Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
arianaP's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


arianaP's Content

There have been 19 items by arianaP (Search limited from 23-November 07)


Sort by                Order  

#105000 contabilitate importuri

Postat de arianaP on 27 October 2006 - 08:56 AM in Arhiva

Mai ales pt cei care lucreaza in SAGA.
Voi cum faceti in urmatoarea situatie?
Factura import brosuri pt promovarea produsului cu cursul din DVI
3028 = 401 103.20
3028 = 446 7 rotunjit - taxe vamale
446 = 461 7 inreg facturii de la comisionarul vamal
4426 = 461 21 idem
461 = 5311 28 achitat comisionarul
401 = 7582 103.20 achitarea facturii ( factura cu titlu gratuit)
6582 = 3028 110 bon consum pt scoaterea din gestiune a materialului publicitar

dar ce fac cu diferenta de 0.20
In saga S NIR la val rotunjita de 110 la fel si in bonul de consum ,
dar la transferul datelor in saga C am pe debit
in 3028 110.20 si pe credit 110

Sa mai introduc de mana 6582 = 3028 0.20 ?
:angry: :thumb_yello: :celb (8):



#94619 Directive europene

Postat de arianaP on 20 July 2006 - 02:53 PM in Arhiva

42. Reducerile de preț de natură comercială se înregistrează la momentul acordării acestora pe baza documentelor ce le atestă, astfel:
a) dacă în factura inițială sunt evidențiate distinct reducerile de preț acordate, respectiv primite, atât vânzătorul, cât și cumpărătorul înregistrează în contabilitate factura la valoarea netă comercială, aceasta reprezentând valoarea inițială, mai puțin reducerile acordate;
B) în situația în care, ulterior facturării inițiale, vânzătorul acordă clientului reduceri de preț, conform clauzelor contractuale, acestea se cuprind într-o factură ulterioară în roșu, care se înregistrează în contabilitate astfel:
- la vânzător, valoarea reducerilor acordate pentru livrări efectuate în același exercițiu:
% =411
707
4427
sau
411 = %
707
4427 cu sumele in rosu


- la cumpărător, reducerile primite corectează valoarea stocurilor, atunci când acestea se regăsesc în gestiune, sau cheltuielile cu stocurile, când acestea au fost scăzute din gestiune:
401 = %
3**,6**
4426
sau
% = 401
3**,6**
4426 cu sumele in rosu

43. Reducerile de natură financiară se înregistrează în contabilitate astfel:
- la vânzător, valoarea reducerilor acordate:
% = 411
667
4427



- la cumpărător, valoarea reducerilor primite:
401 = %
767
4426



#93675 Conturi O.P.S.N.A.J

Postat de arianaP on 14 July 2006 - 03:23 PM in Arhiva

Ai mai depus si aceea "NEGATIE" de care vb cei de la CNASS?
Mie imi depune hartiile o colaboratoare si tr sa i le dau mura-n gura, de aceea insist.

multam fain



#93586 Conturi O.P.S.N.A.J

Postat de arianaP on 14 July 2006 - 10:47 AM in Arhiva

Am un angajat care de la 1.06.2006 a trecut la OPSNAJ de la CNASS_Buc.
Nu am gasit nici o rubrica pt transfer intre casele de sanatate.

Sa trec la incetat activitatea la CNASS_Buc cu data de 30.06.2006 (sau cu data de 1.07.2006) - si inceput activitatea la OPSNAJ cu 1.07.2006 ?

Nu reusesc sa prind la telefon OPSNAJ.
Cei de la CNASS_Buc vor si o - citez - "NEGATIE" din partea firmei ca nu mai e asigurat la ei - cu nr. de la registratura lor.

