Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ucris's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ucris's Content

There have been 12 items by ucris (Search limited from 25-November 07)


Sort by                Order  

#132034 cate zile de concediu fara plata isi poate lua un angajat unic la o microintr...

Postat de ucris on 24 May 2007 - 11:12 AM in Arhiva

Va rog sa-mi spuneti care este perioada maxima pe care un angajat unic la o microintreprindere o poate solicita drept concediu fara plata pt nevoi personale. Administratorul este de acord si cu 90 de zile dar asta nu duce la pierderea statului de micro sau la obligatia de a angaja un nou salariat ?

(cer scuze daca subiectul s-a mai discutat pe forum...caut lamuriri de cateva zile si nu am gasit ceva asemanator)



#93901 s-a modificat declaratia 100

Postat de ucris on 17 July 2006 - 08:54 AM in Arhiva

Septimiu, multumesc pt. sfat...dar instalasem si partea a doua din chit :D ...si tot nu mergea.....:( .in final am depus cu vechea varianta si nu au fost probleme.



#93493 s-a modificat declaratia 100

Postat de ucris on 13 July 2006 - 05:41 PM in Arhiva

nu reusesc sa instalez varianta noua 1.0.8.1 pt decl. 100 de pe site-ul Min. de Finante. imi da eroare la 93%. I s-a mai intamplat si altcuiva ?



#78881 Declaratia pt ITM Bucuresti?

Postat de ucris on 06 April 2006 - 06:33 PM in Arhiva

din nefericire, am achitat mai tarziu de 25.01.2006 comisionul pe luna dec.05 (mai exact pe 4.02.2006) si tre sa depun declaratia inventar...problema e ca nu lucrez in acest domeniu si nu stiu cum trebuie calculate dobanzile si majorarile de intarziere. v-as ramane recunoscatoare daca m-ati lumina si pe mine.



#69415 eroare program somaj...

Postat de ucris on 22 February 2006 - 08:08 PM in Arhiva

Am instalat programul si nu pot sa deschid aplicatia Declsom 2006 si nici Declsom 2002-2005. Imi da program error: invalid path or file name ...la care am 3 optiuni: cancel, ignore (adica tot cancel) si help unde nu zice nimic. ce ma fac ? a mai patit cineva dintre voi ?



#60809 Ajutor declaratii ITM

Postat de ucris on 18 January 2006 - 02:11 PM in Arhiva

Va rog dati si link-ul de unde putem downloada aceste declaratii. Multumesc :oops:



#28864 Pata viramente pe 2 luni la Trezorerie

Postat de ucris on 18 July 2005 - 11:13 PM in Arhiva

In final mi-am dat seama si am facut cate un borderou pt fiecare luna. Sumele le-am trecut in lei grei, dar pur si simplu prin taierea celor 4 zerouri. Spre ex daca plateam impozit pe venitul din salarii 212.000 lei vechi, acum am trecut 21.2 lei noi. Trebuia sa tin cont de rotunjirea la leu ? De asemenea, trebuia sa trec in borderou si comisionul ITM sau in pot plati direct la ei (la ITM) asa cum am procedat pe trim. I ? Va multumesc mult pt. ajutor.



#28836 Pata viramente pe 2 luni la Trezorerie

Postat de ucris on 18 July 2005 - 06:09 PM in Arhiva

Vreau sa ma duc la Trezorerie sa platesc (cash) viramentele pe lunile mai si iunie ca apoi sa ma duc la ITM. Trebuie sa fac foi de varsamant pt fiecare luna in parte sau cum sa procedez ca sa platesc ambele luni in aceeasi zi ?



#19244 cum ne scadem cu utilitatile

Postat de ucris on 06 May 2005 - 07:26 PM in Arhiva

Cam aceeasi problema o avem si noi, numai ca sediul firmei (microintreprindere) coincide cu apartamentul nostru. Sotul meu e unic actionar si la infiintarea firmei am facut un document in care specificam ca amandoi suntem de acord ca firma sa functioneze in apartamentul nostru. Deci nu e vorba de un contract de inchiriere. Cum pot introduce utilitatile in cheltuielile firmei, fara a modifica contractele de pe persoana fizica pe firma ?



#19162 note explicative la bilant

Postat de ucris on 06 May 2005 - 01:17 PM in Arhiva

La sf. lunii aprilie am depus bilantul (microintreprindere - il aveam in 2 exemplare), mi-au oprit un exemplar, celalalt mi la dat inapoi stampilat, dar mi s-a spus sa mai aduc inca un exemplar si raportul financiar. Nu sunt contabilul firmei dar, din pacate va trebui sa rezolv eu problema asta. Ma poate lamuri si pe mine cineva ce e cu acel raport financiar (sau note explicative) si ce ar trebui sa fac ? Nu e prea tarziu sa-l depun saptamana viitoare ? Va rog mult luminati-ma.



#12523 ajutor...mai am vreo sansa sa depun fisa fiscala ???

Postat de ucris on 07 March 2005 - 07:32 PM in Arhiva

Pai, :( de amenda imi era teama... am auzit ca ar fi mare (~5 mil). E vorba de o firma platititoare de TVA cu 1 angajat pe 1/2 norma. Propriu-zis a fost angajat in perioada iulie-decembrie 2004.

Si la Somaj ce trebuie sa fac pt a ma inscrie in baza lor de date ?

Multumesc mult de ajutor si scuze daca sunt prea insistenta (asa e la inceput).. dar vreau sa ma lamuresc repede ca sa nu mai fie probleme pe viitor.



#12513 ajutor...mai am vreo sansa sa depun fisa fiscala ???

Postat de ucris on 07 March 2005 - 06:24 PM in Arhiva

Nu sunt contabi de meserie si va rog mult sa ma ajutati.

Contabila firmei care e din alta localitate mi-a plasat astazi fisa fiscala 2 pt angajatul firmei, si inca trei declaratii din ianuarie: declaratia 100, declaratia pt Casa de Pensii (privind evidenta asiguratilor) si declaratia pt Somaj (ultima am trimis-o pe mail azi, dar nu stiu daca o sa primesc vreo confirmare)si mi-a spus sa ma duc maine sa le depun. Credeti ca mai am vreo sansa tinand cont de intarzierea f. mare, mai ales cu fisa fiscala :?: :?: :?: E si prima oara cand ma ocup de asa ceva. Imi puteti da cateva sfaturi apropo de cum ar trebui sa procedez maine ? :? Ar trebui sa ma duc si la somaj chiar daca am trimis declaratia pe mail (is_decl@ajofm.anofm.ro ) ? Va multumesc anticipat pt raspunsuri.




Cometa SQL