Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
doiny's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


doiny's Content

There have been 614 items by doiny (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#235966 TVA firma cu activitatea suspendata

Postat de doiny on 25 January 2011 - 08:07 PM in Arhiva

(7) În cazul persoanelor impozabile care figurează în lista contribuabililor inactivi conform art. 11 din Codul fiscal, precum si al persoanelor în
inactivitate temporară, înscrisă în Registrul Comerului, a căror înregistrare în scopuri de TVA a fost anulată de către organele fiscale competente,
conform art. 153 alin. (9) din Codul fiscal, se consideră că activele corporale fixe, altele decât cele care sunt considerate bunuri de capital conform art.
149 din Codul fiscal, care nu sunt amortizate integral, sunt alocate pe perioada de inactivitate unei activităi fără drept de deducere, fiind obligatorie
ajustarea taxei conform art. 148 lit. c) din Codul fiscal pentru valoarea rămasă neamortizată. Ajustarea va fi reflectată în ultimul decont de taxă depus
înainte de anularea înregistrării în scopuri de TVA a persoanei impozabile. Dacă persoanele impozabile solicită înregistrarea în scopuri de TVA
conform art. 153 din Codul fiscal, atunci când încetează situaia care a condus la scoaterea din evidenă, pot ajusta conform alin. (2) lit. b) taxa
aferentă activelor corporale fixe, altele decât cele care sunt considerate bunuri de capital potrivit art. 149 din Codul fiscal pentru valoarea rămasă
neamortizată. Ajustarea va fi reflectată în primul decont de taxă depus după înregistrarea în scopuri de TVA a persoanei impozabile sau, după caz,
într-un decont ulterior.



#235746 decl. sanatate/CCI - topic 2011

Postat de doiny on 20 January 2011 - 08:47 PM in Arhiva

Norocul meu ca merge on line.....

Dar nu s-ar fi gandit sa dea un numar de inregistrare ceva.... Doamne fereste....

Deabia pot sa printez mesajul ca s-a trannsmis....
care daca ma gandesc , ca nu are nici o valoare pentru ca nu indica nici un cod fiscal....nimic ....

Ma rog, sa ne facem treaba cum trebuie, ca in rest ..... putem lauda cozile....la nesfarsit.....

ca doar suntem romani.



#235709 decl. sanatate/CCI - topic 2011

Postat de doiny on 20 January 2011 - 04:48 PM in Arhiva

Eu am primit cererea instant, odata cu Conventia aceea la baza paginii scrie :Serie de Licenta: ...............
si o tastezi in programul sui cu care transmiti on line.

Eu am transmis on line astazi pentru vre-o 4 firme si a mers...
Uneori da eroare....

Apropo , cum s-au gandit ei asa ......adanc, sa intrerupa sistemul on line care functiona, chiar in ultima luna ????????????

Fantastic.....



#235686 decl. sanatate/CCI - topic 2011

Postat de doiny on 20 January 2011 - 02:31 PM in Arhiva

Stimati colegi va informam ca puteti depune prin email declaratiile la sanatate urmand pasii: intrati pe www.casmb.ro si de acolo va indruma la adresa http://siui.casan.ro...Angajatori.aspx acolo scrii CUI si iti da cheie de acces )
instalezi programul http://siui.casan.ro...oad/dbf-2-email
si pui datele. Initial mi-a dat o eroare dar am intrat pe optiuni email si am bagat smtp-ul pt gmail - scrie in manualul prezentat de ei - smtp de gmail este: smtp.gmail.com se poate folosi si yahoo conform manualului de pe site. In final mi-a spus ca s-a transmis cu succes - doar atat!!!



#235384 Solicitare scutire TVA

Postat de doiny on 14 January 2011 - 08:26 PM in Arhiva

La Sect 2 au verificat in calculator daca a fost ridicat .
Daca totusi a fost ridicat si nu-l aveti , trebuie sa va duceti cu anuntul de la Monitorul Oficialca l-ati pierdut ,
in loc de certificat.



