Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
dragosdana's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


dragosdana's Content

There have been 131 items by dragosdana (Search limited from 13-December 07)



Sort by                Order  

#219324 contract de administrare

Postat de dragosdana on 16 February 2010 - 07:45 PM in Arhiva

Nu trebuie decat sa platesti 16% impozit salar si 6.5% sanatate. Si sa declari bineinteles



#219342 contract de administrare

Postat de dragosdana on 16 February 2010 - 10:31 PM in Arhiva

eu stiu ca nu. Inca! Si cred ca nici la drepturi de autor



#219343 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 16 February 2010 - 10:48 PM in Important in meseria de contabil

Vezi postareaochidevultur, la Feb 12 2010, 12:43 PM, a spus:

Vezi postareaFlorin_76, la Feb 11 2010, 07:57 PM, a spus:

Minim 200, daca nici volumul de munca nu e mare.
Bine, am inteles, si va multumesc!!!
Tot in Oradea, la ceva asemanator eu iau 250 ron si la bilant mai cer 200/luna



#219559 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 18 February 2010 - 06:41 PM in Important in meseria de contabil

Vezi postareadeea19, la Feb 18 2010, 03:47 PM, a spus:

la o firma de comercializare piese auto,unde am CIM pe 2 ore cu un brut de 180 lei si la care tin contab.cantitativ-valoric,am peste 3000 de repere,peste 150 NIR-uri pe luna,CA este de 55000 Euro-deci contabilitate de la A-Z,cat ar trebui sa iau?
cam 800 de ron, dar sa nu mergi mai mult de o data pe saptamana



#220925 tva pt avize

Postat de dragosdana on 03 March 2010 - 04:35 PM in Arhiva

Am un control de tva si in luna noiembrie 2009 firma X trimite marfa cu aviz de expeditie la firma Y.
Nota pe care am intocmit-o eu a fost 418=% 707,4428.

In luna decembrie, pana in data de 15 am intocmit factura si am colectat tva.
Domnii de la control zic ca trebuia sa colectez in noiembrie.

Eu nu am intocmit factura pana cand nu am incasat marfa, deoarece am retururi mari



#220965 tva pt avize

Postat de dragosdana on 03 March 2010 - 09:25 PM in Arhiva

Am gresit?



#221217 tva pt avize

Postat de dragosdana on 06 March 2010 - 08:39 PM in Arhiva

ambele firme sunt ale aceluiasi administrator, deci as putea avea contract intre ele



#222035 necazuri la preluare conta

Postat de dragosdana on 11 March 2010 - 10:36 PM in Arhiva

Vezi postareabh08clg, la Mar 11 2010, 09:55 PM, a spus:

Buna seara!
am preluat o firma care are la FISC un debit de 24 lei,antici...
de vreo 10- 12 ani, care nu figureazain contab firmei'
am primit adresa sa-i reglementez cu platile la bugetele speciale
daca ma puteti ajuta......
multumesc
Cauta un contabil



#222534 CIC pt drepturi de autor

Postat de dragosdana on 17 March 2010 - 12:03 PM in Arhiva

Nu cred



#226667 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de dragosdana on 07 June 2010 - 04:31 PM in Arhiva

Profitul brut din bilant nu imi coincide cu cel din declaratia 101? Am gresit?



#226713 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de dragosdana on 08 June 2010 - 06:57 PM in Arhiva

Nu sunt sigur ca informatiile tale sunt corecte! Cum a nu existe corelatii? Tu sigur esti contabila?



#226930 TVA firma cu activitatea suspendata

Postat de dragosdana on 15 June 2010 - 09:53 AM in Arhiva

Daca am suspendat o firma care are tva de rambursat in suma de 18.500 ron si acum mi s-a anulat certificatul de tva inseamna ca am pierdut tva-ul?



