Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
sogardro's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


sogardro's Content

There have been 126 items by sogardro (Search limited from 23-November 07)



Sort by                Order  

#10482 Facturi furate

Postat de sogardro on 14 February 2005 - 09:49 AM in Arhiva

Da, poti sa-i faci copie de pe exemplarul verde si sa o stampilezi si sa o semnezi conform cu originalul.

Anexezi MO prin care s-a facut publicarea in MO. Eu zic ca nu este neaparat nevoie sa expilici cum s-a intamplat furtul.

Atentie! Sa nu declari nula seria de factura pe care trebuie sa o reconstitui. Declari decat furata/pierduta factura cu exemplarul 1.



#10330 Facturi furate

Postat de sogardro on 11 February 2005 - 05:35 PM in Arhiva

1. pentru facturile primite de la altii, trebuie sa mergi la acele firme si sa ceri copie de pe acte. Trebuie sa-ti puna stampila pe copie si sa scrie conform cu originalul.

2. pentru facturile firmei tale dar necompletate, trebuie sa le declari nule si sa le declari la MO, la Imprimeria Nationala, iar ulterior la Adm Finaciara printr-o adresa.

3. pentru facturile firmei tale dar completate, trebuie sa faci procedura de refacere factura, dar trebuie declarata la MO ca a fost pierduta factura semnata, stampilata si completata, nu se declara nula.



#10328 declaratie pe care nu o gasesc

Postat de sogardro on 11 February 2005 - 05:26 PM in Arhiva

ury a spus:

stie cineva daca nu gasesc un form 300 dar l-am depus la AF....care ar fi solutia....exista cumva posibilitatea sa ma duc sa imi puna iar stampila pe un formular refacut?


Mai intai intreaba daca baza de date a lor are incarcata luna cu formularul 300...daca iti raspune ca DA si nu vor sa-ti dea copie de pe declaratie, depune o adresa in scris si sunt obligati sa-ti raspunda in 30 de zile.



#10327 Declaratii fiscale 2005

Postat de sogardro on 11 February 2005 - 05:23 PM in Arhiva

merge perfect...luati ultima varianta de portalul ANAF



#10326 Unde se fiscalizeaza casele de marcat?

Postat de sogardro on 11 February 2005 - 05:20 PM in Arhiva

Dana Cosmei a spus:

Daca o societate din Bucuresti are o singura casa de marcat electronica fiscala, inregistrata si fiscalizata la adminstratia in raza careia isi desf.activitatea si dupa 3 luni isi schimba punctul de lucru intr-o alta localitate, unde se fiscalizeaza si unde se trimite raportul mem.fiscale?
Mentionez ca pt.punct.de lucru din alta localitate, societatea va avea si anagajati cu contract de munca.
Se va lucra pe aceeasi casa de marcat sau trebuie cumparata alta?

Multumesc

1. La desfiintarea punctului de lucru, trebuie sa defiscalizezi casa de marcat impreuna cu cei de la serviceul de la care ai cumparat casa de marcat si un inspector de la Adm Financiara. Ti se va lua memoria fiscala de la casa de marcat.
2. La mutarea punctului de lucru, va trebuie sa fiscalizezi din nou casa de marcat cu cei de la serviceul care ti-au dat casa de marcat si cu un inspector de la noua Administratie Financiara. Nu trebuie sa cumperi o noua casa de marcat. Ti se va da alta memorie fiscala.

Ai grija ca toate se fac intr-un termen stabilit prin lege.



#10173 Sediu firma

Postat de sogardro on 10 February 2005 - 05:06 PM in Arhiva

1. da
2. nu



#10171 Declaratia 100 - incepand cu ian 2005

Postat de sogardro on 10 February 2005 - 05:01 PM in Arhiva

a aparut pe site

http://www.mfinante.ro/contribuabili/siste....jsp?selected=2



#10169 schimbare modele declaratii

Postat de sogardro on 10 February 2005 - 04:58 PM in Arhiva

da, a aparut si progarmul

http://www.mfinante.ro/contribuabili/siste....jsp?selected=2



#9907 progam nou la CAS pt ianuarie 2005

Postat de sogardro on 08 February 2005 - 04:33 PM in Arhiva

vezi ca in pagina de site scrie ca in curand va aparea si programul...pdf-ul este formularul, dar momentan nu are nici o valoare, deoarece nu a fost publicat in MO



#9887 progam nou la CAS pt ianuarie 2005

Postat de sogardro on 08 February 2005 - 02:38 PM in Arhiva

progarmul inca nu a aparut...pe vineri saptamana aceasta ziceau ceva



#9885 Declaratia 100 - incepand cu ian 2005

Postat de sogardro on 08 February 2005 - 02:36 PM in Arhiva

MO 0117 -> OMF 91 - Formular 100 "Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat".

Se aplica din data de 01.01.2005 - pentru impozitele, taxele etc. care se vor declara pana pe data de 25.02.2005.