#235350 Solicitare scutire TVA

Postat de doiny on 13 January 2011 - 08:35 PM in Arhiva

La Sect 2 a trebuit balanta sau jurnalul de vanzari,( referitor la cifra de afaceri)
certificatul in oroginal si D 096.



#235237 Solicitare scutire TVA

Postat de doiny on 12 January 2011 - 11:34 AM in Arhiva

Nu mai este nevoie de D 010

D 096 + Certificatul in scopuri de Tva in original



#235212 revenirea la impozit venit micro de 3%

Postat de doiny on 11 January 2011 - 09:51 PM in Arhiva

La sect 6 pe langa declaratia 010 au cerut o declaratie pe propie raspundere a administratorului ca indeplineste conditiile de a fi microintreprindere.



#235069 Solicitare scutire TVA

Postat de doiny on 10 January 2011 - 04:20 PM in Arhiva

S-a modificat 010,

Are cineva in format Word D 010 ?



#234962 decl. 010 - topic 2011

Postat de doiny on 08 January 2011 - 01:38 PM in Arhiva

Poate posta cineva D 010 valabila din 2011 in format word , va rog...

Multumesc.



#234758 decl. sanatate/CCI - topic 2011

Postat de doiny on 05 January 2011 - 12:46 PM in Arhiva

Eu asa banuiesc, si eu am constatat acelasi lucru.

Cred ca vor sa se logheze la baza de date ANAF.

Numai la noi se poate intampla....

Sa vezi coada....



#234519 proiect declaratia unica 112

Postat de doiny on 29 December 2010 - 01:38 PM in Arhiva

In proiectul privind declaratiei 112 asa am inteles si eu... ca se depune si in format electronic, sper sa ai dreptate ......

Merci.... :thumbup:



#234499 proiect declaratia unica 112

Postat de doiny on 28 December 2010 - 09:37 PM in Arhiva

Mie mi se pare ca statul ne crede ori tampiti ori dobitoci......
Am platit certificatul digital pe un an de zile, ca sa aflu ca nu-l mai pot folosi decat in iulie.....
Ce sa mai vorbim de firmele mijlocii si mari care au fost obligate sa depuna electronic...
Sa aflam acum ca NU SE POATE decat pe hartie....

Mi se pare incredibil.... nu vi se pare???



#234481 decizie majorare salariu de la 01.01.2011

Postat de doiny on 28 December 2010 - 05:21 PM in ITM, Inspectia Muncii

Cu placere,

Sarbatori Fericite...

Ca nu se stie ce ne asteapta zilele acestea cu.......modificarile codului fiscal.. :cool: :thumbup:



#234461 salariul minim 2011 cf. noului CCMNN 2011-2014

Postat de doiny on 28 December 2010 - 10:58 AM in Arhiva

Potrivit dispozitiilor art. 40 alin. (1) din Contractul colectiv de munca unic la nivel national pe anii 2011 – 2014, salariul de baza minim brut pe ora, negociat, va fi de 4,118lei/ora,
respectiv 700 lei pentru un program complet de lucru de 170 de ore pe luna.

(2) Strict pentru anul 2011, se stabilesc urmatorii coeficienti minimi de ierarhizare, pentru urmatoarele categorii de salariati:

a) muncitori:
1. necalificati – 1;
2. calificati – 1,1.

b) personal administrativ incadrat in functii pentru care conditia de pregatire este:
1. liceala – 1,1;
2. postliceala – 1,15;

c) personal de specialitate incadrat pe functii pentru care conditia de pregatire este:
1. scoala de maistri – 1,3;
2. studii superioare de scurta durata – 1,3.

d) personalul incadrat in functii pentru care conditia de paregatire este cea de studii superioare – 1,72.
(3) Coeficientii de ierarhizare de la alin. ( 1) se aplica la salariul minim negociat pe unitate.
(4) Salarizarea personalului incadrat conform alin. (1), se va stabili tinand cont si de standardele ocupationale corespunzatoare ocupatiei respective.

