Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nico1979's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


nico1979's Content

There have been 93 items by nico1979 (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#267279 Registrul de casa

Postat de nico1979 on 07 March 2015 - 06:39 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Buna ziua!
Am o societate cu 2 puncte de lucru cu cate 2 angajati fiecare si un angajat pe sediu (comert cu produse cosmetice). La fiecare punct de lucru, am cate un registru de casa, unde inregistrez Z-urile zilnice si platile aferente facturilor de marfa, cate un registru NIR si raport de gestiune. La sfarsit de saptamana administratorul aduce banii de pe fiecare punct la casieria sediului, unde am al 3-lea registru de casa. Este corect daca din casieria sediului, platesc toate celelalte cheltuieli, inclusiv cele aferente fiecarui punct de lucru si anume chiria , contactele SSM, energia, salariile si contributiile salariale? Multumesc



#266901 Acces stagiu expert - topic 2015

Postat de nico1979 on 17 February 2015 - 04:05 PM in EXAMENUL PT EXPERTI SI CONTABILI AUTORIZATI

Buna!
Va rog mult sa ma ajutati si pe mine cu materiale pentru studiu (intrebari si raspunsuri) pe care le aveti.
Adresa mea de email este: nicoleta7710@yahoo.com
Multumesc



#266527 Reluare activitate firma suspendata temporar

Postat de nico1979 on 02 February 2015 - 01:53 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna ziua!
Va rog sa-mi dati mai multe informatii, eventual o baza legala pentru urmatoarea situatie:am avut un SRL platioare de TVA si cu imp pe profit la data suspendarii temporare a activitatii si am si regim derogatoriu. Acum administratorul doreste reluarea activitatii, inca nu s-a terminat perioada de suspendare, pe mine ma intereseaza care sunt pasii de urmat la administratia financiara. (Din cate am citit, trebuie depusa in termen de 10 zile de la data depunerii cererii de reluarea a activ la ONRC, decl 010 cu imp micro, solicitarea inregistrarii in scopuri de TVA si iesirea din regimul derogatoriu).
Inca o problema tot la aceasta firma: la data suspendarii am avut niste mijloace fixe (2 vitrine frigorifice), care nu erau amortizate integral. Ce fac cu ele?
Multumesc



#264359 Schimbare adresa salariat

Postat de nico1979 on 24 September 2014 - 09:51 AM in REVISAL

Buna ziua!
Am un salariat care si-a schimbat adresa din buletin, data eliberarii buletinului cu noua adresa fiind 26.08.2014. Eu cred ca trebuie sa raportez in revisal, dar deja au trecut cele 19 zile, eu acum am aflat. Ce pot face?



#263923 Contract de comodat pentru masina

Postat de nico1979 on 21 August 2014 - 01:56 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Multumesc pentru raspuns, dar am uitat sa mentionezurmatoarele:
1.asociatul unic nu este salariat al firmei, pot face decontul de cheltuieli pentru justificarea benzinei pe numele lui?
2. pentru justificare pe langa contract, nr. masinii pe facturi si decont de cheltuieli, sa mai fac ceva pentru justificarea folosirii masinii in interesul firmei, chiar daca deduc numai 50%?



#263891 Contract de comodat pentru masina

Postat de nico1979 on 20 August 2014 - 02:06 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Firma desfasoara activitatea de comert cu amanuntul. Administratorul doreste sa faca un contract de comodat intre el (pers fizica) si societate, pentru a folosi masina la transportul marfii, dar o va folosi si el in scopuri personale.
1.In acest caz eu pot scade benzina si toate celelate cheltuieli cu intretinerea masinii pe jumatate, acestea fiind deductibile?
2. Contractul trebuie inregistrat la administratie sau numai autentificat de notar? (voi merge la notar sa nu omit ceva)
Multumesc



#260281 reangajare

Postat de nico1979 on 05 February 2014 - 11:30 AM in REVISAL

Am avut un angajat care si-a incetat contractul la data de 05.08.2013 cu art 55b. Acum incepand cu 15.02.2014 doreste sa se angajeze din nou.
1.Cum operez in Revisal, ca si cum as inregistra un nou contract si numele acestuia sa-mi apara de 2 ori la contracte odata activ si o data incetat sau reactivare?
2. Ii fac un nou contract de munca si un alt dosar de personal?


Multumesc




#260125 Declaratia 112 - topic 2014

Postat de nico1979 on 29 January 2014 - 04:25 PM in Arhiva

In cazul unei microintreprinedri cu cifra de afaceri < 100.000 euro si 5 angajati cu 4 ore/zi pe 2013, cum depun 112 in 2014? Nr. mediu de salariati este 5 sau 2.5?
Eu in Codul Fiscal am gasit ca se calculeaza ca medie aritmetica a nr de angajati din 112 pe tot anul 2013.



#258345 contract de imprumut intre asociat si firma

Postat de nico1979 on 29 October 2013 - 12:01 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Numai chitanta, si in cazul contractului de imprumut si in cazul transferului de numerar?
Eu scot chitanta din programul de contabilitate, sper ca nu e nici o problema, nui-i asa?



#258331 contract de imprumut intre asociat si firma

Postat de nico1979 on 28 October 2013 - 03:54 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Da, asa este am tot cautat, dar in final nu m-am lamurit.
Deci, in concluzie ar fi bine, de cate ori fac Disp de incasare sa fac si chitanta, atat in cazul contractului de imprumut cat sin cazul transferului de numerar.
Multumesc foarte mult.