Cine s-a lovit de asa ceva - un sfat va rog



#91872 Masaj la domiciliul clientului

Postat de arianaP on 03 July 2006 - 02:48 PM in Arhiva

Ordonanță de urgență nr. 28/1999 din 25/03/1999
Versiune actualizata la data de 27/02/2006

privind obligația agenților economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

___________
Text actualizat la data de 27.02.2006 avându-se în vedere republicarea din Monitorul Oficial, Partea I, nr. 75 din 21 ianuarie 2005, precum și următoarele acte:
- O.G. nr. 28/2006
- O.U.G. nr. 12/2006.


Art. 1. - (1) Agenții economici care efectuează livrări de bunuri cu amănuntul, precum și prestări de servicii direct către populație sunt obligați să utilizeze aparate de marcat electronice fiscale.
(2) Agenții economici prevăzuți la alin. (1), denumiți în continuare utilizatori, au obligația să emită bonuri fiscale cu aparate de marcat electronice fiscale și să le predea clienților. La solicitarea clienților, utilizatorii vor elibera acestora și factură fiscală.
(3) Aparatele de marcat electronice fiscale sunt livrate prin distribuitori autorizați. În sensul prezentei ordonanțe de urgență, prin distribuitor autorizat se înțelege agentul economic pe numele căruia a fost eliberat avizul prevăzut la art. 5 alin. (2). Distribuitorul autorizat are dreptul de a comercializa aparatele de marcat electronice fiscale, inclusiv produsele complementare acestora, pentru care a obținut avizul, precum și obligația să asigure service la aceste aparate atât în mod direct, cât și prin alți agenți economici acreditați de către acesta, denumiți în continuare unități acreditate pentru comercializare și/sau service. Distribuitor autorizat nu poate fi decât producătorul sau importatorul aparatului respectiv. În situația defectării aparatelor de marcat electronice fiscale utilizatorii sunt obligați ca în momentul constatării defecțiunii să anunțe distribuitorul autorizat care a livrat aparatul sau, după caz, unitatea de service acreditată a acestui distribuitor autorizat.
(4) Până la repunerea în funcțiune a aparatelor de marcat electronice fiscale, agenții economici utilizatori sunt obligați să înregistreze într-un registru, special întocmit în acest sens, toate operațiunile efectuate și să emită facturi fiscale pentru respectivele operațiuni, la cererea clientului.
__________
Alineatul (3) a fost modificat prin art. IX pct. 1 din O.G. nr. 28/2006.


Art. 2. - Se exceptează de la prevederile art. 1 alin. (1):
a) comerțul ocazional cu produse agricole efectuat de producătorii agricoli individuali în piețe, târguri, oboare sau alte locuri publice autorizate, livrările de bunuri efectuate prin automatele comerciale, precum și activitățile de jocuri de noroc desfășurate cu mijloace tehnice de joc ce funcționează pe baza acceptatoarelor de bancnote sau monede;
B) serviciile de alimentație publică efectuate în mijloace de transport public de călători;
c) Abrogat;
d) vânzarea de ziare și reviste prin distribuitori specializați;
e) transportul public de călători pe bază de bilete sau abonamente tipărite conform legii, precum și cu metroul;
f) activitățile pentru care încasările se realizează pe bază de bonuri cu valoare fixă tipărite conform legii bilete de acces la spectacole, muzee, expoziții, târguri și oboare, grădini zoologice și grădini botanice, biblioteci, locuri de parcare pentru autovehicule, bilete de participare la jocuri de noroc și altele similare;
g) activitățile de asigurări și ale caselor de pensii, precum și activitățile de intermedieri financiare, inclusiv activitățile auxiliare acestora. Nu sunt exceptate activitățile de schimb valutar cu numerar și substitute de numerar pentru persoane fizice, altele decât operațiunile efectuate de punctele de schimb valutar din incinta instituțiilor de credit, aparținând acestor instituții, precum și cele efectuate prin intermediul automatelor de schimb valutar;
h) activitățile desfășurate ca profesii libere sub toate formele de organizare care nu implică crearea unei societăți comerciale, precum și activitățile economice desfășurate în mod independent de persoanele fizice autorizate potrivit legii, cu excepția activităților de taximetrie auto pentru mărfuri și persoane;
i) vânzarea obiectelor de cult și serviciile religioase prestate de instituțiile de cult;
j) vânzarea bunurilor de folosință îndelungată, definite potrivit legii;
k) comerțul cu amănuntul prin comis-voiajori, precum și prin corespondență, cu excepția livrărilor de bunuri la domiciliu efectuate de către magazine;
l) serviciile de instalații, reparații și întreținere a bunurilor, efectuate la domiciliul clientului;
m) vânzarea pachetelor de servicii turistice sau de componente ale acestora de către agențiile de turism, definite potrivit legii;
n) furnizarea la domiciliul clientului a energiei electrice și termice, a gazelor naturale, a apei, a serviciilor de telefonie, inclusiv de telefonie mobilă, de poștă și curier, de salubritate, de televiziune, inclusiv prin cablu, de Internet;
o) efectuarea lucrărilor de construcții, reparații, amenajări și întreținere de locuințe;
p) serviciile medicale cu plată prestate la domiciliul sau la locul de muncă al clientului;
r) vânzările de bunuri și prestările de servicii care nu se încasează integral cu numerar și/sau substitute de numerar;
s) vânzările de bunuri și prestările de servicii care nu se încasează integral în momentul livrării bunului sau prestării serviciului.
__________
Literele g) și r) au fost modificate prin art. IX pct. 2 din O.G. nr. 28/2006.
- Litera c) a fost abrogată prin art. 16 din O.U.G. nr. 12/2006.