Daca, conform grilei de salarizare, salariul brut este rezultatul inmultirii salariului minim cu coeficientul de ierarhire corespunzator postului ocupat, vor fi modificate toate salariile ca urmare a modificarii salariului minim.

Prevederile Contractului colectiv de munca unic la nivel national pe anii 2011 – 2014 se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2011, astfel ca, salariile vor fi majorate incepand cu aceasta data. Contractul colectiv de munca incheiat la nivel de unitate se va modifica in conformitate cu prevederile Contractului colectiv de munca unic la nivel national.

La alineatul (2) al art. 17 din Codul muncii, sunt enumerate elementele cu privire la care salariatul trebuie informat, intre care si salariul.

La alineatul (4) insa, art. 17 din Codul muncii stabileste ca orice modificare a unuia dintre elementele prevazute la alin. (2) in timpul executarii contractului individual de munca impune incheierea unui act aditional la contract, intr-un termen de 15 zile de la data incunostintarii in scris a salariatului, cu exceptia situatiilor in care o asemenea modificare rezulta ca posibila din lege sau din contractul colectiv de munca aplicabil.

De aceea, nu este obligatorie incheierea actului aditional, prin exceptie de la prevederile art. 17 alin. (4) teza I din Codul muncii, in cazul modificarii salariului minim in baza legii sau a contractului colectiv de munca aplicabil.

Asadar, modificarea salariului inscris in contractul individual de munca, prin fectul legii sau al contractului colectiv de munca aplicabil, poate fi operata si prin decizia angajatorului.

Aveti mai jos un Model de decizie

Model decizie colectiva

Antetul

DECIZIA NR. ........./...........................


Angajatorul S.C. .................... S.R.L. cu sediul in ..............., str. ..................... nr. 25, sector/judet .............., inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr. J....../........../......................., C.U.I. ....................., telefon ........................., reprezentata legal prin dl./dna ............................................in calitate de director general /administrator, emite prezenta

DECIZIE

Art. 1 In temeiul art. 40 alin. (1) lit. a) din Contractul colectiv de munca unic la nivel national pentru anul 2011, emite prezenta incepand cu data de 01.01 .2011 salariul de baza lunar se modifica dupa cum urmeaza:

Nr. Crt. Nume si Prenume Functia Salariul vechi (RON) Salariul nou (RON) Semnatura de luare la cunostinta
1
2
3
4
5
6

Art. 2 Prezenta decizie va fi adusa la indeplinire de catre departamentul ....................

Director General/Administrator
.................................................



#234317 decizie majorare salariu de la 01.01.2011

Postat de doiny on 17 December 2010 - 05:55 PM in ITM, Inspectia Muncii

De la 01.01.2010 nu va mai exista relatii cu publicul decat pentru ridicarea cartilor de munca .
Cladirea aceea sub forma de hala de la Bucuresti ,se va desfiinta pentru ITM.
mi-a spus o inspectoare ,ca se vor aduce niste masini grele in ea... habar nu am de unde ca nu a mai continuat discutia....



#233776 Sediu firma + locuinta de serviciu la o societate de contabilitate

Postat de doiny on 01 December 2010 - 05:52 PM in Arhiva

Se mai pune problema si deductibilitatii Tva-ului din facturile de achizitii materiale,
avand in vedere ca nu toata cladirea se utilizeaza in scopul obtinerii de venituri.
(ex locuinta de serviciu administrator sau contrct de comodat) .

