar unitatea vinde pe tichete, atunci si pe alea trebuie sa le scrii. Si aia sunt bani. Deci @Otilia , el nu se referea la bacsis in tichete de masa, ci la registrul de bani.

3) Apoi, ce-a zis @mgabi despre sume primite in timpul programului de lucru. Chiar ca-i o problema. In cazul in care achizitioneaza ceva, teoretic si logic ar fi sa primeasca bon fiscal pentru acel bun, deci are cum sa demonstreze de unde are mai putini bani decat e scris in registru (suma registru - bonuri/chitante = suma prezentata).

Dar in caz contrar, nici eu nu reusesc sa-mi dau seama cum poate face/daca o poate face. Sa-i obligi sa nu mai primeasca bani? Mi se pare imposibil.

4) @simona_b Salariatul nu are cum sa nu declare sumele primite bacsis pentru a nu plati impozit (daca societatea decide sa-l distribuie angajatilor, in primul rand, printr-un regulament intern). Pentru ca in cadrul OUG 8/2015 e specificat ca aceste bacsisuri sunt justificate prin emiterea de bonuri fiscale distincte, deci aparand pe X/Z. Iar daca pune banii in buzunar fara sa scoata bon fiscal, deja are mai multi bani decat e inscris in registrul de bani personali si iar nu-i bine.

D-aia cred ca au si scos registrul asta de bani personali concomitent cu legiferarea bacsisului.

5) Ca o concluzie, eu cred ca o sa imi fac eu registrul singur, conform anexei OMFP 513/2015, indosariez, semnat de administrator pe ultima fila (sa dau 50 lei pe el? Ha), apoi notific organul fiscal ... nu stiu cum inca, apoi fac si un regulament pentru bacsisuri si registru de bani personali (cu toate ca mi se pare stupid sa scoti bon fiscal de fiecare data cand iti lasa careva 5-10 bani rest :dry: ) si Doamne ajuta in rest, ca deja e o aberatie ce-au scos (si cu termene asa scurte).



#268407 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 06 May 2015 - 07:44 AM in CASA DE MARCAT

Hai sa o luam altfel: are cineva un raspuns oficial cu privire la asta, sau doar fiecare intelege textul legii diferit? Pentru ca putem scoate o mie si una de variante despre cine completeaza sau nu registrul.

Spre exemplu ai spus ca-si desfasoara activitatea in zona destinata publicului si ai vorbit despre birou separat. Cine pune aceste limite?

Spre exemplu am la societati, biroul intr-o zona/camera, separata sau nu printr-o usa care sta intotdeauna deschisa, dar marcata ca zona destinata personalului (deci nu publicului). Si acolo isi desfasoara activitatea administratorul, ingrijitorul (da, nu face curat el in zona destinata vanzarii) si contabilul.

Dar daca mai fac un pas o data la calculatoarele din fata ca sa-mi iau o foaie de la imprimanta cand mi se strica cea din spate, inseamna ca-mi desfasor activitatea in unitatea de vanzare?

Cine face aceste delimitari intre ce-i corect si ce nu?

Sau, conform legii, doar sumele in plus fata de registru sunt problematice. Deci ma lasa sa-mi dau din banii personali in timpul zilei, dar nu ma lasa sa si primesc niste bani de la o ruda spre exemplu?

Sa nu mai spun ca in cazul unui supermarket cu zeci de magazine, doar personalul care au acces la bani (casieri/trezor) intocmesc acest registru, chiar daca tot magazinul este destinat consumatorilor si-si desfasoara mult mai multi angajati, activitatea acolo. Ei ce stiu in plus, sau o fac pe propria raspundere?

Deci revin la intrebarea initiala: tot ce se vorbeste aici sunt doar niste pareri ale unor contribuabili care incearca sa-i dea de cap cumva si sa fie cumva acoperiti din cat mai multe puncte de vedere, sau exista si vreo informatie oficiala cu privire la aceste lucruri?



#268401 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 05 May 2015 - 04:58 PM in CASA DE MARCAT

0) A durat prea mult sa-mi editez mesajul pentru cateva corecturi/adaugari, incat nu m-a lasat sa-l confirm. Deci puteti sterge mesajul anterior. Imi cer scuze.

