Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
krina03's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


krina03's Content

There have been 148 items by krina03 (Search limited from 23-November 07)



Sort by                Order  

#250561 Stergerea Contractelor dublate in REVISAL

Postat de krina03 on 16 October 2012 - 12:08 PM in REVISAL


Va rog sa ma ajuatti in urmatoarea problema : am inregistrat in Revisal (varianta ITM) o serie de contracte pe care apoi le-am transmis online. Verificand apoi rapoartele trimise, apar salariatii doar o singura data cu starea lor actuala (activ sau incetat) si nu apare nici o eroare in istoricul transmisiilor.
Dar la ITM in calculator apar cateva contracte dublate sau chiar triplate. Nici un inspector ITM nu are solutii spunand ca trebuie sa "repar" problema . Dar la mine in program si in rapoartele trimise si vizualizate online nu este nici o problema .Va rog sa ma ajutati , sa-mi spuneti ce trebuie sa fac pentru ca la ITM sa nu mai apara contractele dublate.
Multumesc.




#247796 monografie contabila reciclare mase plastice

Postat de krina03 on 09 February 2012 - 09:27 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Va rog, daca poate cineva sa ma ajute cu o mica monografie contabila aferenta unei fabricute ce colecteaza mase plastice pe care le recicleaza si le exporta intr-o tara non UE.
Va multumesc.



#238259 declaratia 112 / 2011

Postat de krina03 on 22 February 2011 - 09:42 AM in Arhiva

Am depus la sect 2 decl 112, a fost primita fara nici o eroare, iar cand am verificat pe site-ul anaf, am avut surpriza sa gasesc mesajul : Mesajul XML nu este formalizat conform schemei de definitie.
Trebuie sa generez iar declaratia pe CD si sa-l depun in termen de 3 zile ?
I s-a mai intamplat cuiva?
Multumesc.



#231892 TVA LIC scutere

Postat de krina03 on 07 October 2010 - 09:30 AM in Arhiva

Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema :
Firma din Romania, platitioare TVA, livreaza unei firme din Olanda scutere si ATV-uri, care sunt considerate vehicule noi conform reglementarilor in vigoare.
Vanzatorul din Romania cum va intocmi factura : va evidentia TVA sau nu? Cine este obligat la plata (colectarea ) TVA, vanzatorul din Romania sau cumparatorul din Olanda?
Va multumesc.



#206729 CIEL

Postat de krina03 on 10 July 2009 - 08:48 AM in Arhiva

Dupa ce completezi in grila respectiva sumele aferente contului de chelt. (respectiv TVA) , daca mergi pe coloane o sa gasesti una intitulata "Optiune TVA" (a 7-a daca folosesti grila facturi furnizori si a 12-a daca folosesti culegerea universala).
Acolo optezi si selectezi pt. chelt. baza nevoi proprii 19% sa 9% , iar pt TVA Tva nevoi proprii 19% sau 9% .
Nu stiu daca am fost explicita.
Daca nu reusesti mai da un semn, poate reusesc sa gasesc alta formulare pentru a te ajuta.



#204114 cerere model notificare optiune tva inchiriere imobile

Postat de krina03 on 11 June 2009 - 11:35 AM in MODELE, FISIERE UTILE

Notificarea
operatiunilor prevazute la art. 141 alin. (2) lit. e) din Codul
fiscal
1. Denumirea solicitantalui ..............................................
2. Codul de inregistrare in scopuri de TVA, atribuit conform art. 153 din Codul
fiscal.............................
3. Adresa ................................................................
.......................................................................
4. Data de la care se opteaza pentru taxare (trebuie sa fie ulterioara depunerii notificarii)
.......................................................
5. Bunurile imobile pentru care se aplica optiunea (adresa completa, daca optiunea se
refera la bunul imobil integral, sau daca se refera la o parte din bunul imobil se va inscrie
suprafata din bunul imobil. In cazul operatiunilor de leasing cu bunuri imobile se va
mentiona daca optiunea se refera la bunul imobil integral, sau daca se refera la o parte din
bunul imobil, pe langa suprafata trebuie sa se identifice cu exactitate partea din bunul imobil
care face obiectul contractului)
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
Confirm ca datele declarate sunt corecte si complete.
Numele si prenumele ..............., functia .........................
Anexa nr. 3
la normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VI din Codul fiscal

