- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Doina P's Content
Doina P's Content
There have been 1000 items by Doina P (Search limited from 23-November 07)
By content type
See this member's
#96371 Concediu
Postat de Doina P on 06 August 2006 - 12:58 PM in Arhiva
Plec pe 26 aug spre Valea Luarei +Paris( total 10-12 zile )Ma intalnesc cu nicole33? :lol:
Ma bucur sa vad ca 45% dinte noi merg in strainatate .daca ma intrebati acum 4 ani, mergeam doar la Brasov(adica acasa la mama)
#95967 amenzi
Postat de Doina P on 01 August 2006 - 06:11 PM in Arhiva
Eu asa am sa fac. M-am dus ieri ca un boboc cu o decl 010 sa scot darile pt salariati (nu mai are)si aflu ca nici nu avea declarati in vector salariatii! Care credeti ca a fost prima fraza:" platiti amenda si veniti cu decl 010 pt a inscrie salariatii, dupa care o dati si pe cu scoaterea "...Eu am preluat firma acum 7 luni si nici
prin cap nu mi-a trecut ca nu-i are declarati
#95904 Declaratii fiscale
Postat de Doina P on 01 August 2006 - 09:47 AM in Arhiva
-personal la sectorul unde apartii
-prin mail (cel mai usor) pt asta te duci cu o cerere la sediul central unde specifici de la ce adresa vei trimite decl,si ei o sa-ti dea un numar pe care-lvei utiliza
Sfatul meu : du-te la sediul central cu decl iunie+disketa si te rogi la cei de la Informatica sa o primeasca+
cerere pt a trimite pe viitor decl
#95771 Va rog mult, am mare nevoie de sfaturi...
Postat de Doina P on 30 July 2006 - 09:07 PM in Arhiva
#95769 amenzi
Postat de Doina P on 30 July 2006 - 08:51 PM in Arhiva
fara salariati. Asa scapi de ceva decl. implicit si amenzi mai mici. gandeste-te ca doar la TVA lunar ai peste 24 luni*1 mil ROL =24 mil mumai asta ... Bafta :)
#95748 O societate presupune multe batai de cap...
Postat de Doina P on 30 July 2006 - 02:43 PM in Arhiva
2.Pt. a evita pierderea, contezi chelt facute "in avans"folosind 471 cu analitice; vei inchide contul in momentul cand vei avea venit.
3.Regularizeaza obligatoriu decont TVA, folosind pozitiile "regularizari" (3sau 9)din decont
4.De obicei ii intereseaza platile catre buget... dar sunt oamenii si oameni... :closedeyes:
#95746 O societate presupune multe batai de cap...
Postat de Doina P on 30 July 2006 - 02:29 PM in Arhiva
Vistarom, la Jul 28 2006, 06:32 PM, a spus:
Sunt foarte impresionat de munca pe care o desfasurati aici :) si sper ca si eu in cativa ani voi fi in styare sa dau sfaturi, insa pana atunci... ma confrunt doar cu intrebari la care nu stiu raspuns.
Le voi enumera pe toate (4 la numar) si va rog sa raspundeti la cate stiti. Am zis sa nu le postez aparte...
Mai intai un pic despre societate. A fost infiintata ca microintreprindere in februarie 2005. Anul acesta e platitoare de impozit pe profit. Cifra de afaceri a societatii este foarte mica, in jur de 1000 euro pe an.
Eu am platit absolut toate impozitele care trebuiau si de asemenea am depus la timp toate declaratiile, inclusiv bilantul.
Acum intrebarile:
1. La realizarea bilantului, nestiind cum se contabilizeaza dividendele si nedorind (pentru un 329 lei profit) am bagat aceasta suma in rezerve (5% in rezerve legale si restul in contul alte rezerve). In anul financiar 2006, inca nu am avut nici o incasare, insa anumite cheltuieli le-am avut. As vrea ca aceste cheltuieli sa le scad din rezerve, insa nu stiu cum functioneaza acest cont. As vrea sa scad din rezerve si cheltuieli cu amortizarile, insa iarasi nu stiu cum sa fac. Practic ar trebui sa jonglez cu 3 conturi: cont de banca/casa, cont de rezerve si cont de cheltuieli. M-am gandit la o varianta:
Cheltuieli = banca
rezerve=cheltuieli, insa astfel apare la cheltuieli inregistrari si pe debit si pe credit si nu stiu daca e normal. Va rog sa-mi explicati cum functioneaza contul de rezerve si ce reprezinta intr-un final el (cum ma pot folosi de el). Va multumesc anticipat.
2. E obligatoriu pt o societate sa aiba cel putin un cont in banca chiar daca nu face operatiuni prin banca (doar in cash)?
3. Cum se poate rectifica un decont TVA? Am platit TVA mai mult decat trebuia si desi e o suma modica (cam 15 lei) apar diferente intre ce am in contabilitate de recuperat si ce am pe deconturi :( Am inteles ca nu exista o procedura pentru asa ceva, asa ca ma gandeam sa bag banii aia la pierderi :D Sfatuiti-ma va rog
4. O intrebare mai generica care ar suna cam asa: ce anume ii intereseaza pe inspectorii fiscali? Sa incerc sa explic ce doresc sa aflu dand exemplu cazul meu. Eu am platit intotdeauna (la timp adica) absolut toate darile pe care le-am avut (impozit pe salarii si conexe lor timp de vreo 6 luni, impozit pe venit, TVA), unele chiar mai mult decat trebuia (urmeaza sa recuperez ce am platit in plus). In aceasta privinta sunt foarte linistit. Insa, nu sunt foarte convins ca in contabilitate am redat absolut corect activitatea societatii (e posibil sa fi aparut erori), fiindca desi am facut la facultate contabilitate (facultatea de administrarea afacerilor, probabil ar trebui sa stiu suficienta conta ca sa-mi pot administra minuscula afacere), totusi in multe privinte nu stiam exact cum si ce se face si am facut cum am crezut. Intrebarea ar fi pentru cei care au avut de a face cu inspectii fiscale: daca ti-ai onorat toate obligatiile fiscale, insa contabilitate are si niste greseli (care nu afecteaza impozitele) cum procedeaza ei? Ma pot amenda si pentru asta? Pot sa dorm linistit sau nu?
Va multumesc pentru rabdarea cu care ati citit lungul meu mesaj si astept un feedback de la dvs cat mai repede (trebuie sa iau unele decizii in functie de asta) ;)
Vitalie
Vistarom, la Jul 29 2006, 06:02 PM, a spus:
O zi buna!
#94959 declaratia 010
Postat de Doina P on 23 July 2006 - 11:56 PM in Arhiva
cum a fost inregistrata soc. Deseori patronul a cerut ceva ,iar cel ce a infiintat soc.a declarat altceva Numai daca e cazul faci modificare !
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Doina P's Content
- Regulament