#88416 MODEL CADRU fisa de post

Postat de arianaP on 15 June 2006 - 04:05 PM in Arhiva

S.C. .................SRL Aprobat,
Director General



FISA POSTULUI


1. Postul: ………………………………………………………………………………………...
2. Nume, Prenume (angajat) …………………………………………………………………….
3. Cerintele postului:
a). Studii: medii / superioare, domeniul de activitate: ………………………………………..
B). Vechimea in specialitate:
c). Alte cerinte specifice:
- masterat, doctorat …………………………………………………………………
- limbi straine (nivel) ……………………………………………………………….
- operare PC (programe, nivel) …………………………………………………….
- permis de conducere / categorie ………………………………………………….
- abilitati de comunicare ……………………………………………………………
4. Relatii:
a). Ierarhice:
- subordonat: ……………………………………………………………………….
- are in subordine: ………………………………………………………………….
B). Functionale:
- cu sefii de birouri / ateliere / departamente ………………………………………
5. Sarcinile postului:
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………
6. In functie de activitatea curenta a unitatii, salariatul va indeplini orice alte sarcini dispuse de catre conducere, corespunzator competentelor sale profesionale.
7. Prezentul document se constituie in anexa la contractul individual de munca si, a fost intocmit in 2 (doua) exemplare originale, unul pentru salariat si unul pentru dosarul sau de personal.
8. Am luat la cunostinta.


Data comunicarii: Semnatura salariatului



#82046 ordinul MFP 556/07.04.2006

Postat de arianaP on 03 May 2006 - 02:46 PM in Arhiva

http://www.mfinante.....jsp?selected=5



#80735 Acoperire pierdere micro 2004

Postat de arianaP on 19 April 2006 - 11:10 AM in Arhiva

IMM
profit 2002 creat rezerve si pt facilitati la export
profit 2003 - ~~ -
apoi a devenit

micro
pierdere 2004 neacoperita lasata in credit 117
pierdere 2005
Este obligatorie acoperirea pierderii din rezerve ?
Sau pot sa o las asa pana am profit si sa acopar atunci.

Am si rezerve di facilitati acordate pt export in anii anteriori.
Daca acopar si din aceste rezerve tr sa recalculez impozitul, nu?