Asteptam programul de la MF



#9425 Modificare Cod Procedura Fiscala

Postat de sogardro on 02 February 2005 - 05:59 PM in Arhiva

in vigoare din 03.02.2005, a aparut in MO.



#9422 Probleme financiare in tranzactii imobiliare

Postat de sogardro on 02 February 2005 - 05:50 PM in Arhiva

solutia este simpla; asa am procedat si noi la vanzarea unui imobil cu valoare f. mare.

Vanzatorul pune o caluza pe care o accepta cumparatorul in care primirea banilor se va face ulteior printr-o declaratie data tot la notar. Astfel: cumparatorul nu va putea sa inscrie contractul de v-c la judecatorie (acest lucru il face notarul; care stie f. bine ca nu poate fara declaratie), iar vanzatorul ramne cu bunul daca nu se face plata, iar daca se face va trebui sa marga la notar pt declaratie.



#8894 legea contabilitatii

Postat de sogardro on 28 January 2005 - 03:34 PM in Arhiva

Daca CA ete peste 50 k Euro atunci firma trebuie sa aiba un dep. distinct sau o pesoana imputernicita sa faca acest lucru cu CM (functia de baza sa fie director economic, contabil sef...)



#8877 bilant 31.12.2004

Postat de sogardro on 28 January 2005 - 02:26 PM in Arhiva

Extras din Ord. 1775/2004:
ART. 3: (1) Situaþiile financiare ale anului 2004 se depun la unitãþile teritoriale ale Ministerului Finanþelor Publice la urmãtoarele termene:
a) persoanele juridice care aplicã Reglementãrile contabile armonizate cu directivele Comunitãþilor Economice Europene ºi cu Standardele Internaþionale de Contabilitate, în termen de 150 de zile de la încheierea exerciþiului financiar;
B) persoanele juridice care aplicã Reglementãrile contabile simplificate, armonizate cu directivele europene, cu modificãrile ulterioare, inclusiv microîntreprinderile, în termen de 120 de zile de la încheierea exerciþiului financiar;
c) persoanele care, de la constituire, nu au desfãºurat activitate vor depune o declaraþie în acest sens, în termen de 60 de zile de la încheierea exerciþiului financiar.
(2) Persoanele juridice vor procura de la unitãþile teritoriale ale Ministerului Finanþelor Publice discheta conþinând formularistica necesarã ºi programul de verificare cu documentaþia de utilizare aferentã, urmând sã depunã la unitãþile teritoriale ale Ministerului Finanþelor Publice discheta ºi situaþiile financiare anuale listate, semnate ºi ºtampilate, împreunã cu o copie de pe raportul administratorului, raportul auditorului financiar sau raportul cenzorilor, dupã caz, precum ºi o copie a balanþei de verificare a conturilor sintetice.



#8876 stie cineva daca s-a schimbat contul ptr 0.75%comision CM

Postat de sogardro on 28 January 2005 - 02:17 PM in Arhiva

Nu s-a schimbat nimic. Toate datele sunt OK.

Atentie!!!

Comisionul de 0.75 sau 0.25 il platesti numai daca:
Leg 130/1999, art. 12:

(1) Pentru prestarea serviciilor prevãzute în prezenta lege direcþiile generale de muncã ºi protecþie socialã vor percepe un comision, stabilit dupã cum urmeazã:
a) 0,75% din fondul lunar de salarii, angajatorilor cãrora le pãstreazã ºi le completeazã carnetele de muncã;
B) 0,25% din fondul lunar de salarii, angajatorilor cãrora le presteazã serviciile prevãzute la art. 10, constând în verificarea ºi certificarea legalitãþii înregistrãrilor efectuate de cãtre aceºtia.
(2) Plata comisionului se va efectua pânã la sfârºitul lunii urmãtoare celei pentru care este datoratã.



#8874 Planul de conturi pentru institutii publice

Postat de sogardro on 28 January 2005 - 02:05 PM in Arhiva

Asta te intereseaza?

ORDIN nr. 1829 din 22 decembrie 2003 privind aprobarea Reglementãrilor contabile pentru persoanele juridice fãrã scop patrimonial



#8870 incasare persona fizica

Postat de sogardro on 28 January 2005 - 01:31 PM in Arhiva

poate sa mearga la banca unde are firma deshis contul curent si sa faca depunere cu foaie de varsamant...atentie ce scrie la ce reprezinta valoarea.



#8868 legea contabilitatii

Postat de sogardro on 28 January 2005 - 01:27 PM in Arhiva

1. adica separat; daca ai un angajat normal canu poti sa faci un compartiment distict; daca ai mai multi oameni atunci ii grupezi in compartimente, servicii sau cum vrei tu sa le denumesti.

2. eu zica nu se poate; aceste functii implica ca au in subordine un nr de oameni; daca ai o micro cu un angajat nu poti sa-i treci functia respetiva pe CM; poti sa-i treci functia decat de director sau contabil.

Asteapta si alte pareri...



