Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
pav's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 7

Salt la continut


pav's Content

There have been 167 items by pav (Search limited from 29-November 07)



Sort by                Order  

#187632 exista plafon la creditare/restituire cu numerar?

Postat de pav on 18 November 2008 - 12:42 PM in Arhiva

Vezi postarealum, la Nov 18 2008, 01:49 PM, a spus:

Vezi postareabubuvict, la Nov 18 2008, 01:14 PM, a spus:

cauta pe forum in ''intrebari si raspunsuri>diverse probleme contabile>CREDITARI-RESTITUIRI''.
Hai mah zii shi mie ka nu gasesc unde m-ai trimis...please...ka nush daka am procedat bine :thumbup:



"[Hai mah zii shi mie ka nu gasesc unde m-ai trimis...please...ka nush daka am procedat bine "


daca folosesti acest stil de scriere nu o sa gasesti niciodata legi, ordonante si alte detalii cu privire la contabilitate - in stilul tau de scriere- :frusty:
de ce nu cauti atent ??? este mai simplu sa ti se ofere asa - mura-n gura



#187528 urgenta,am nevoie de un sfat

Postat de pav on 17 November 2008 - 12:43 PM in Arhiva

In astfel de situatii ar trebui sa stai de vorba pe rand cu cate una din ele (separat) sa intrebi care este problema de-au ajuns sa te jigneasca fara motiv, daca nu inteleg nimic din ceea ce tu le spui, atunci treci la partea cu amenintarile , dar fa- o public sa auda si ceilalti colegi , sunt convinsa ca nu toata lumea impartaseste aceeasi idee cu cele doua- si atunci o sa vezi ca nu mai sunt atat de agesive , o sa dea inapoi- chiar daca prin absurd ati concura pentru un post - sau un proiect ambitios- motiveaza-te in fata lor ca poti mai mult decat inteleg ele -nu suporta-

mult noroc,



#187517 prima de stabilitate

Postat de pav on 17 November 2008 - 11:56 AM in Arhiva

Multe societati nu platesc prime la noii angajati, decat dupa cel putin 3- 6 luni de la angajare nu stiu daca este corect , dar cred ca depinde ce se scrie in contractul colectiv de munca, sau in regulamentul intern al firmei -
noul angajat ce aport a adus societatii? - daca nu-i convine in trei zile a plecat si-a dat demisi - nu cred ca poti plati,

asteptem si alte pareri autorizate in acest domeniu...



#187330 concediu medical

Postat de pav on 14 November 2008 - 02:55 PM in Arhiva

calendaristice, concediul medical include sambata si duminica



#187309 infiintare societate

Postat de pav on 14 November 2008 - 11:59 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Vezi postareamuntean_lau, la Nov 14 2008, 12:29 PM, a spus:

Buna! Lucrez la o firma si mi-am facut PFA. As vrea sa stiu cum


"Buna! Lucrez la o firma si mi-am facut PFA. As vrea sa stiu cum "


daca luam exact asa cum ai scris tu- apai numai tu stii cum te-ai facut PFA
poate vrei sa intrebi altceva, cred ca nimeni de pe forum nu poate sa ghiceasca ce ai vrut cu aceasta intrebare!!



#187246 Cand trece un furnizor in peste 1 an

Postat de pav on 13 November 2008 - 04:41 PM in Arhiva

Andrei , ar trebui sa fii putin mai explicit - nu ai expus problema inteligibil-
cred ca te referi la facturi restante mai vechi de un an??? , platite partial ?
daca ai facturi neplatite in totalitate sau partial , daca ai bani le platesti ce astepti/- furnizorul poate sa-ti trimita notificare sau te poate actiona in judecata -depinde - poate daca iei legatura cu ei te mai pasuie putin pana ai bani sa le platesti-

eu asa cred ca am inteles din ceea ce tu ai scris anterior



#187212 Charisma TotalSoft - ce parere aveti ?