#258303 contract de imprumut intre asociat si firma

Postat de nico1979 on 28 October 2013 - 11:43 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Va rog sa ma lamuriti cand dispozitia de incasare, trebuie insotita de chitanta.

1.Doresc sa fac un contract de imprumut intre societate si patron, sa trec o suma mai mare si de cate ori am nevoie sa creditez societatea.
Este bine daca, in contabilitate inregistrez suma pe baza dispozitiei de incasare, mai fac si chitanta?
2. Cand transfer numerar din punctul de lucru la sediu , fac disp de incasare + monetar, trebuie si chitanta?
Multumesc.



#258301 Registrul de casa

Postat de nico1979 on 28 October 2013 - 10:54 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Stiti cumva, daca mai e valabil, registrul de casa mai trebuie listat cate o pagina pentru fiecare zi, sau il pot lista pe tot la sfarsitul lunii?



#258255 Transfer intre casele aceluiasi magazin

Postat de nico1979 on 24 October 2013 - 02:35 PM in Arhiva

Cred ca cel mai corect este sa fac DP la punctul de lucru si DI la sediu. La dispozitia de incasare, mai trebuie sa fac si chitanta?



#258221 Transfer intre casele aceluiasi magazin

Postat de nico1979 on 23 October 2013 - 02:01 PM in Arhiva

Si ca document justificativ, este buna nota de transfer, pe care o listez din saga?



#258215 Transfer intre casele aceluiasi magazin

Postat de nico1979 on 23 October 2013 - 01:22 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am o societate cu 2 puncte de lucru (magazine) si sediu. Am pentru fiecare cate un reg. de casa, deci in total 3. La sfarsit de saptamana iau toti banii din cele 2 magazine si ii transfer pe casa sediului.
Este corect, daca folosesc ca document justificativ Nota de transfer si fac inreg. 5311.1 = 5311.2?
Multumesc



#258213 Diferenta de tva neplatita

Postat de nico1979 on 23 October 2013 - 01:03 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am preluat contabilitatea unei firme si in balanta am sold la 4423 = 0, dar in fisa pe platitor, am de plata 700 ron. Ce nota contabila trebuie sa fac, la efectuarea platii, fara sa denaturez contul de TVA?
Daca fac numai 4423 = 5311 700, cum inchid 4423?
Multumesc



#256511 model raport / fisa / formular de evaluare

Postat de nico1979 on 23 July 2013 - 11:30 AM in MODELE FISIERE RESURSE UMANE

Buna ziua!
Pentru evaluarea angajatilor sunt suficiente urmatoarele doua formulare atasate sau mai trebuie si altceva?
Multumesc

Fisiere atasate




#256499 D300 - decont TVA / topic 2013

Postat de nico1979 on 22 July 2013 - 04:21 PM in Arhiva

De ce, corectarea de erori materiale, dureaza mult? Nu am mai facut asta pana acum



#256483 D300 - decont TVA / topic 2013

Postat de nico1979 on 22 July 2013 - 03:08 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am depus declaratia 300 si nu am mai trecut 4424 din decontul precedent, m-am grabit.
La recipisa, documentul este valid si apare astfel:
Nu exista erori de validare.
ATENTIONARI
A: validari globale
atentionare regula: 98: Randul 38 eronat

Ce sa fac, sa o mai transmit odata corect sau este depusa si corectez in decontul viitor?



#256365 Angajat incetat nepreluat in Revisal

Postat de nico1979 on 16 July 2013 - 01:34 PM in REVISAL

Atunci, stau linistita.
Va multumesc foarte mult, asa am gandit si eu, dar am mai vorbit cu cineva si m-a pus pe ganduri.



#256349 Angajat incetat nepreluat in Revisal

Postat de nico1979 on 16 July 2013 - 12:27 PM in REVISAL

La ITM, apare, a fost trimis salariatul incetat, la data corecta, totul a fost facut corect la data incetarii acelui contract, numai ca, dupa aceea eu am refacut baza si am inregistrat toti angajatii, in afara de acel contract incetat si am transmis in continuare modificarile fara el. Este corect sau trebuia obligatoriu si el, chiar daca era incetat si deja transmis? Aveti idee, in caz de vreun control, as risca vreo amenda?



#256305 Angajat incetat nepreluat in Revisal

Postat de nico1979 on 15 July 2013 - 04:07 PM in REVISAL

Buna ziua!
Am preluat o societate in 01.2013 si am creat baza de date cu toate contractele active , am operat majorarile de salarii si l-am transmis la ITM. Acum am aflat ca a mai fost un contract incetat cu 31.12.2012, (data angajarii fiind 06.05.2011), care a fost operat in acea zi in Revisal de catre vechea contabila si transmis la ITM, deci in baza lor de date apare ca fiind incetat. Intrebarea este, daca eu trebuia sa ,mai inregistrez odata acel contract in Revisalul meu cu toate modificarile, apoi incetat si trimis odata cu celelalte contracte la ITM?
Multumesc



#255921 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 24 June 2013 - 10:26 AM in Arhiva

Multumesc



#255917 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 24 June 2013 - 09:41 AM in Arhiva

Adica trebuie sa imi apara in 112 la fel ca atunci cand nu ar avea pe nimeni in intretinere.



#255911 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 23 June 2013 - 01:38 PM in Arhiva

Deci, nu trebuie sa apara acolo.
Imi apare : Asigurat / neasigurat pentru concedii și indemnizații de asigurări sociale de sănătate si aici trec 1?




Cometa SQL