#226983 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 16 June 2010 - 11:56 AM in Important in meseria de contabil

Vezi postareaabcde, la Jun 4 2010, 05:24 PM, a spus:

Vezi postareaFlorin_76, la Jun 2 2010, 09:57 PM, a spus:

Vezi postareaabcde, la Jun 2 2010, 02:30 PM, a spus:

pentru intreprinderi individuale care ar fi tarifele?? (cu salariati sau fara)
Pentru salariati iau 150 ron pt. primi 10 si cate 50 ron pentru fiecare 10 salariati, in rest in functie de volumul de munca, dar numai putin de 150 ron.
Am o II productie de mobilier, nu are salariati dar ii fac plata pt administrator la cas si cass prin mandat postal . Cat sa-i cer? ms anticipat pt sfat.
Si eu am ceva asemantor si primesc 400 ron, dar tarifele variaza de la o localitate la alta. Asta e in Oradea. Aici tarifele au crescut un pic in ultima perioada



#227522 reincepere activitate firma suspendata

Postat de dragosdana on 29 June 2010 - 02:42 PM in Arhiva

Daca am o firma suspendata din august anul trecut si in acest an o reactivez ce impozit forfetar am de plata?



#227870 Registrul operatorilor intracomunitari

Postat de dragosdana on 06 July 2010 - 10:40 AM in Impozitare - TVA

Si pentru prestarile de servicii trebuie sa ne inregistram, sau doar pentru achizitii si livrari de produse?



#227935 Registrul operatorilor intracomunitari

Postat de dragosdana on 06 July 2010 - 05:29 PM in Impozitare - TVA

Vezi postareadragosdana, la Jul 6 2010, 11:40 AM, a spus:

Si pentru prestarile de servicii trebuie sa ne inregistram, sau doar pentru achizitii si livrari de produse?
Nu stie nimeni?



#228878 Bilant nedepus

Postat de dragosdana on 26 July 2010 - 11:54 AM in Arhiva

Doar daca ifn-ul tau e s.a. Daca e srl atunci nu



#229023 concediu fara plata

Postat de dragosdana on 28 July 2010 - 05:33 PM in Arhiva

Pot sta 7 luni in concediu fara salar?



#231873 decl. 100 - anul 2010

Postat de dragosdana on 06 October 2010 - 04:57 PM in Arhiva

Vezi postareaancabozantan, la Oct 6 2010, 04:26 PM, a spus:

Nu am declarat in declaratie in anul 2007 o factura pe care furnizorul a emis-o cu tva desi trebuia sa aplice taxarea inversa. Am avut control de fond si mi-a fost scoasa de la deducere. Trebuia sa o declar in 394?
Nici vorba facturile pentru care se aplica taxarea inversa nu trebuie declarate



#234512 REVISAL - 2010

Postat de dragosdana on 29 December 2010 - 11:44 AM in Arhiva

Daca azi inregistrez firma la itm si de maine am un angajat, exista obligativitatea sa trimit revisalul de astazi sau am mai multe zile la dispozitie?



#234659 decizie impunere din oficiu firma suspendata

Postat de dragosdana on 04 January 2011 - 12:29 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

In 12.09.2009 am fost la Reg Com Bihor si am cerut suspendarea activitatii unei firme incepand cu data de 30.06.2009. Mi s-a aprobat cererea si am considerat ca nu datorez forfetar pe trim 3 2009 daca activitatea este suspendata. Am primit azi in schimb o adresa de la Finante ca datorez si pe trim 3 2009. Asa sa fie?



#234662 Solicitare scutire TVA

Postat de dragosdana on 04 January 2011 - 12:47 PM in Arhiva

Am inteles bine? Pot opta sa nu mai fiu platitor de tva daca anul trecut nu am depasit 35000 euro?



#235029 Contabilitate publica-monografie primarie

Postat de dragosdana on 09 January 2011 - 07:09 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareaandre_ya, la May 12 2009, 03:07 PM, a spus:

cine detine un model de monografie in cazul unei primarii ma poate ajuta cu unele nelamuriri privind completarea anexelor . :good:
si eu as avea nevoie



#235377 TVA PRO RATA

Postat de dragosdana on 14 January 2011 - 04:02 PM in Arhiva

Am lucrat in 2009 cu o prorata de 65%. In urma calculului definitiv rezulta ca prorata era abia 52%. In de contul pt luna decembrie lucrez cu 65 sau cu 52? cum si cand fac regularizarea?



#235517 TVA PRO RATA

Postat de dragosdana on 18 January 2011 - 08:02 AM in Arhiva

Vezi postareadragosdana, la Jan 14 2011, 06:02 PM, a spus:

Am lucrat in 2009 cu o prorata de 65%. In urma calculului definitiv rezulta ca prorata era abia 52%. In de contul pt luna decembrie lucrez cu 65 sau cu 52? cum si cand fac regularizarea?
nu stie nimeni?




Cometa SQL