Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nico1979's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


nico1979's Content

There have been 93 items by nico1979 (Search limited from 11-December 07)



Sort by                Order  

#271309 Sume platite in plus pe fisa pe platitor la ANAF

Postat de nico1979 on 25 November 2015 - 01:32 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Numai ca daca pun pe 7588 trebuie sa plateasca 3% din aceasta suma.



#256349 Angajat incetat nepreluat in Revisal

Postat de nico1979 on 16 July 2013 - 12:27 PM in REVISAL

La ITM, apare, a fost trimis salariatul incetat, la data corecta, totul a fost facut corect la data incetarii acelui contract, numai ca, dupa aceea eu am refacut baza si am inregistrat toti angajatii, in afara de acel contract incetat si am transmis in continuare modificarile fara el. Este corect sau trebuia obligatoriu si el, chiar daca era incetat si deja transmis? Aveti idee, in caz de vreun control, as risca vreo amenda?



#256305 Angajat incetat nepreluat in Revisal

Postat de nico1979 on 15 July 2013 - 04:07 PM in REVISAL

Buna ziua!
Am preluat o societate in 01.2013 si am creat baza de date cu toate contractele active , am operat majorarile de salarii si l-am transmis la ITM. Acum am aflat ca a mai fost un contract incetat cu 31.12.2012, (data angajarii fiind 06.05.2011), care a fost operat in acea zi in Revisal de catre vechea contabila si transmis la ITM, deci in baza lor de date apare ca fiind incetat. Intrebarea este, daca eu trebuia sa ,mai inregistrez odata acel contract in Revisalul meu cu toate modificarile, apoi incetat si trimis odata cu celelalte contracte la ITM?
Multumesc



#256365 Angajat incetat nepreluat in Revisal

Postat de nico1979 on 16 July 2013 - 01:34 PM in REVISAL

Atunci, stau linistita.
Va multumesc foarte mult, asa am gandit si eu, dar am mai vorbit cu cineva si m-a pus pe ganduri.



#269705 Schimbare adresa sediu social

Postat de nico1979 on 05 August 2015 - 01:26 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Buna,
Am un SRL cu 2 puncte de lucru cu cate 2 angajati fiecare, care isi schimba sediul social din Bucuresti in jud. Galati. Va rog sa-mi spuneti daca e corect cum fac si daca mai trebuie ceva.
1.Depun adrese la Itm sa anunt schimbarea de sediu si la Buc si la Galati;
2.Depun 050 la ANAF la Galati, dar pana primesc decizia de transfer a dosarului fiscal depun declaratiile pe Bucuresti
3.Iau registru unic de control pentru sediu de la Galati.
4.Punctele de lucru au fost declarate la infiintare si ele raman la aceeasi adresa, in Bucuresti, mai trebuie declarate undeva si mai trebuie luat registru unic de control pentru fiecare de la Galati?
Multumesc



#270701 NIR la firma neplatitoare de tva

Postat de nico1979 on 14 October 2015 - 11:15 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna ziua!
Am o firma neplatitoare de TVA care achizitioneaza marfa de la platitori de tva, are ca domeniu de activitate comert cu amanuntul.
Intrebarea este: pe NIR, nu mai apare nimic pe coloana de tva si la pret de achizitie trec pret achizitie din factura + tva / cantitate, sau (pret achizitie din factura +24%), deci acesta nu mai corespunde cu cel din factura si adaosul este val. la vanzare minus val. totala a facturii. Este corect?
Multumesc



#270705 NIR la firma neplatitoare de tva

Postat de nico1979 on 14 October 2015 - 12:05 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Multumesc



#263923 Contract de comodat pentru masina

Postat de nico1979 on 21 August 2014 - 01:56 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Multumesc pentru raspuns, dar am uitat sa mentionezurmatoarele:
1.asociatul unic nu este salariat al firmei, pot face decontul de cheltuieli pentru justificarea benzinei pe numele lui?
2. pentru justificare pe langa contract, nr. masinii pe facturi si decont de cheltuieli, sa mai fac ceva pentru justificarea folosirii masinii in interesul firmei, chiar daca deduc numai 50%?