NOTIFICARE
privind optiunea de taxare a operatiunilor
prevazute la art. 141 alin. (2) lit. f) din Codul fiscal
1. Denumirea solicitantalui .............................................
2. Codul de inregistrare in scopuri de TVA, atribuit conform art. 153 din Codul fiscal
.............................
3. Adresa ...............................................................
4. Bunurile imobile (constructii, terenuri) pentru care se aplica optiunea de taxare (adresa
completa a bunului imobil, adresa completa si suprafata terenului, in cazul in care optiunea
de taxare priveste numai o parte a bunului imobil se va identifica cu exactitate aceasta parte
a bunului imobil)
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................
Confirm ca datele declarate sunt corecte si complete.
Numele si prenumele ................., functia ..........................
Semnatura si stampila


Sper sa fie de ajutor.



#194772 fise fiscale

Postat de krina03 on 20 February 2009 - 12:45 PM in Arhiva

Se trec doar modificarile survenite in anul respectiv. Deci daca data angajarii a fost in 2005 , nu se trece nimic.



#193231 TVA de recuperat

Postat de krina03 on 04 February 2009 - 04:49 PM in Arhiva

Va rog sa ma sfatuiti intr-o problema. Am depus pe 23 ianuarie decontul 300 cu TVA de recuperat si cerere de rambursare. Ulterior am constatat ca de fapt in contabilitate soldul la 4424 este cu 1320 lei mai mare decat cel din decont. Ce pot face acum ? Las asa si se va rambursa suma din decont mai mica cu 1320 lei ? Pot depune rectificativa cu suma corecta din contabilitate?



Nu are nimeni nici o parere ?



#193053 TVA de recuperat

Postat de krina03 on 03 February 2009 - 11:15 AM in Arhiva

Va rog sa ma sfatuiti intr-o problema. Am depus pe 23 ianuarie decontul 300 cu TVA de recuperat si cerere de rambursare. Ulterior am constatat ca de fapt in contabilitate soldul la 4424 este cu 1320 lei mai mare decat cel din decont. Ce pot face acum ? Las asa si se va rambursa suma din decont mai mica cu 1320 lei ? Pot depune rectificativa cu suma corecta din contabilitate?



#188707 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de krina03 on 02 December 2008 - 02:40 PM in Arhiva

crinaru@yahoo.com
Multumesc



#185260 cod fiscal tara UE

Postat de krina03 on 23 October 2008 - 01:38 PM in Arhiva

Vezi postareanilufera, la Oct 23 2008, 01:43 PM, a spus:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/...ctedLanguage=EN

Aici se valideaza codul fiscal, insa daca vrei sa afli un cod nu stiu..


Ma refeream la legislatie, deci codul fiscal care se plica intr-una din tarile UE.



#185248 cod fiscal tara UE

Postat de krina03 on 23 October 2008 - 11:55 AM in Arhiva

Puteti sa-mi spuneti unde pot gasi codul fiscal al altei (oricarei) tari din Uniunea Euopeana?
Multumesc.



#183495 ce se scrie pe factura

Postat de krina03 on 03 October 2008 - 01:44 PM in Arhiva

Va rog frumos putin ajutor : firma mea este beneficiara intr-un contract de construire. In contract se stipuleaza ca exeutantul suporta toate taxele aferente lucrarii. Dar beneficiarul a platit direct (ca urmare a unei adrese de la primarie) taxa de organizare santier. Executantul nu vrea sa scada aceasta taxa din valoarea ci vrea sa-i refacturam. Fiind o operatiune fara TVA ce anume se scrie pe factura ? Neinclus in baza de impozitare , scutit , operatiune neimpozabila sa ce ?
Multumesc



#181000 notificari finante

Postat de krina03 on 22 August 2008 - 02:45 PM in Arhiva

http://anaf.mfinante.ro/wps/portal ;
Eu am gasit la aceasta adresa dar , dupa ce introduc datele cerute imi da "eroare identificare".
Cum ati reusit voi ?