1) Nu stiu cine a aruncat zvonul pe piata cum ca s-ar gasi aceste Registre de bani personali, la ANAF. A fost intr-adevar un zvon (aceste registre o sa apara la ei abia pe joi/viner, poate). Dar mi s-a confirmat ca putem noi sa le facem personal, printate la calculator dupa modelul din OMFP 513/2015 (oricum eram deja cu ele printate, dar mai bine confirmare oficiala).

Dar acolo am dat peste o coada de zeci si zeci si zeci de persoane care era pentru depunerea notificarilor.

Asa ca vin cu o intrebare: voi ati gasit vreo alta modalitate de a depune acea notificare pentru a evita imbulzeala si pierderea unei intregi zile pentru depunere?

2) In MOFP 513/2015 avem asa:

"Având în vedere prevederile art. 4 alin. (12) lit. i) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația
operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale,"

Asta inseamna ca doar cei care au case de marcat intocmesc acest registru nu? Cei care nu lucreaza cu persoanele fizice si lucreaza doar cu persoane juridice intocmind chitante/facturi, nu au nevoie de acest registru, corect?

3) In OUG 5/2015 avem asa:

"„i) la ora începerii programului de lucru, să asigure înregistrarea sumelor de bani deținute de personalul operatorului economic care își desfășoară activitatea în unitatea de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, într-un registru de bani personali, special întocmit în acest sens."

Apoi avem asa:

"În sensul prezentei ordonanțe de urgență, prin unitate de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor se înțelege suprafața destinată accesului consumatorilor pentru achiziționarea produsului/serviciului, expunerii/prelucrării/depozitării produselor oferite, prestării serviciilor, încasării contravalorii acestora și circulației personalului angajat pentru derularea activității;”."

Eu din asta inteleg ca doar cei care se ocupa strict de vanzare/incasare numerar sunt cei care completeaza acest registru. Chiar nu cred ca se intelege ca si directorul, contabilul sau ingrijitorul trebuie sa completeze acest registru.

Pentru ca acestia din urma nu-si desfasoara activitatea in unitatea de vanzare, ci in cea de administratore/contabilitate/resurse umane/etc sunt destule alte compartimente decat compartimentul vanzare. Si nici nu au acces consumatorii in birourile acestora pentru ca nu se gasesc produse/servicii care se pot achizitiona acolo.

Pareri?



#268241 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 29 April 2015 - 08:24 AM in CASA DE MARCAT

Iar am ajuns obligati sa ne golim buzunarele in fata lor?



#268423 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 06 May 2015 - 10:50 AM in CASA DE MARCAT

Vezi postareaOtilia Alupei, la 06 May 2015 - 09:34 AM, a spus:

- am inteles faza cu bonurile de masa si am extrapolat-o (la bacsis) fiindca mi s-a parut amuzanta.
- registrul era deja facut si postat de mine si te asigur ca este lucrat corect chiar daca-i pe verticala (poate fi pus si pe landscape f usor).
ti-ai pierdut timpul, dar, ma rog ... cum vrei.
- am postat si un model de notificare, aceste docum. sunt pe forum inca de luni
- la unul dintre primele posturi am pus pbl. modalitatilor de depunere si am concluzionat ca raman doar 2 posibilitati : la ghiseu sau la posta, deci exista raspuns si la pbl. asta.

- da, ai inteles ce-i cu ele si ai glumit, dar am vrut sa confirm ca se trec si tichetele de masa pentru cine are si se folosesc in acea unitate. Altfel cine stie ce intelegea lumea
- stiu, dar administratorul a vrut sa fie cumparat deci a trebuit sa ma duc. N-am pierdut timpul, sunt platit sa fac ce zice administratorul chiar daca insist ca nu-i bine. Iti dai seama ca pana la urma tot la calculator l-am facut, dar a trebuit sa-l impac si pe patron, nu?

Am vazut si exemplul pus de tine (multumesc), dar cum am zis si prima oara, tot a trebuit sa-l bibilesc: pentru crearea multiplelor pagini, pentru a-l face dinamic (nr. paginii si nr. crt), pentru adaugarea antetului corect, pentru pregatirea de imprimare, etc. Si tot pe landscape l-am lasat si eu (ca sa incapa mai multe randuri pe pagina). Deci nu inteleg cu ce-am gresit aici de a fost necesara aceasta liniuta

- am vazut modelul de notificare dar am facut si eu unul pentru ca am unitati cu mai multe puncte de lucru. Ma duc in cateva ore sa le depun, si revin cu noutati.

