- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → doiny's Content
doiny's Content
There have been 614 items by doiny (Search limited from 25-November 07)
By content type
See this member's
#235966 TVA firma cu activitatea suspendata
Postat de doiny on 25 January 2011 - 08:07 PM in Arhiva
inactivitate temporară, înscrisă în Registrul Comerului, a căror înregistrare în scopuri de TVA a fost anulată de către organele fiscale competente,
conform art. 153 alin. (9) din Codul fiscal, se consideră că activele corporale fixe, altele decât cele care sunt considerate bunuri de capital conform art.
149 din Codul fiscal, care nu sunt amortizate integral, sunt alocate pe perioada de inactivitate unei activităi fără drept de deducere, fiind obligatorie
ajustarea taxei conform art. 148 lit. c) din Codul fiscal pentru valoarea rămasă neamortizată. Ajustarea va fi reflectată în ultimul decont de taxă depus
înainte de anularea înregistrării în scopuri de TVA a persoanei impozabile. Dacă persoanele impozabile solicită înregistrarea în scopuri de TVA
conform art. 153 din Codul fiscal, atunci când încetează situaia care a condus la scoaterea din evidenă, pot ajusta conform alin. (2) lit. b) taxa
aferentă activelor corporale fixe, altele decât cele care sunt considerate bunuri de capital potrivit art. 149 din Codul fiscal pentru valoarea rămasă
neamortizată. Ajustarea va fi reflectată în primul decont de taxă depus după înregistrarea în scopuri de TVA a persoanei impozabile sau, după caz,
într-un decont ulterior.
#235746 decl. sanatate/CCI - topic 2011
Postat de doiny on 20 January 2011 - 08:47 PM in Arhiva
Dar nu s-ar fi gandit sa dea un numar de inregistrare ceva.... Doamne fereste....
Deabia pot sa printez mesajul ca s-a trannsmis....
care daca ma gandesc , ca nu are nici o valoare pentru ca nu indica nici un cod fiscal....nimic ....
Ma rog, sa ne facem treaba cum trebuie, ca in rest ..... putem lauda cozile....la nesfarsit.....
ca doar suntem romani.
#235709 decl. sanatate/CCI - topic 2011
Postat de doiny on 20 January 2011 - 04:48 PM in Arhiva
si o tastezi in programul sui cu care transmiti on line.
Eu am transmis on line astazi pentru vre-o 4 firme si a mers...
Uneori da eroare....
Apropo , cum s-au gandit ei asa ......adanc, sa intrerupa sistemul on line care functiona, chiar in ultima luna ????????????
Fantastic.....
#235686 decl. sanatate/CCI - topic 2011
Postat de doiny on 20 January 2011 - 02:31 PM in Arhiva
instalezi programul http://siui.casan.ro...oad/dbf-2-email
si pui datele. Initial mi-a dat o eroare dar am intrat pe optiuni email si am bagat smtp-ul pt gmail - scrie in manualul prezentat de ei - smtp de gmail este: smtp.gmail.com se poate folosi si yahoo conform manualului de pe site. In final mi-a spus ca s-a transmis cu succes - doar atat!!!
#234499 proiect declaratia unica 112
Postat de doiny on 28 December 2010 - 09:37 PM in Arhiva
Am platit certificatul digital pe un an de zile, ca sa aflu ca nu-l mai pot folosi decat in iulie.....
Ce sa mai vorbim de firmele mijlocii si mari care au fost obligate sa depuna electronic...
Sa aflam acum ca NU SE POATE decat pe hartie....
Mi se pare incredibil.... nu vi se pare???
#234481 decizie majorare salariu de la 01.01.2011
Postat de doiny on 28 December 2010 - 05:21 PM in ITM, Inspectia Muncii
Sarbatori Fericite...
Ca nu se stie ce ne asteapta zilele acestea cu.......modificarile codului fiscal.. :cool:
#234461 salariul minim 2011 cf. noului CCMNN 2011-2014
Postat de doiny on 28 December 2010 - 10:58 AM in Arhiva
respectiv 700 lei pentru un program complet de lucru de 170 de ore pe luna.
(2) Strict pentru anul 2011, se stabilesc urmatorii coeficienti minimi de ierarhizare, pentru urmatoarele categorii de salariati:
a) muncitori:
1. necalificati – 1;
2. calificati – 1,1.
b) personal administrativ incadrat in functii pentru care conditia de pregatire este:
1. liceala – 1,1;
2. postliceala – 1,15;
c) personal de specialitate incadrat pe functii pentru care conditia de pregatire este:
1. scoala de maistri – 1,3;
2. studii superioare de scurta durata – 1,3.
d) personalul incadrat in functii pentru care conditia de paregatire este cea de studii superioare – 1,72.
(3) Coeficientii de ierarhizare de la alin. ( 1) se aplica la salariul minim negociat pe unitate.
(4) Salarizarea personalului incadrat conform alin. (1), se va stabili tinand cont si de standardele ocupationale corespunzatoare ocupatiei respective.
