Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Septimiu's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 40

Salt la continut


Septimiu's Content

There have been 1000 items by Septimiu (Search limited from 12-December 07)



Sort by                Order  

#96682 inregistrare factura luna anterioara

Postat de Septimiu on 09 August 2006 - 12:04 PM in Arhiva

foloseste 542... sau 4551 daca e cazu



#96679 cum se trece in CIM salariul negociat in euro?

Postat de Septimiu on 09 August 2006 - 11:55 AM in Arhiva

s-ar putea sa nu iti primeasca la camera de munca in euro, dar daca iti primeste scrii x euro la cursul din data platii sau la un curs stabilit de parti



#96676 Depunerea Bilantului pe 06.2006, trebuie?

Postat de Septimiu on 09 August 2006 - 11:48 AM in Arhiva

o sa ai si vacanta linistita ca mai mult de 15 minute nu iti ia sa faci bilantu' :D



#96675 cont de profit si pierdere

Postat de Septimiu on 09 August 2006 - 11:47 AM in Arhiva

in coloana 30.06.2006 se trec rulajele care sunt in balanta de la 30.06.2006... daca acolo ai si rulajele de anu trecut e cam nasol



#96674 ordine de compensare

Postat de Septimiu on 09 August 2006 - 11:45 AM in ALTE DOCUMENTE

unde au fost discutiile despre OC s-a dat si lextul de lege... oricum trebuie sa opresti exemplarul rosu



#96645 IMPORT MAT PRIMA

Postat de Septimiu on 09 August 2006 - 02:39 AM in Arhiva

pai... e acelasi lucru ?



#96643 IMPORT MAT PRIMA

Postat de Septimiu on 09 August 2006 - 02:17 AM in Arhiva

e cam aiurea pt ca de cele mai multe ori nici nu se primeste invoice-u de la fz... el e la vama cu marfa... deci practic nu stiu care e valoarea marfii (doar in valuta pe baza proformei)
dupa freza mea cheala, daca nu am document justificativ de inregistrare a datorie pe perioada transportului nu are rost sa ma chinui... pe urma apar diferente de curs de la 357=401... complicat

asa am putea zice si de marfa la intern... pleaca de la fz din satu mare pe 31 seara si ajunge la mine pe 1 ... e acelasi lucru ... coi inregistra datoria pe 1 nu pe 31

cred ca treaba cu 357 ar merge la firmele mai mariele care isi fac analize, bugete & d'astea



#96641 IMPORT MAT PRIMA

Postat de Septimiu on 09 August 2006 - 01:54 AM in Arhiva

pai ...
in cazul asta 357=401... 401 de aici e transportatorul... fz meu nu apare :D... oricum eu stiam (nu stiu de unde) ca pt a da ceva uneio terte pesoane trebuie intai sa ai acel ceva si cum eu nu am vauzt la fata marfa respectiva e cam aiurea; la mine programul imi cere data scadenta dsa o introduc cu tastatura deci nu e problema...
sunt chiar curios daca aplica cineva metoda cu 357 :unsure:



#96638 IMPORT MAT PRIMA

Postat de Septimiu on 09 August 2006 - 01:14 AM in Arhiva

daca am materie prima pelcata din china pe 15 mai si ajunge pe 10 iunie, inregistrez intrarea in mai sau in iunie ? :D (intrare = dvi), nu ai dvi, nu ai fost la vama, n-ai platit taxe, n-ai luat marfa, nu ai ce sa inregistrezi :unsure:



#96626 Ce trebuie sa contina raportul administratorilor

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 10:07 PM in Arhiva

din directivele europene citire:
SECȚIUNEA 9
CONȚINUTUL RAPORTULUI ADMINISTRATORILOR