- am vazut si acea postare, dar acolo a fost doar o presupunere. Intre timp deja lumea a inceput sa duca notificarile si poate a aflat ca pot fi depuse si altfel. Adica poate le accepta si pe e-mail, raspunzand cu un nr. de identificare, ceva. Nici aici nu inteleg cu ce-am gresit cand am intrebat, pentru ca acela n-a fost un raspuns practic, ci unul teoretic, care nu ma incanta (sa stau la cozi) deci cautam informatii suplimentare.

Ca toti credeam ceva la inceput de topic, dar intre timp s-au mai aflat niste lucruri. Ceream doar informatii noi care ne-ar usura un pic munca.



#268439 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 06 May 2015 - 08:24 PM in CASA DE MARCAT

Am fost si eu la Ploiesti. Fata de colegul @very de mai sus, eu am stat 45 minute la coada. Toti erau nemultumiti si injurau de mama focului. Dar informatii suplimentare utile n-am aflat.

Notificarea am facut-o in 2 exemplare, primind numar de inregistrare abia dupa ce a verificat in calculator daca am sau nu casa de marcat in unitatile pentru care am depus notificarea.

Deci @mitim, nu cred. Doar cei care au si case de marcat completeaza acel registru.



#268399 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 05 May 2015 - 04:43 PM in CASA DE MARCAT

Nu stiu cine a aruncat zvonul pe piata cum ca s-ar gasi aceste Registre de bani personali, la ANAF. S-a dus unul din administratori acolo ca sa-l cumpere (ca nu avea rabdare) si a dat peste o coada de zeci si zeci si zeci de persoane.

Dar se pare ca nu au aparut registrele (era doar un zvon), si ca doar pe joi/vineri poate apar. Intre timp, putem noi sa le facem personal, printate la calculator dupa modelul din OMFP 513/2015.

Trecand peste asta (oricum deja ma jucam in Excel sa-l fac/paginez), aflu ca acea coada uriasa de la finante era pentru depunerea notificarilor.

Asa ca vin cu o intrebare: voi ati gasit vreo alta modalitate de a depune acea notificare pentru a evita imbulzeala si pierderea unei intregi zile pentru depunere?

Prin e-mail nu cred ca o sa raspunda vreodata careva, ca sa am dovada notificarii, prin posta e aceeasi pierdere de timp si mai multa bataie de cap. Sau gresesc?



#268295 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 30 April 2015 - 06:26 AM in CASA DE MARCAT

Tot golire de buzunare o numesc si daca iti golesti doar un buzunar unde tii mereu o suma fixa pe care o scrii in registru, tu furand si punand in celalalt buzunar pe care nu i-l arati organului de control. Deci totul e ok atata timp cat vanzatorul este un om organizat?

Mai e si registru inregistrat la AF. O pierdere totala de timp si o incarcare a societatilor cu inca un lucru pe care trebuie sa-l completeze/arhiveze. N-o sa se rezolve nimic cu asta. Off...



#268551 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 12 May 2015 - 09:03 PM in CASA DE MARCAT

@mutual Si pana la urma care este problema ca s-a depus notificarea? Chiar daca ai dreptate si nu era obligatorie, nu vad ce se poate intampla daca am depus-o. Avem o problema/grija in minus, un lucru mai putin de care sa ne facem griji si care poate fi interpretata in diverse modalitati de organele de control.

Adica, cel putin pentru mine, acesta imi este scopul: sa fac cat mai multe si cat mai bine, astfel incat, in cazul unui control, sa nu gaseasca o problema de cum intra pe usa, ci sa-si piarda un pic timpul pana gaseste ce sa amendeze, pentru ca sigur gaseste ceva daca vrea (asta daca nu vin chititi doar pe o singura chestie, ci vor sa plece neaparat cu un PV intocmit).



#268509 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 11 May 2015 - 06:25 PM in CASA DE MARCAT

Deci eu nu cred ca doar banii in plus or sa fie o problema. Eu cred ca trebuie justificare pentru orice inclusiv pentru cele in minus. Ca altfel pun 500 lei in fiecare zi, sau 1.000 sau 5.000 si nu ma mai sinchisesc sa trec altceva. Si intotdeauna o sa am mai putin. Si deci chiar pot sa si fur fara grija atata timp cat nu depasesc cat am scris in registru. Deci nu cred asa ceva. Pur si simplu nu cred ca ar da asa o lege, unde-si limiteaza modalitatile prin care pot incasa niste bani pe amenzi.

