Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
julia1andrew's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


julia1andrew's Content

There have been 5 items by julia1andrew (Search limited from 23-November 07)


Sort by                Order  

#218256 NIR pt intrep. individuala

Postat de julia1andrew on 02 February 2010 - 09:01 PM in Contabilitate I.I.

Din cate am inteles, la Nir se trec toate obiectele care intra in gestiune si care raman.

In bonul de consum intra toate obiectele care intra in gestiune dar care se consuma, prin urmare dispar ( de genul hartie igienica, prosoape de bucatarie - in cazul unei pensiuni, de exemplu)

Va rog sa-mi spuneti daca am inteles bine. Deci daca eu as cumpara hartie igienica pt pensiunea mea, nu-i mai fac Nir-ul, ci doar bonul de consum. Am dreptate , sau nu?

Dar daca as cumpara un pat, ii fac doar Nir-ul, fara bon de consum, pt ca ala ramane. Dar, cu toate acestea, si un pat se poate strica. In cazul asta, ce fac cu el?

Azi am cumparat un simplu perforator. IL trec in Nir, pt ca e un obiect de care ma folosesc in firma, sau bon de consum, sau amandoua?

Pe contabila mea am zapacit-o cu sute de intrebari, acum e randul vostru :biggrin:

Sunt lucruri la care nu ma pricep, dar incerc sa invat. Va multumesc.



#209901 Intreprindere individuala

Postat de julia1andrew on 30 August 2009 - 10:14 AM in Infiintare, radiere, modificare, suspendare I.I.

Va multumesc frumos pentru toate precizarile facute. Intr-o oarecare masura mi-ati luminat drumul de inceput.
O zi buna.



#209893 Intreprindere individuala

Postat de julia1andrew on 29 August 2009 - 08:42 PM in Infiintare, radiere, modificare, suspendare I.I.

Cu sinceritate va spun ca nu imi permit acum sa investesc intr-o casa de marcat. Am extrem de multe cheltuieli de facut cu pensiunea, care mai are nevoie de ff multe lucruri, plus multe datorii de achitat.

Pot sa dovedesc fiscului venitul anual prin chitante, sau e absolut obligatoriu ca venitul anual sa fie dovedit prin bonuri fiscale eliberate de casa?

Multumesc inca o data, scuze pt. unele intrebari care pot parea idioate. :lostit (13):



#209887 Intreprindere individuala

Postat de julia1andrew on 29 August 2009 - 01:27 PM in Infiintare, radiere, modificare, suspendare I.I.

Va multumesc din suflet pentru explicatii.



#209809 Intreprindere individuala

Postat de julia1andrew on 28 August 2009 - 01:29 PM in Infiintare, radiere, modificare, suspendare I.I.

Acu' o luna si ceva am infiintat o I. I. pentru o mica pensiune, aflata la inceputurile ei. Asa am fost sfatuita, asa am facut.

Neplatitor de TVA, am completata acea declaratie de venit estimativ la Fisc, si mi-au zis ca la sfarsitul anului tre' sa declar venitul real. Atat. Nimic mai mult, iar fata acra a doamnei de la ghiseu mi-a dat papucii.

De atunci, cand am timp, stau pe net si caut ce trebuie sa fac eu dpdv fiscal.
Nu am angajati, eu ma ocup de tot.
Am gasit pe net ca mi-ar trebui un Registru jurnal de incasari si plati.
De Registru inventar nu am nevoie pt ca am luat totul din banii mei.

Am nevoie de casa de marcat? Eu sunt la inceput, clientii sunt f putini, iar la Registrul Comertului, cand am intrebat daca am nevoie de Casa de Marcat, au pufnit in ras, " nu vindeti nimic la magazin, doamna".

Trebuie sa fac rost si de chitantier? Dar niste eventuale facturi cum le pot scoate? Sunt softuri/programe speciale?
Daca dau omului chitanta, mai trebuie si bon fiscal? La sfarsitul anului as putea sa dovedesc Fiscului venitul pe baza chitantelor date?


Nu stiu ce sa mai inteleg. Deocamdata nu inteleg nimic.

Va rog sa ma ajutati.




Cometa SQL