Tr sa fac tot eu hotararea AGA - firma e cu capital integral strain.
Oare dc ? Pt ca nu ma platesc in plus.
Auziti si voi "CE MARE LUCRU"
:smt068 :smt068



#78857 DECLARATIA 101-URGENT

Postat de arianaP on 06 April 2006 - 04:14 PM in Arhiva

Ordin nr. 2016 din 29/12/2005
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 49 din 19/01/2006
Intrare in vigoare: 19/01/2006
privind modificarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 35/2005 pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor 101 "Declarație privind impozitul pe profit", 120 "Decont privind accizele" și 130 "Decont privind impozitul la țițeiul și la gazele naturale din producția internă



#78437 ARANJATI-VA SITE-UL, DOMNILOR ! E VARZA !!

Postat de arianaP on 05 April 2006 - 08:55 AM in Arhiva

Vulpea unde n-ajunge zice ca strugurii sunt acri.
MULTUMESC ca exista acest site.
FELICITARI administrtorului , moderatorilor si tuturor care se implica frumos.



#77497 notificare finante - nedepunere declaratie 300

Postat de arianaP on 30 March 2006 - 04:08 PM in Arhiva

Nu mi-a priit rasul pt ca - verificand pe www.mfinate.ro datele despre una din firma la care am tot modificat continuu - ultima modificare din 01.01.2006 de cand a devenit imm - nu-mi apare.
Oare si eu va tr sa merg cu toata arhiva sa le arat ca nu au facut modificarile. :roll:



#77441 indemnizatia de maternitate

Postat de arianaP on 30 March 2006 - 01:19 PM in Arhiva

+ 1%somaj pt primele 30 zile CM ( pt restul zilelor nu se mai plateste 1%)



#77393 notificare finante - nedepunere declaratie 300

Postat de arianaP on 30 March 2006 - 10:39 AM in Arhiva

Am ras cu lacrimi.

Poate ca a sosit momentul sa luam si atitudine.
Ce-ar fii sa ne scriem fiecare pataniile si sa le trimitem la sefii de la finante.
Poate Vladescu . Bodu nu stiu ce oameni au in subordine



#77382 sponsorizare

Postat de arianaP on 30 March 2006 - 10:22 AM in Arhiva

cristian0 a spus:

COCEAN ELIDA a spus:

Dar,...se poate face o sponsorizare in bani pentru o persoana fizica(eleva) care pleca la o bursa de specializare ?? este de ajuns doar contractul , sau mai am nevoie de la ea si alte documente...?
Contractul +dispozitie de plata daca ai platit in numerar semnata de beneficiarul sponsorizarii sau ctr+OP pt plata prin banca.

Art. 4. - (1) Poate fi beneficiar al sponsorizării
a) orice persoană juridică fără scop lucrativ, care desfășoară în România sau urmează să desfășoare o activitate în domeniile: cultural, artistic, educativ, de învățământ, științific - cercetare fundamentală și aplicată, umanitar, religios, filantropic, sportiv, al protecției drepturilor omului, medico-sanitar, de asistență și servicii sociale, de protecția mediului, social și comunitar, de reprezentare a asociațiilor profesionale, precum și de întreținere, restaurare, conservare și punere în valoare a monumentelor istorice
.................................................................
d) orice persoană fizică cu domiciliul în România a cărei activitate în unul dintre domeniile prevăzute la lit. a) este recunoscută de către o persoană juridică fără scop lucrativ sau de către o instituție publică ce activează în domeniul pentru care se solicită sponsorizarea.

incearca
Art.1

(3) Mecenatul este un act de liberalitate prin care o persoană fizică sau juridică, numită mecena, transferă, fără obligație de contrapartidă directă sau indirectă, dreptul său de proprietate asupra unor bunuri materiale sau mijloace financiare către o persoană fizică, ca activitate filantropică cu caracter umanitar, pentru desfășurarea unor activități în domeniile: cultural, artistic, medico-sanitar sau științific - cercetare fundamentală și aplicată.



#77088 Zambiti, va rog !