@kmkz Pai si la salariu nu ai document justificativ care sa evidentieze banii pe care-i ai in plus fata de ce ai scris in registru? Fluturas de salariu, semnatura pe stat, lista cu avansuri/lichidari, dispozitia de plata, orice. De asta chiar nu au cum sa se lege. Nu vad ce distractie ar fi in acele zile.



#270937 registrul de bani personali

Postat de georgyc on 27 October 2015 - 08:21 PM in CASA DE MARCAT

Sunt intarziat, stiu, dar sa inteleg ca nu mai se completeaza registrul de bani personali (si nici nu se mai sanctioneaza lipsa acestuia), prin Legea 186/2015 care spune ca "La articolul I, punctele 3, 6 și 7 se abrogă" ?

Ca deja au facut un carusel din acest aspect: ba se face in 2008 ba ca nu se mai face, apoi in 2015 l-au readus la viata si dupa ce ne-am facut registrul (sau unii chiar cumparat, hehe), dupa alte 2 luni l-au eliminat din nou?

Ma astept acum sa-l reintroduca ca-n filmele "Greu de ucis": "Registrul de bani personali se reintoarce!"



#280407 raport Z

Postat de georgyc on 12 October 2017 - 09:07 AM in CASA DE MARCAT

Cum a spus si mgabi, sunt foarte curios si eu de aceasta lege, deci rugati-o sa v-o arate dumneaei, deoarece dumneavoastra n-o gasiti si nici cei din acelasi domeniu pe care i-ati intrebat. Si cum ea va spune ca exista, atunci inseamna ca stie si care este.

Nu de alta, dar poate gresim, si invatam si noi ceva din asta. Cert este ca in final, cineva sigur va invata ceva. Nu se poate sa lasati treaba asa cum este. In primul rand nu puteti scoate raport z, nu va mai poate pune in concediu de odihna, deci acum ce face, ajunge la trecerea in concediu fara plata, absente nemotivate, intreruperea contractului, etc, de capul dansei?



#280375 raport Z

Postat de georgyc on 11 October 2017 - 07:55 AM in CASA DE MARCAT

Nu am mai auzit asa ceva. Daca nu faci vanzare in zilele respective (nu ai raport Z), asta inseamna ca nu ai fost prezent la serviciu, nu esti pontat si te pune in concediu? Aiurea.

Inchiderea zilnica a casei de marcat prin raportul Z este obligatoriu dar se face DOAR daca s-au efectuat operatii pe acea casa de marcat, inclusiv alimentarea cu numerar (marunt) dimineata daca se face, chiar daca nu s-au efectuat incasari, pentru a "goli" casa de marcat de bani de acea tranzactie initiala.

Dar daca nu au existat tranzactii pe acea casa de marcat nu ai ce raport sa scoti (unele case de marcat nici macar nu pot elibera raport Z in lipsa tranzactiilor). Iar lipsa acestuia NU implica trecerea in concediu a tuturor din acea unitate de lucru.

Practic, contabila dumneavoastra v-a "mancat" tot concediul degeaba, iar acum mai are si problema asta fictiva, datorita lipsei de cunostinte/informare. Discutati cu dansa (cum sa va ceara raporturi Z din zile in care a fost inchisa unitatea???).



#280333 raport Z

Postat de georgyc on 09 October 2017 - 07:23 AM in CASA DE MARCAT

Vezi postareaMissy3_5, la 08 October 2017 - 02:30 PM, a spus:

Bună ziua!Am si eu o nelămurire: se scoate raportul Z in ziua in care nu am încasări?
Mulțumesc frumos!

Te poti uita la cateva mesaje de mai sus si sa-ti vezi raspunsul.



#289600 Probleme instalare noua versiune 6.0.8 a aplicatiei Revisal

Postat de georgyc on 23 December 2020 - 12:00 PM in REVISAL

Atat timp cat faceti un back-up (pe fiecare societate + export general) si mutat in alta parte (pe un dispozitiv extern preferabil) nu e nici o problema in a testa mai multe metode de instalare/dezinstalare/reinstalare/update a programului.

Am avut o data o problema asemanatoare cu niste versiuni anterioare, pe un calculator de la firma si a durat mai putin sa fac backup, sterg tot, si reinstalez programul complet, in loc sa-i dau de cap de ce nu ma lasa, mai ales ca pe acel calculator toata lumea are acces complet si se busesc multe lucruri.




Cometa SQL