#180963 garantie nereturnata

Postat de krina03 on 22 August 2008 - 08:46 AM in Arhiva

Am preluat o firma in a carei contabilitate se afla inregistrata o garantie incasata aferenta unei inchirieri spatiu. Garantia a fost incasata in 2005 si evidentiata in contul 167 in suma de 18000 lei. In iunie 2006 contractul de inchiriere a incetat ca urmare a neplatii de catre chirias a mai multor facturi. Dupa proces, in august 2007 , acesta a fost obligat la plata sumei de 16277 lei care acopera facturile restante 11000 lei ,diferenta fiind contabilizata ca venituri in contul 7588. Am constatat ca suma de 18000 a ramas in contul 167. Cum as putea regla acest cont? Ar fi fortata o nota de genul 7588 = 167 ?
Multumesc.



#180466 Dividende

Postat de krina03 on 14 August 2008 - 10:07 AM in Arhiva

Din cate stiu :
- pentru dividendele repartizate la inceputul anului dar neridicate in cursul anului, impozitul aferent se achita la BS pana la 31.12.
- daca abia anul acesta din rezultatul reportat 2000 - 2005 se repartizau dividende , impozitul trebuia platit cel tarziu 25 ale lunii urmatoare efectuarii platii dividendelor.

Poate exista pareri mai bune.



#180464 SRL asociat unic in alt SRL din strainatate

Postat de krina03 on 14 August 2008 - 10:03 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Cred (dar ar fi bine sa primesti si alte opinii ) ca asa
261 (titluri de participare) = 5124, 5311, 212, , 211 .... in functie de natura aportului.



#180429 Monografie constructii

Postat de krina03 on 13 August 2008 - 03:41 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Da asa.



#178479 Formalizare (elaborare proceduri) intocmire bugete si executie bugetara

Postat de krina03 on 17 July 2008 - 09:46 AM in Arhiva

Referitor la intocmirea bugetelor unei firme - asta fac si eu acum. Domeniul firmei este de dezvoltari imobiliare. Nu stiu ce activitate desfasurati , dar mi+ar place sa putem impartasi din "experienta" fiecaruia. In cateva zile, cand termin de stabilit bugetul si metoda de urmarire a executarii lui sper sa pot ajuta cu ceva. Daca poti sa lasi un e-mail....



#177993 perioada de proba

Postat de krina03 on 14 July 2008 - 10:04 AM in Arhiva

Va rog sa-mi spuneti daca perioada de proba la angajare poate fi de 6 luni, sau maxim sunt 3 luni.
Multumesc.



#176126 grile rezolvate iunie 2007-cons. fiscal

Postat de krina03 on 25 June 2008 - 03:14 PM in CONSULTANT FISCAL

Te-as ruga si la crinarug@yahoo.com
Multumesc



#176085 Campanie de promovare conta.ro

Postat de krina03 on 25 June 2008 - 12:06 PM in Arhiva

crinarug@yahoo.com
Bucuresti



#174048 revisal

Postat de krina03 on 03 June 2008 - 02:54 PM in Arhiva

Va rog putin ajutor! trebuie sa fac o modificare in Revisal, incetarea unui contract de munca din data de 30.05.2008. Cand am facut ultima modificare pe 01.02.2008 imi apareau 2 angajati. Acum cand vreau sa introduc incetarea unuia dintre contracte nu-l mai gasesc pe cel care imi trebuie! A ramas doar unul. Cum fac eu modificarea referitoare la contractul care nu mai apare?



#173723 CIEL

Postat de krina03 on 30 May 2008 - 08:00 AM in Arhiva

Ne poti explica si pasii de inceput? Unde introducem comenzile astea?



#172946 Monografie constructii

Postat de krina03 on 21 May 2008 - 11:39 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Eu am preluat o astfel de firma. Cei care au tinut contabilitatea au inceput prin a inregistra un teren cumparat si o cladire prin contul 371. Apoi toate cheltuielile referitoare la proiectul de construire a unui bloc (taxe, avize,planuri, demolare.....) au mers prin 331 (332) = 711 . Asa merg si eu mai departe iar cand va fi gata blocul si se vor vinde apartamentele cred ca voi face 345 =331 (332) si imediat 371 = 345 . Daca ai alta idee te rog spune-mi si mie. Sunt interesata de domeniul acesta.




Cometa SQL