Daca, conform grilei de salarizare, salariul brut este rezultatul inmultirii salariului minim cu coeficientul de ierarhire corespunzator postului ocupat, vor fi modificate toate salariile ca urmare a modificarii salariului minim.
Prevederile Contractului colectiv de munca unic la nivel national pe anii 2011 – 2014 se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2011, astfel ca, salariile vor fi majorate incepand cu aceasta data. Contractul colectiv de munca incheiat la nivel de unitate se va modifica in conformitate cu prevederile Contractului colectiv de munca unic la nivel national.
La alineatul (2) al art. 17 din Codul muncii, sunt enumerate elementele cu privire la care salariatul trebuie informat, intre care si salariul.
La alineatul (4) insa, art. 17 din Codul muncii stabileste ca orice modificare a unuia dintre elementele prevazute la alin. (2) in timpul executarii contractului individual de munca impune incheierea unui act aditional la contract, intr-un termen de 15 zile de la data incunostintarii in scris a salariatului, cu exceptia situatiilor in care o asemenea modificare rezulta ca posibila din lege sau din contractul colectiv de munca aplicabil.
De aceea, nu este obligatorie incheierea actului aditional, prin exceptie de la prevederile art. 17 alin. (4) teza I din Codul muncii, in cazul modificarii salariului minim in baza legii sau a contractului colectiv de munca aplicabil.
Asadar, modificarea salariului inscris in contractul individual de munca, prin fectul legii sau al contractului colectiv de munca aplicabil, poate fi operata si prin decizia angajatorului.
Aveti mai jos un Model de decizie
Model decizie colectiva
Antetul
DECIZIA NR. ........./...........................
Angajatorul S.C. .................... S.R.L. cu sediul in ..............., str. ..................... nr. 25, sector/judet .............., inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr. J....../........../......................., C.U.I. ....................., telefon ........................., reprezentata legal prin dl./dna ............................................in calitate de director general /administrator, emite prezenta
DECIZIE
Art. 1 In temeiul art. 40 alin. (1) lit. a) din Contractul colectiv de munca unic la nivel national pentru anul 2011, emite prezenta incepand cu data de 01.01 .2011 salariul de baza lunar se modifica dupa cum urmeaza:
Nr. Crt. Nume si Prenume Functia Salariul vechi (RON) Salariul nou (RON) Semnatura de luare la cunostinta
1
2
3
4
5
6
Art. 2 Prezenta decizie va fi adusa la indeplinire de catre departamentul ....................
Director General/Administrator
.................................................
#234317 decizie majorare salariu de la 01.01.2011
Postat de doiny on 17 December 2010 - 05:55 PM in ITM, Inspectia Muncii
Cladirea aceea sub forma de hala de la Bucuresti ,se va desfiinta pentru ITM.
mi-a spus o inspectoare ,ca se vor aduce niste masini grele in ea... habar nu am de unde ca nu a mai continuat discutia....
#233776 Sediu firma + locuinta de serviciu la o societate de contabilitate
Postat de doiny on 01 December 2010 - 05:52 PM in Arhiva
avand in vedere ca nu toata cladirea se utilizeaza in scopul obtinerii de venituri.
(ex locuinta de serviciu administrator sau contrct de comodat) .
Activitati acceptate CECCAR
DOMENIUL PRINCIPAL DE ACTIVITATE ESTE:
692 Activitati de contabilitate si audit financiar ; consultanta in domeniul fiscal
ACTIVITATEA PRINCIPALA ESTE:
6920 - Activități de contabilitate și audit financiar , consultanța în domeniul fiscal;
ACTIVITATI SECUNDARE :
Obiectul de activitate a societatii va include , de asemenea , urmatoarele activitati:
7022 - Activități de consultanță pentru afaceri și management;
8299 - Alte activități de servicii suport pentru întreprinderi;
6209 - Alte activități de servicii privind tehnologia informației;
7320 - Activități de studiere a pieței și de sondare a opiniei publice;
6420 - Activități ale holdingurilor;
6619 - Activități auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activități de asigurare și
fonduri de pensii;
7490 - Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a.;
6831 - Agentii imobiliare;
6621 - Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor
Inchirierea se poate asimila unei agentii imobiliare.
#233282 Deducere benzina
Postat de doiny on 18 November 2010 - 10:53 AM in Arhiva
I-mi pare rau.....
#233093 MO 550 /07.08.2009
Postat de doiny on 12 November 2010 - 11:14 AM in Arhiva
Lexiroxi, la Nov 11 2010, 09:53 PM, a spus:
Formularul 150, imputernicirea si actul de identitate le depui la orice unitate fiscala, daca sunt in regula ar trebui sa le primeasca, si apoi astepti primirea pe email a dreptului de utilizare a serviciului
Adica daca asociatul unic care este inscris in actul constitutiv este titularul certificatului nu mai trebuie imputernicire,
daca , contabilul doreste transmiterea declaratiilor on line, trebuie imputernicire autentificata la notar???
asa sa inteleg ca este textul legii????
Poate este valabil doar pentru contribuabili mari si mijlocii.....
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ doiny's Content
- Regulament