259. - (1 ) C nsiliul de administrație elaborează pentru fiecare exercițiu financiar un raport, denumit în continuare raportul administratorilor, care cuprinde cel puțin o prezentare fidelă a dezvoltării și performanței activităților entității și a poziției sale financiare, împreună cu o descriere a principalelor riscuri și incertitudini cu care se confruntă.
(2) Prezentarea de mai sus este o analiză echilibrată și cuprinzătoare a dezvoltării și performanței activităților entității și a poziției sale financiare, corelată cu dimensiunea și complexitatea activităților.
(3) În măsura în care este necesar pentru a înțelege dezvoltarea entității, performanța sau poziția sa financiară, analiza cuprinde indicatori financiari și, atunci când este cazul, indicatori nefinanciari-cheie de performanță, relevanți, pentru activități specifice, inclusiv informații despre aspecte privind mediul înconjurător și angajații.
(4) În furnizarea analizei sale, raportul administratorilor include, atunci când este cazul, referiri și explicații suplimentare privind sumele raportate în situațiile financiare anuale.
260. - Raportul administratorilor oferă, de asemenea, informații despre:
a) evenimente importante apărute după sfârșitul exercițiului financiar;
B) dezvoltarea previzibilă a entității;
c) activitățile din domeniul cercetării și dezvoltării;
d) informații privind achizițiile propriilor acțiuni, și anume:
- motivele achizițiilor efectuate în cursul exercițiului financiar;
- numărul și valoarea acțiunilor achiziționate și înstrăinate în cursul exercițiului financiar și proporția din capitalul subscris pe care acestea o reprezintă;
- în cazul achiziției și înstrăinării cu titlu oneros, contravaloarea acțiunilor;
- numărul și valoarea nominală a tuturor acțiunilor achiziționate și deținute de entitate și proporția din capitalul subscris pe care acestea o reprezintă;
e) existența de sucursale ale entității;
f) utilizarea de către entitate a instrumentelor financiare, în cazul în care sunt semnificative pentru evaluarea activelor sale, datoriilor, poziției financiare și a profitului sau pierderii:
- obiectivele și politicile entității în materie de gestiune a riscului financiar, inclusiv politica sa de acoperire împotriva riscurilor pentru fiecare tip major de tranzacție previzională pentru care se utilizează contabilitatea de acoperire împotriva riscurilor, și
- expunerea entității la riscul de piață, riscul de credit, riscul de lichiditate și la riscul fluxului de trezorerie.
Scopul acestor prezentări este de a furniza informații care să ajute la înțelegerea mai bună a semnificației instrumentelor financiare bilanțiere sau extrabilanțiere asupra situației financiare a unei entități, rezultatelor activității ei și fluxurilor de trezorerie și de a ajuta în evaluarea sumelor, momentului apariției și gradului de siguranță a fluxurilor de trezorerie viitoare asociate cu acele instrumente.
Prezentările cerute oferă informații pentru a-i ajuta pe utilizatorii situațiilor financiare în evaluarea gradului de risc aferent instrumentelor financiare, recunoscute sau nu în bilanț.
Tranzacțiile cu instrumente financiare pot avea ca rezultat pentru o entitate asumarea sau transferarea către alte părți a unuia sau mai multora dintre riscurile financiare descrise mai jos.
a) Riscul de piață cuprinde trei tipuri de risc:
- riscul valutar - este riscul ca valoarea unui instrument financiar să fluctueze din cauza variațiilor cursului de schimb valutar;
- riscul ratei dobânzii la valoarea justă - este riscul ca valoarea unui instrument financiar să fluctueze din cauza variațiilor ratelor de piață ale dobânzii;
- riscul de preț - este riscul ca valoarea unui instrument financiar să fluctueze ca rezultat al schimbării prețurilor pieței, chiar dacă aceste schimbări sunt cauzate de factori specifici instrumentelor individuale sau emitentului acestora, sau factori care afectează toate instrumentele tranzacționale pe piață.
Termenul "risc de piață" încorporează nu numai potențialul de pierdere, dar și cel de câștig.