Postat de pav on 13 November 2008 - 01:29 PM in Arhiva

total soft s-a impus pe piata cam prin 2001-2002 a inceput timid , dar acum s-au dezvoltat foarte mult- la inceput toti erau disponibili, draguti, te ajutau, rezolvau totul repede ,au trecut de la o versiune la alta de cel putin doua ori pe an, ( asta in funtie de cerintele clientului si de potenta financiara) , dar acum ajunsi undeva ....mai sus cam greu ii poti aborda



#187144 Impozit profit - Sponsorizare

Postat de pav on 12 November 2008 - 03:00 PM in Arhiva

bubuvict, multumesc foarte mult, imi este de mare ajutor



#187107 Impozit profit - Sponsorizare

Postat de pav on 12 November 2008 - 10:56 AM in Arhiva

referitor la calculul impozitului pe profit- cum procedati la inscrierea lui in registrul fiscal???
luati fiecare cont de venit in parte si treceti soldul?- dupa care faceti un total venituri -din care deductibile x , neductibile y?
- la cheltuieli la fel ?

as vrea sa stiu cum ar trebui sa arate registrul completat??
si bineinteles calculul la impozit pe profit?



#187090 Bilant nedepus

Postat de pav on 12 November 2008 - 07:54 AM in Arhiva

daca societatea a fost inregistrata ca microintreprindere, dupa primele doua luni neaparat trebuia sa angajezi o persoana, poae nu au trecut cele 60 de zile si te poti incadra sa angajezi pe cineva, altfel iti pierzi statutul de micro.



#186867 Monografie leasing, contract novatie

Postat de pav on 10 November 2008 - 03:34 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Vezi postareairina petcu, la Oct 22 2008, 10:05 AM, a spus:

Am urmatoarea situatie:
- In luna februarie 2008, o firma a achizitionat un camion in leasing financiar. In luna septembrie, patronul s-a hotarat sa o cumpere de la societatea de leasing. Societatea de leasing a facut factura definitiva pe camion. Achizitie intracomunitara.Valoare=45.000 EUR
Ma intereseaza sa stiu daca urmatoarele sunt corecte (nu am mai avut de a face cu asa ceva) :
- Valoare camion pe contractul de leasing = 80.000 EUR
- Rata lunara = 2000 EUR
- Plata rate leasing februarie-august = 2000x 7 = 14000
Sold cont 167 = 66.000 E
Sold cont 2133 = 80.000 E
La primirea facturii de achizitie camion-inregistrari contabile:

2133 - 404 = 45.000 EUR

2133 - 167 = -66.000 eur

- sold ct. 167 = 0
- sold ct. 2133 = 59000 eur.

Intrebare: Sunt corecte aceste inregistrari, avand in vedere ca valoarea mijlocului fix se diminueaza si camionul a fost amortizat 6 luni la valoarea de 80.000 eur? Sau este corect soldul rezultat?

Va rog sa ma ajutati, nu am mai avut astfel de cazuri.

Multumesc

daca valoarea contractului de leasing este de 80000 EUR (in aceasta valoare este inclus si tva)

este normal ca fisa contului ptr mijloc fix sa fie mai mic ptr ca nu include tva, chelt cu comision de facturare, chelt cu dobanda , alte cheltuieli de inchiderea contractului..



#186579 declaratii nedepuse la termen

Postat de pav on 06 November 2008 - 04:53 PM in Arhiva

Vezi postareadimalexia, la Oct 30 2008, 12:32 AM, a spus:

Da... asa este... trebuie sa verifici... s-ar putea sa ai probleme.
Da... eu am rezolvat azi... cu avertisment...


cand se rezolva o "scapare" doar cu avertisment cum se procedeaza- administratia financiara iti trimite o instiintare ? sau te noteaza si la prima abatere in timp de un an ( parca asa am inteles) te arde??



#186516 Charisma TotalSoft - ce parere aveti ?

Postat de pav on 06 November 2008 - 08:31 AM in Arhiva

Charisma de la total soft este foarte complexa - buna , dar extrem de scumpa--

face foarte multe lucruri- verificari operationale cu contabile nu dai gres-
sa nu credeti ca nu are si hibe- dar se rezolva



#185181 cu TVA sau fara?