Postat de arianaP on 29 March 2006 - 09:07 AM in Diverse subiecte

>Un om mai maruntel sta trist intr-o crasma, cu o bere in fata. Intra un >barbat zdravan. Il bate pe cel micut pe umar si-i bea berea. Micutul incepe >sa planga... - Hei, ce te smiorcai asa ... pentru o bere? - Uite... >azi-dimineata m-a parasit nevasta, mi-a golit contul la banca... mi-a lasat >casa goala! Pe urma m-au si concediat! Nu am mai vrut sa traiesc...m-am >asezat pe sina de cale ferata si trenul trece pe langa mine! Am vrut sa ma >spanzur si s-a rupt franghia! Am vrut sa ma impusc dar s-a blocat >revolverul! Si acum, imi cumpar o bere din ultimii bani, torn otrava in >ea...si vii tu si mi-o bei!!! >



#77019 imputatie telefon

Postat de arianaP on 28 March 2006 - 09:53 PM in Arhiva

http://www.conta.ro/forum/about10533.html&...ight=facilitati

sper sa-ti fie de folos



#76949 Facilitati angajati retinute pe stat salarii

Postat de arianaP on 28 March 2006 - 04:18 PM in Arhiva

Eu as merge pe ideea refacturarii servicii

461 = 401 119
5311 = 461 119 cu explicatia imputarii convorbirilor telefonice

asta pt ca sa nu fie considerate avantaje ale angajatului care se vor impozita



#76622 creditare firma nerezidenti...va rog un ajutor !

Postat de arianaP on 27 March 2006 - 10:55 AM in Arhiva

Da, asa e.

Ca sa poti ridica bani din banca tr sa te justifici.



#76614 deductibilitate cheltuieli transport cazare

Postat de arianaP on 27 March 2006 - 10:22 AM in Arhiva

CF
Art. 21
2).................
e) cheltuielile de transport și cazare în țară și în străinătate efectuate de către salariați și administratori, în cazul în care contribuabilul realizează profit în exercițiul curent și/sau din anii precedenți
..................................................
Norme metodologice:
27. Calitatea de administrator rezultă din actul constitutiv al contribuabilului sau contractul de administrare.
28. Analiza în vederea acordării deductibilității cheltuielilor de transport și cazare în țară și străinătate, efectuate de către salariați și administratori, se efectuează pe baza rezultatului contabil curent, respectiv reportat. Rezultatul contabil curent reprezintă soldul contului «Profit și pierdere» la nivel de lună, respectiv trimestru, după caz, urmând a se efectua regularizări periodice. În cazul în care, prin cumularea rezultatului curent cu cel reportat, contribuabilul înregistrează profit contabil, cheltuielile prevăzute la art. 21 alin. (2) lit. e) din Codul fiscal sunt deductibile. Profitul din anii precedenți reprezintă sodul contului «Rezultatul reportat» la data de 31 decembrie a anului anterior anului curent, indiferent de natura conturilor analitice.
__________
Pct. 28 de la Titlul II a fost modificat prin art. I pct. 2 pct. 4 din H.G. nr. 1840/2004.

CF
3)
B)
B) suma cheltuielilor cu indemnizația de deplasare acordată salariaților pentru deplasări în România și în străinătate, în limita a de 2,5 ori nivelul legal stabilit pentru instituțiile publice, în cazul în care contribuabilul realizează profit în exercițiul curent și/sau din anii precedenți. Cheltuielile de transport, cazare și indemnizația acordată salariaților, în cazul contribuabilului care realizează pierdere în exercițiul curent și/sau din anii precedenți, sunt limitate la nivelul legal stabilit pentru instituțiile publice;
Norme metodologice:
34. Cheltuielile de transport, cazare și indemnizația acordată salariaților sunt limitate la nivelul legal stabilit pentru instituțiile publice, în situația în care contribuabilul înregistrează pierdere contabilă din cumularea rezultatului contabil curent cu cel reportat.




Cometa SQL