B) Riscul de credit - este riscul ca una dintre părțile instrumentului financiar să nu execute obligația asumată, cauzând celeilalte părți o pierdere financiară.
c) Riscul de lichiditate - (numit și riscul de finanțare), este riscul ca o entitate să întâlnească dificultăți în procurarea fondurilor necesare pentru îndeplinirea angajamentelor aferente instrumentelor financiare. Riscul de lichiditate poate rezulta din incapacitatea de a vinde repede un activ financiar la o valoare apropiată de valoarea sa justă.
d) Riscul ratei dobânzii la fluxul de trezorerie - este riscul ca fluxurile de trezorerie viitoare să fluctueze din cauza variațiilor ratelor de piață ale dobânzii. De exemplu, în cazul unui instrument de împrumut cu rată variabilă, astfel de fluctuații constau în schimbarea ratei dobânzii efective a instrumentului financiar, fără o schimbare corespondentă a valorii sale juste.
O entitate trebuie să prezinte obiectivele și politicile de gestionare a riscului, inclusiv politicile de acoperire a acestuia.
261. - În cazul entităților ale căror valori mobiliare - în totalitate sau o parte din aceste titluri - sunt admise la tranzacționare pe o piață reglementată și care fac obiectul unei oferte publice de preluare, astfel cum acestea sunt definite în legislația în vigoare privind piața de capital, raportul administratorilor trebuie să cuprindă următoarele informații detaliate despre:
a) structura capitalului lor, inclusiv valorile mobiliare care nu sunt admise la tranzacționare pe o piață reglementată, cu indicarea claselor diferite de acțiuni și, dacă este cazul, pentru fiecare clasă de acțiuni, drepturile și obligațiile atașate clasei respective și procentul din capitalul social total pe care îl reprezintă;
B) orice restricții legate de transferul de valori mobiliare, cum ar fi limitările privind deținerea de titluri de valoare sau necesitatea de a obține aprobarea entității sau a altor deținători de valori mobiliare;
c) deținerile semnificative directe și indirecte de acțiuni (inclusiv deținerile indirecte prin structuri piramidale și dețineri încrucișate de acțiuni, așa cum acestea sunt definite în reglementările în vigoare privind piața de capital);
d) deținătorii oricăror valori mobiliare cu drepturi speciale de control și o descriere a acestor drepturi;
e) sistemul de control al oricărei scheme de acordare de acțiuni salariaților, dacă drepturile de control nu se exercită direct de către salariați;
f) orice restricții privind drepturile de vot, cum ar fi limitările drepturilor de vot ale deținătorilor unui procent stabilit sau număr de voturi, termenele de exercitare a drepturilor de vot sau sistemele prin care, cooperând cu entitatea, drepturile financiare atașate valorilor mobiliare sunt separate de deținerea de valori mobiliare;
g) orice acorduri dintre acționari care sunt cunoscute de către entitate și care pot avea ca rezultat restricții referitoare la transferul valorilor mobiliare și/sau la drepturile de vot;
h) regulile care prevăd numirea sau înlocuirea membrilor consiliului de administrație și modificarea actelor constitutive ale entității;
i) puterile membrilor consiliului de administrație și, în special, cele referitoare la emiterea sau răscumpărarea de acțiuni;
j) orice acorduri semnificative la care entitatea este parte și care intră în vigoare, se modifică sau încetează în funcție de o modificare a controlului entității ca urmare a unei oferte publice de preluare, și efectele rezultate din aceasta, cu excepția cazului în care prezentarea acestor informații ar prejudicia grav entitatea.
Această excepție nu se aplică în cazul în care entitatea este obligată în mod special să prezinte asemenea informații conform altor cerințe legale;
k) orice acorduri dintre entitate și membrii consiliului său de administrație sau salariați, prin care se oferă compensări dacă aceștia demisionează sau sunt concediați fără un motiv rezonabil sau dacă relația de angajare încetează din cauza unei oferte publice de preluare.
262. - Raportul administratorilor se aprobă de consiliul de administrație și se semnează în numele acestuia de președintele consiliului.