#8867 decl.mijl.transport

Postat de sogardro on 28 January 2005 - 01:18 PM in Arhiva

Vizitatoare a spus:

Va rog mult, stie cineva pentru sectorul 3 unde trebuie depusa declaratia? Sau, daca o primesc prin posta cu confirmare de primire, adresa? Si ce mai cer, pe langa declaratie (balanta? copie talon?)

Pe Str. Sfanta Vineri, in spatele fostului magazin Junior. Sa ai la tine declaratia completata in 2 exemplare (semnata si stampilata), CUI si bani (numai daca doresti sa achiti taxa).



#8718 decl.mijl.transport

Postat de sogardro on 27 January 2005 - 02:48 PM in Arhiva

:)

DITL-ul tot erai obligat sa-l anunti, deoarece nu poti sa vinzi fara viza lor pentru al scoate de la rol. Politia nu face radierea sau inmatricularea nici unui autovehicul fara viza celor de la DITL.

Corect ar fi sa-ti cerara balanta pentru declararea valorii caladirilor si nu a mijloacelor de transport.



#8717 Formulare noi prevazute la titlul III din Codul fiscal

Postat de sogardro on 27 January 2005 - 02:44 PM in Arhiva

MO 91 - OMF 36 - Formulare prevazute la titlul III din L 571/2003.

Au aparut formulare noi pentru declaratia 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 220, 224.

Atentie! Declaratia 200 si 201 este valabila incepand cu veniturile realizate in anul 2005.



#8688 decl.mijl.transport

Postat de sogardro on 27 January 2005 - 11:01 AM in Arhiva

arret a spus:

Da,balanta,sector 6;dau in gat sa le dau balante;mai am si la sector trei unul,dar vad ca nu cere,desi i-am spus de declaratie;ce sa zic,chiar si in acelasi oras pot fi mai multe marii cu palarii diferite;eu cand am auzit prima data (acum doua saptamani-un client constiincios a vrut sa scape repede de problema) am facut legatura cu ordonanta aia(nu va suparati ca nu o stiu pe de rost) care spune sa anuntam fiscul inainte sa vindem activele societatii;

articoul din ordonanta despre care vorbesti s-a abrogat (iti spun sigur)...deci nu ma obliga nimeni sa duc balanta sa vada mijloacele de transport...declaratia se face pe propria raspundere..e treaba mea ce declar; in cazul unui control eu voi fi cel care va raspunde de ceea ce am declarat



#8625 decl.mijl.transport

Postat de sogardro on 26 January 2005 - 06:22 PM in Arhiva

ALUPEI OTILIA a spus:

Care tramvai ? Nu prea stiu zona... Daca vin din Baneasa, stii cumva cu ce ajung acolo ?
Mercic.

Daca vii din Baneasa trebuie sa iei autobuzul 282 de la Arcul de Triumf pana la camin ASE - Tei (prima statie facuta in dreptul Circului).

Sper sa te descurci.



#8620 Sa fie intr-un ceas bun...:)

Postat de sogardro on 26 January 2005 - 06:10 PM in Arhiva

A aparut ord 39/2005 (in MO87) privind constituirea si atributiile Comisiei Fiscale Centrale:

Art. 1. Pentru aplicarea unitara a prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Ordonanei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicat
si a actelor normative care reglementau taxa pe valoarea adugata, impozitul pe profit, accizele, impunerea unor venituri realizate din România de persoane fizice si juridice nerezidente, impozitul pe venit, înainte de intrarea în vigoare a Codului fiscal, se constituie Comisia fiscala
centrala la nivelul Ministerului Finantelor Publice, denumita în continuare Comisia.
Art. 2. (1) Comisia emite decizii pentru:
a) problemele de natura fiscala si cele de procedura fiscala prin coroborarea legislatiei din domeniu cu legislatia conexa dupa caz, pentru care se impune o solutionare unitara în vederea eliminarii interpretarilor diferite în aplicarea legislatiei;
b) problemele ce privesc conflictele de competenta ivite între organele fiscale care nu sunt subordonate unui organ ierarhic comun;
c) cazurile în care aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru bunurile si serviciile finantate din fonduri nerambursabile nu se poate realiza conform art. 8 din anexa la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 141/2004.
(2) Comisia are competenta de a emite si solutii fiscale individuale anticipate, în conditiile art. 6 alin. (5)(8) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 3. (1) Deciziile Comisiei se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dupa aprobarea prin ordin al ministrului finantelor publice.
(2) Solutiile fiscale individuale anticipate, adoptate de Comisie, se semneaza de presedintele si vicepresedintele Comisiei fiscale centrale si se comunica solicitantului. (.....)

Eforturile noastre de a intelege ce vor legiuitorii a luat farsit. De acum incolo ne adresam in scris acestora despre ceea ce este interpretabil si ne vor raspunde solicitarilor in scris. Sa dea Dzeu sa fie asa....!!!




Cometa SQL