Postat de pav on 22 October 2008 - 03:55 PM in Arhiva

Vezi postareatopala_gustav, la Oct 22 2008, 03:35 PM, a spus:

1) asigurarile ( RCA, Casco) ar putea fi mai scumpe decit cele pe persoana fizica;
2) nu stiu daca iti va trebui o imputernicire in cazul in care vrei sa pleci cu masina in afara tarii;
3) daca o vei vinde, va trebui ca 19% din suma sa se duca la stat, ca TVA incasat.
4) e posibil sa mai platesti niste taxe anuale, pe care persoanele fizice proprietari auto nu le platesc.
Daca ai raspunsuri la problemele de mai sus, te rog posteaza-le.
1. la persoanele fizice asigurarile casco si rca sunt mult mai ieftine - depinde si de masina detinuta
2. imputernicire iti trebuie chiar daca esti persoana fizica sau juridica - proprietarul masinii este societatea de leasing
3. ca persoana fizica , atunci cand vinzi ceva , te duci la adm. financiara sa-ti platesti 19%?? - asta nu stiu -poate taxele notariale se platesc -...
4. si persoane fizice platesc taxe anuale -din ianuarie 2008 toata lumea care are auto in leasing s-au declarat ( s-au inscris pe rol cu acest bun) la adm financira .



#185176 cu TVA sau fara?

Postat de pav on 22 October 2008 - 03:47 PM in Arhiva

Vezi postareauana.be, la Oct 22 2008, 12:14 PM, a spus:

MO partea I : cod fiscal capIX : operatiuni scutite de taxa , art.141 , alin (2) , lit b) : "operatiunile de asigurare si/sau de reasigurare , precum si prestarile de servicii in legatura cu operatiunile de asigurare si/sau de reasigurare efectuate de persoanele care intermediaza astfel de operatiuni "
Cu asta mergeti la cei care sustin ca factureaza cu tva pt ca ei presteaza servicii :)



aici pot sa vin cu o adaugare- in sensul ca depinde de societatea care factureaza cu tva asigurarile casco si rca - daca societatea nu are ca si obiect de activitate acest lucru - adica nu este broker ( ma refer la leasing) plateste asigurarile casco, rca si taxa de poluare pentru utilizatori la societatile de asigurare cat si la bugetul statului- iar apoi isi recupereaza aceste plati prin refacturare la client - unde aplica tva ...



#184430 cladiri

Postat de pav on 15 October 2008 - 02:08 PM in Arhiva

daca este persoana juridica emiti factura cu valoarea cladirii (valoare cu care vrei sa vinzi) catre clientul respectiv, la randul tau ai facturi pe care nu le-ai achitat catre el

in ordinul de compensare treci toate facturile care le ai de achitat catre furnizor (clientul tau) si compenssezi la nivelul sumei care o doresti - neaparat sumele sa fie egale , cat si data ordinului de compensare sa fie in aceeasi zi . aici sunt mai multe probleme -in sensul ca daca factura este mai mare de 10000 lei sau mai veche de 30de zile trebuie sa se mearga la IMI- unii mai fac compensari fara sa se inregistreze la IMI



#183781 Documente primare-productie

Postat de pav on 07 October 2008 - 01:55 PM in PRODUCTIE

Vezi postareaaura_pecingine, la Oct 13 2005, 09:50 AM, a spus:

Pentru materia prima consumata conform retetarului se intocmeste bon de consum si pentru incarcarea in gestiune a produselor rezultate intocmesti bon de transfer- restituire.
si bineinteles trebuie intocmit si raport de productiedin care reiese produsele obtinute si consumul de materii prime.
Iti doresc o zi buna . :



referitor la bonul de consum- eu cand primesc materia prima (nisip, ciment, var, vopsea, oxid,apa, coloranti) intra in gestiune prin NIR si cand intra in procesul de productie se consuma conform retetarului- mai este nevoie sa se faca bon de consum ? ( nu se consuma de doua ori cantitatea?) intreb pentru ca nu ma pricep si din pacate lucrez la o societate de productie in constructii -
nu mai vorbesc de soldul contului 345 care are la sfarsit de luna sold debitor , iar contul 711 nu are sold ( este inchis)
poate , daca puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi pe care sa pot sa le aplic si eu... multumesc.




Cometa SQL