#263891 Contract de comodat pentru masina

Postat de nico1979 on 20 August 2014 - 02:06 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Firma desfasoara activitatea de comert cu amanuntul. Administratorul doreste sa faca un contract de comodat intre el (pers fizica) si societate, pentru a folosi masina la transportul marfii, dar o va folosi si el in scopuri personale.
1.In acest caz eu pot scade benzina si toate celelate cheltuieli cu intretinerea masinii pe jumatate, acestea fiind deductibile?
2. Contractul trebuie inregistrat la administratie sau numai autentificat de notar? (voi merge la notar sa nu omit ceva)
Multumesc



#276621 Cheltuieli de constituire PFA sistem real

Postat de nico1979 on 06 December 2016 - 02:11 PM in Contabilitate PFA

Multumesc foarte mult



#276615 Cheltuieli de constituire PFA sistem real

Postat de nico1979 on 05 December 2016 - 04:12 PM in Contabilitate PFA

Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele 2 intrebari:
1.Am un PFA infiintat in 04.2015 si i-am amortizat in 2015 o parte din cheltuielile de constituire (au fost cateva sute de lei), acum mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa le inregistrez direct pe cheltuieli. E gresit daca le-am amortizat? (cealalta parte vor fi inreg in 2016).
2.La acelasi PFA in 2015 a avut pierdere 8000 lei , in 2016 sigur va avea profit, sa zicem 12.000 lei. Pt 2016 impozitul de plata va fi (12.000 - 8000) x 16% = 640?
Multumesc



#255873 Schimbarea sediului societatii

Postat de nico1979 on 20 June 2013 - 04:07 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am o societate care si-a schimbat sediul din sector 4 in 6. Ce trebuie facut pentru ca ITM-ul sa fie informat?
Din cate am citit, am inteles ca trebuie modificata adresa in Revisal si intocmite acte aditionale pentru fiecare salariat, numai ca eu nu am primit decizia de transfer, dar societatea a fost transferata din data de 03.05.2013.
Ce ma sfatuiti sa fac? Sa cer o copie dupa decizie de la administratie, dar cum pot dovedi ca am luat la cunostinta abia acum sa pot transmite acte aditionale in termen?
Multumesc



#258221 Transfer intre casele aceluiasi magazin

Postat de nico1979 on 23 October 2013 - 02:01 PM in Arhiva

Si ca document justificativ, este buna nota de transfer, pe care o listez din saga?



#258255 Transfer intre casele aceluiasi magazin

Postat de nico1979 on 24 October 2013 - 02:35 PM in Arhiva

Cred ca cel mai corect este sa fac DP la punctul de lucru si DI la sediu. La dispozitia de incasare, mai trebuie sa fac si chitanta?



#258215 Transfer intre casele aceluiasi magazin

Postat de nico1979 on 23 October 2013 - 01:22 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am o societate cu 2 puncte de lucru (magazine) si sediu. Am pentru fiecare cate un reg. de casa, deci in total 3. La sfarsit de saptamana iau toti banii din cele 2 magazine si ii transfer pe casa sediului.
Este corect, daca folosesc ca document justificativ Nota de transfer si fac inreg. 5311.1 = 5311.2?
Multumesc



#258213 Diferenta de tva neplatita

Postat de nico1979 on 23 October 2013 - 01:03 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am preluat contabilitatea unei firme si in balanta am sold la 4423 = 0, dar in fisa pe platitor, am de plata 700 ron. Ce nota contabila trebuie sa fac, la efectuarea platii, fara sa denaturez contul de TVA?
Daca fac numai 4423 = 5311 700, cum inchid 4423?
Multumesc



#251203 plata partiala cab avocatura

Postat de nico1979 on 29 November 2012 - 01:04 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am un cabinet de avocatura inregistrat in scopuri de tva. Cum inregistrez in registrul de incasari si plati, platile partiale?
Am o factura in valoare de 1450 ron, pe care am inregistrat-o normal in jurnalul de cumparari, dar plata este de 1300 ron.
Cum fac ? (eu inreg numai valoarea fara tva in reg de incasari si plati).



#250476 Salon de masaj

Postat de nico1979 on 08 October 2012 - 11:04 AM in Arhiva

Buna!
Va rog sa-mi spuneti si mie cum se inregistreaza cremele si toate cele necesare pentru masaj (este un salon de masaj si este micro)? Este corect sa fac 3021=401 si apoi 6021=3021? Mai are ceva particularitati? Multumesc.




Cometa SQL