#96625 nedumerire!

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 10:03 PM in Arhiva

doar cheltuiala



#96622 departamente casa de marcat

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 10:03 PM in Arhiva

parca de la anu erau obligatorii codurile de bare



#96620 Disconturi :)

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 10:00 PM in Arhiva

se poate face un discount la intrebari penibile pe forum ? :unsure:



#96618 Salariati/Firme IT - noul Cod Fiscal

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 09:55 PM in Arhiva

cititi modificarile codului fiscal aparute pe 1 august ca se aplica de la anu :unsure:



#96594 stie cineva ?

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 06:33 PM in Arhiva

am gasit si restu... danke soson



#96593 Ord. 35/2006 - vector fiscal nou ? decl. 010 ?

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 06:13 PM in Arhiva

ieri



#96581 ordine de compensare

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 05:00 PM in ALTE DOCUMENTE

gandeste-te ca ar fi chitante, ce exemplar opresti ?



#96575 698=4418

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 04:11 PM in Arhiva

citeste directivele europene, acolo scrie ca orice corectarea a cheltuielilor si a veniturilor din ani precedenti se face cu ajutorul rezultatului reportat



#96571 Depunerea Bilantului pe 06.2006, trebuie?

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 03:39 PM in Arhiva

daca a zis "In 2005 era micro si nu am depus semestrial bilantul" inseamna ca nu l-a depus pt ca era mciro :unsure:



#96569 Depunerea Bilantului pe 06.2006, trebuie?

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 03:28 PM in Arhiva

se depune indiferent de cifra de afaceri
trebuia sa depui si anu trecut :lol:



#96560 Ord. 35/2006 - vector fiscal nou ? decl. 010 ?

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 02:24 PM in Arhiva

12. După alineatul (6) al articolului 109 se introduc două noi alineate, alineatele (7) și (8), cu următorul cuprins:
"(7) Prin derogare de la dispozițiile legale în vigoare privind termenele de plată, impozitele și contribuțiile aferente veniturilor din salarii se plătesc astfel:
a) trimestrial, până la data de 25 inclusiv a lunii următoare trimestrului, de către contribuabilii persoane juridice care au statut de microîntreprindere, în condițiile Legii nr. 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, cu modificările și completările ulterioare, precum și de către persoanele fizice care desfășoară activități independente;
cool.gif anual, până la data de 25 inclusiv a lunii ianuarie a anului următor, de către asociații, fundații sau alte entități fără scop patrimonial, cu excepția instituțiilor publice.

Art. III. - Prezenta ordonanță intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, cu următoarele excepții:
a ) dispozițiile art. 17419 și 17424 de la pct. 36 al art. I, care intră în vigoare la 3 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I;
b ) pct. 2-4, 9, 12 și 36, cu excepțiile prevăzute la lit. a), ale art. I, care intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2007

uita-te dupa numarul articolelor, punctelor, alineatelor



#96559 mijloacele fixe vor trebui vandute doar prin licitatie...

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 02:23 PM in Arhiva

Vezi postareamihails2005, la Aug 8 2006, 02:14 PM, a spus:

am si eu o intrebare?cum se formuleaza cererea proprie pentru un control de fond?multumesc.
intrebi la mijloace fixe ?



#96553 Ord. 35/2006 - vector fiscal nou ? decl. 010 ?

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 02:00 PM in Arhiva

mai citeste o data



#96542 IMPORT MAT PRIMA

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 01:02 PM in Arhiva

01.08...



#96541 Ord. 35/2006 - vector fiscal nou ? decl. 010 ?

Postat de Septimiu on 08 August 2006 - 01:01 PM in Arhiva

dar scria pana acum asa ceva ? :lol:
e diferenta intre cod fiscal si cod de procedura fiscala ... citatele astea modifica codul de procedura fiscala :rolleyes:




Cometa SQL