Activitati acceptate CECCAR

DOMENIUL PRINCIPAL DE ACTIVITATE ESTE:

692 Activitati de contabilitate si audit financiar ; consultanta in domeniul fiscal

ACTIVITATEA PRINCIPALA ESTE:

6920 - Activități de contabilitate și audit financiar , consultanța în domeniul fiscal;


ACTIVITATI SECUNDARE :
Obiectul de activitate a societatii va include , de asemenea , urmatoarele activitati:
7022 - Activități de consultanță pentru afaceri și management;
8299 - Alte activități de servicii suport pentru întreprinderi;
6209 - Alte activități de servicii privind tehnologia informației;
7320 - Activități de studiere a pieței și de sondare a opiniei publice;
6420 - Activități ale holdingurilor;
6619 - Activități auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activități de asigurare și
fonduri de pensii;
7490 - Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a.;
6831 - Agentii imobiliare;
6621 - Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor

Inchirierea se poate asimila unei agentii imobiliare.



#233419 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de doiny on 22 November 2010 - 07:56 PM in Arhiva

Trebuie sa depui declaratie rectificativa la D 101 si depuneti o cerere de anulare a penalitatilor calculate pentru declaratia incorecta.



#233377 Declaratii electronice contribuabili mijlocii si mari

Postat de doiny on 20 November 2010 - 08:24 PM in Arhiva

aoleu.....

Vezi sa nu uiti......

Asa au spus ca se va depune de la 01 octombrie.....



#233371 Declaratii electronice contribuabili mijlocii si mari

Postat de doiny on 20 November 2010 - 01:12 PM in Arhiva

Eu sunt sceptica ca se va intampla prea curand......

Nu este posibil nici pentru contribuabilii mari si mijlocii ...
cei mici pot doar sa spere .....la formularul unic.



#233343 Declaratii electronice contribuabili mijlocii si mari

Postat de doiny on 19 November 2010 - 05:08 PM in Arhiva

Incearca sa instalezi programul direct pe driverul C , nu intr-un folder, unele programe nu ruleaza decat de pe C.



#233293 Declaratii electronice contribuabili mijlocii si mari

Postat de doiny on 18 November 2010 - 03:34 PM in Arhiva

Declaratiile se depun unde are sediul social societatea , cu exceptia declaratilei de sanatate care se depune acolo unde are angajatul medicul de familie.
(nu uita ca in teritoriu , la casele de sanatate nu primesc declaratiile in revisal )



#233282 Deducere benzina

Postat de doiny on 18 November 2010 - 10:53 AM in Arhiva

NU este valabila nici una dintre variante , foarte multe societati sunt in aceasta situatie, si cred ca si daca va vine un control si ei sunt foarte restrictivi pe aceasta problema , pentru ca daca doriti sa aplicati una dintre cele 2 variante, cititi in norme si vedeti ce documentatie trebuie sa aveti ca sa va incadrati.
I-mi pare rau.....



#233093 MO 550 /07.08.2009

Postat de doiny on 12 November 2010 - 11:14 AM in Arhiva

Vezi postareaLexiroxi, la Nov 11 2010, 09:53 PM, a spus:

In privinta imputernicirii de la contribuabil, daca exista calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul: Hotararea AGA sau Statutul societatii, in original si copie, care atesta aceasta calitate Daca titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezinta documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil.
Formularul 150, imputernicirea si actul de identitate le depui la orice unitate fiscala, daca sunt in regula ar trebui sa le primeasca, si apoi astepti primirea pe email a dreptului de utilizare a serviciului


Adica daca asociatul unic care este inscris in actul constitutiv este titularul certificatului nu mai trebuie imputernicire,
daca , contabilul doreste transmiterea declaratiilor on line, trebuie imputernicire autentificata la notar???

asa sa inteleg ca este textul legii????

Poate este valabil doar pentru contribuabili mari si mijlocii.....



#233091 Primele declaratii...

Postat de doiny on 12 November 2010 - 11:08 AM in Arhiva

Mai mult decat atat , nu vad cum Tva-ul sa fie declarat semestrial la infiintare??

Atentie , sa nu confundati cu vre-o alta notiune.....




Cometa SQL